Króm helyett nikkelezés? Olcsóbb lenne, és csak a nagyon sasszeműeknek tűnne fel...Biciglikormányokon is kibírja 3-5 évig ápolás nélkül, egy kis odafigyeléssel tovább is szép lehet.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia T5 kipufogó felújítás
Collapse
X
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDobos Gyuri bácsi féle dobokdemeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz így 21 ezerheeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMa a miskolci börzén vettem egy pár Dobos Gyuri féle dobot.
heeegany, Ott laksz Edelénybe ! Nem igaz, hogy nem ér meg neked 12.000 forintot a krómozást jól utánzó nikkelezés.
- 3 likes
Komment
-
sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn ha a helyedben lennék, akkor hőálló matt fekete festéket fújnék rá.
sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem a hőálló ezüst nem lenne szép.
Azt mondták hogy cink alapozóval alapozzam le. Az bírja a hőt. Aztán arra meg menne a már jól bevált hőálló matt fekete.
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseheeegany, Ott laksz Edelénybe ! Nem igaz, hogy nem ér meg neked 12.000 forintot a krómozást jól utánzó nikkelezés.
Úgyhogy egyenlőre marad matt fekete. Aztán később ha lesz rá keret akkor a többivel együtt krómoztatom ezt is.Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2013 jún. 09, 21:01.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyébként néztem én is a dobokat a börzén
Kár hogy nem maradtál... Láttál volna engem nyeregből alkudniMajdnem olyan volt így a börze mint a McDrive...
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 09, 21:02."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn ha a helyedben lennék, akkor hőálló matt fekete festéket fújnék rá.
Ez a terv :P
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLáttam, igen...Majdnem le is áraztad az egész állvánnyi kipufogódobot
- 3 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFigyusz ! Akkor cseréljünk. Én adok neked két festeni való dobot, te meg nekem adod az ujjat. Majd én lekrómoztatom.
Mi van ha később én is krómoztatni akarom ?
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi van ha később én is krómoztatni akarom ?
Ha már annyit kifizettél érte, akkor szerintem minimum nikkeleztesd...
Javaslom hogy mindenki intézzen névtáblás felvarrót, ha közösségbe megyOdinHEM kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJavaslom hogy mindenki intézzen névtáblás felvarrót, ha közösségbe megywsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa már annyit kifizettél érte, akkor szerintem minimum nikkeleztesd...
De ha tudtok nekem szerezni olcsón nikkelezhető vagy nikkelezett könyököt (ami persze még jó is)meg a könyök és dob közötti összetörőelemet akkor megcsináltatom ezt is
Komment
-
Sziasztok szakik egy p10-h-t gyógyítgatok a télen majd és érdeklődve olvasgatok a fórumban a krómozásról meg a kipufogókról az én kidörgőm menthetetlenül horpadt beleértve a könyököket is tehát szükségem lenne 1 pár kipufra nyersre vagy krómosra és kellene Csongrád Megye környékén valaki aki homok szórna és krómozna ha tudnátok segíteni az zsír lenne mert kezdek elveszni az infók között előre is köszönőm széles utat mindenkinek
Komment
-
Tökéletesre kikalapálni úgy, hogy a krómozás után se látsszon semmi nem egyszerű. Persze ez függ a horpadástól is.
Én úgy csinálnám, hogy kikalapálom amennyire lehet, aztán gitt gyanánt réz hegesztőpálcával feltölteném a maradék egyenetlenségeket. Utána szépen becsiszolnám, végül mehet rá a króm. Egy P10-es bal oldali kipufogó dobjánál már bevált ott, ahol a berúgókar behorpasztotta.
Sok sikert a kipufogó javításhoz! Üdv: TitusUtoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 márc. 15, 22:59.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea könyökök szétvágása után, hogyan kalapáljam ki a horpadásokat,
...sehogy , akkor már feleslegessszőrös kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok,
Ha valaki tudna segíteni abban, hogy a dobok vagy a könyökök szétvágása után, hogyan kalapáljam ki a horpadásokat, hogy az valóban szép legyen?
Én a pannónia kipufogó dobot úgy csináltam hogy sarokcsiszolóval a hosszanti hegesztést naggyából elcsiszoltam , majd a maradékot reszelővel befejezve , aláfeszítés nélkül kettévehető volt a dob ! Innentől már egy spicckalapáccsal aluminium lapon (hogy meg ne nyújtsd az anyagot , csak pici ütésekkel ) ki lehet kalapálni szinte hibátlanra . Ezt követően finom reszelővel elegyengeted kívülről , majd a laposreszelőre csavart kb 250-es csiszolóvászonnal lefinomítod a felületet . A belső rész rendberakása után sikattyúval , franciakulcsal ... összefogatod , mindkét végébe megfelelő méretű etalondugót dugsz,bilincsel lefogatod hogy a keresztmetszet kör maradjon, és AWI-val , vagy lánggal összehegeszteted ! (hozaganyagnak ha kell CO-drótot is tudsz használni) . A könyököt szét ne vágd ! Pálcát kell a horpadásba hegeszteni , majd annál fogva melegen kihúzni (azután jöhet a rézzel való feltöltés , utánmunkálás), ha kell a müvelet többször megismételhető .( de hallottam már olyat is , hogy láncra a megfelelő méretű golyót hegesztenek és menetes szárral, alátéttel(etc...) keresztülhúzzák a csövön a horpadt résznél megmelegítve azt.(szerintem ebben az esetben a könyök íve elmászhat !)
- 5 likes
Komment
Komment