Nézegettem a fémragasztókat. Van folyékony és gyúrma-szerű, nekem aggályos különösen azért mert nem ismerem, nem értek hozzá. Az igazi megoldás talán a blokkfél vmilyen sablonhoz rögzítése után aluval felrakni és lemunkálni. Tartok tőle ez most így marad, talán majd két év múlva a következő műszaki előtt. Végül is a motor évtizedekig így működött.
Írtam fenntebb, hogy 0,5-ös klingeritből vágtam tömítést. Bocs, de nem klingerit, hanem Temasil. Nagy különbség tudom, de - állítólag - henger alá nem, de blokkba jó. Az nem tetszik, hogy nagyon sikos mindkét felülete (paszta nemtudom hogyan áll meg rajta) de könnyű vele bánni és vélhetően nem ázik át. A 0,5 vastagság meg kell a hézagolás miatt. Az esetleges tapasztalatokat - főleg ha rosszak - megköszönném.
Írtam fenntebb, hogy 0,5-ös klingeritből vágtam tömítést. Bocs, de nem klingerit, hanem Temasil. Nagy különbség tudom, de - állítólag - henger alá nem, de blokkba jó. Az nem tetszik, hogy nagyon sikos mindkét felülete (paszta nemtudom hogyan áll meg rajta) de könnyű vele bánni és vélhetően nem ázik át. A 0,5 vastagság meg kell a hézagolás miatt. Az esetleges tapasztalatokat - főleg ha rosszak - megköszönném.
Komment