zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
(persze saját balfaszság, de nem volt elég hülye biztos, szóval javítottam

zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése


Ráadásul mivel saját nyomtatót, és viszonylag olcsó, szál kifuttatott anyagból csináltam így nem lapátolom ki a pénzt se az ablakon.
zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése

Amit aztán lehet nyomtatni, az alapján meg le lehet önteni aluból... De erről Joker tudna mesélni, elvégre az ő papírnehezéke

zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Pont emiatt nem is akarom ezt a hengert jobban reszelgetni(arra van egy másik "áldozat" kijelölve de azzal mostanában aligha fogok foglalkozni.) Ez a henger-dugó páros már bizonyított hogy bírja a terhelést még rossz keverékképzéssel is. És 110-nél még ment volna többet is.
Az egyetlen ok ami miatt rászántam magam a karbicserére az, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék. Itt reméltem megoldást power jet fúvókától. Mert a gyári karbival ha egy leheletnyit meghúzom a szívatót akkor rögtön jobb a hangja. (bár mondták nekem azt is hogy a súbert tű alját köszörüljem hegyesebbre, lehet azzal kelletett volna kezdeni a próbákat)
Szóval értem én hogy a gyári henger szívónyílása úgy szar ahogy van, de nekem elég lenne az is. A gyári karbival sem az okozza a gondot.
Nameg nem versenyezni akarok vele

Komment