zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
(persze saját balfaszság, de nem volt elég hülye biztos, szóval javítottam )
zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Ráadásul mivel saját nyomtatót, és viszonylag olcsó, szál kifuttatott anyagból csináltam így nem lapátolom ki a pénzt se az ablakon.
zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Amit aztán lehet nyomtatni, az alapján meg le lehet önteni aluból... De erről Joker tudna mesélni, elvégre az ő papírnehezéke
zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Pont emiatt nem is akarom ezt a hengert jobban reszelgetni(arra van egy másik "áldozat" kijelölve de azzal mostanában aligha fogok foglalkozni.) Ez a henger-dugó páros már bizonyított hogy bírja a terhelést még rossz keverékképzéssel is. És 110-nél még ment volna többet is.
Az egyetlen ok ami miatt rászántam magam a karbicserére az, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék. Itt reméltem megoldást power jet fúvókától. Mert a gyári karbival ha egy leheletnyit meghúzom a szívatót akkor rögtön jobb a hangja. (bár mondták nekem azt is hogy a súbert tű alját köszörüljem hegyesebbre, lehet azzal kelletett volna kezdeni a próbákat)
Szóval értem én hogy a gyári henger szívónyílása úgy szar ahogy van, de nekem elég lenne az is. A gyári karbival sem az okozza a gondot.
Nameg nem versenyezni akarok vele
Komment