sepy eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
Szervusztok!
Sütni és főzni mindenki tud,-legfeljebb nem sikerül jóra és akkor csak egyszer szednek belőle az asztalt körül ülők,vagy étkezés után sok marad a tányéron.
Az elektronika engem is lenyűgöz és tisztelem a hozzáértőket,de még a kísérletezőket is.Mindig szerettem volna foglalkozni vele és még napjainkban is érdekel,de valahogy félek hozzáfogni.Nem az olyan dolgokra értem,mint bekötni,egy autó vonóhorog dugalját,vagy bevezetékelni egy egyszerűbb járművet kapcsolási rajz után,-ezek a dolgok mennek,de ezek a félvezetős dolgok,-hát idegen világ számomra.Annyira azért jutottam,hogy az ellenállásokat,kondenzátorokat,diódákat,meg tudom különböztetni egymástól,sőt az ic-t sem venném be orvosság helyett,de ezzel nagyjából vége is a tudományomnak.
Üdvözlettel:Che
- 3 likes
Komment
-
Ez pont olyan lett volna, ha nem ver át a hülye gyerek és egy leégett gyújtást ad el cdi nélkül. Csak össze kell dugni.
Sajnos a többi a kármentés. Kevés olyan lehetőség van, amikor kipróbálhatod a gyújtást bontás előtt. Maximum törött motornál van jó esélyed. Még egyszer kihangsúlyozom, ha tényleg 60 ezerért kapsz vape gyújtást, mint ahogy a másik fórumon büszkélkednek vele, egy percet se gondolkozz. Maximum ha ki tudod próbálni az alkatrészt előtte és ingyen van a gépmunka. Akkor is rengeteg a szopás vele.
- - - Updated - - -
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMindig szerettem volna foglalkozni vele és még napjainkban is érdekel,de valahogy félek hozzáfogni.
Ma erre már nincs igény, mindent készen kap. Aki meg elektrózni akar, rögtön programozható elektronikában gondolkozik, kihagyja az alapokat.
Szóval rengeteg idő, olvasgatás, szatyornyi elégetett alkatrész és menni fog az elektró.
- 3 likes
Komment
-
A fiam ez irányú önképzésének nyomai még emlékként a padláson több rekeszben tárolva örzöm! Kérdés , hogy miért?, hát szeretném megmutatni az unokámnak ki még meg sem született/ sajna/ bizonyságul az apja sem volt jobb!!. Mert az örök szülői dogma : én bizony nem csináltam ilyet, bezzeg a mi korunkban.. és hasonló szépítő sorok után. Én is kutya rossz gyerek voltam kaptam is érte de jól tette Apám, hisz ember lett belőlem. Legalább is én így érzem.Az elektronikában kevés dolog mozog engem pedig mindíg az érdekelt lehet ezért kanyarodtam a gépészet felé?.
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz elektronikában kevés dolog mozog
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKezdek irigykedni és büszke is egyben: Ismerek egy embert ki látja az elektronokat!!
- 3 likes
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt egy különbség. Nem vettem észre. A legtöbbnél, amit hallottam, testre kell húzni a leállításhoz ezt a pontot. Ez olcsó kínai robogók sablon cdi-je, mindegyik ugyanúgy működik, nem gondolkoznak, csak kicserélik.
Úgy tűnik, ez is próba alapján fog kiderülni. :-)
Jog gyújtáshoz képest azért elég nagy. Itt nem lehet bárhova tenni a jeladót.
Másik fejlemény:
A ritka szar világítás egyik oka az volt, hogy az aksin lévő biztosíték túl kicsi volt. Nagyobbra cseréltem, így most érdekes módon jobb mint a másikkal volt(még az előtt is mielőtt kiégett volna). Városba problémás, de egyenlete, 70-80-as tempóval haladva baromi jó fénye van az 55/60W-os égőnek. Közben 11,4-11,6V közötti feszültséget tartja.
Nade a héten voltam a helyi autós boltban. Ahol nagy meglepetésemre tartanak motorkerékpár izzót(bezzeg Miskolcon sehol nem volt 55W-osnál kisebb égő). Szóval vettem bele 35/35W-osat. Próbálni még nem próbáltam ki, nem sok kedvem van ilyen hidegbe motorozni, na de majd valamikor sort kerítek arra is.
- 4 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKis átmérőn kevés cucc megy át. Sokmindenre igaz.
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJog gyújtáshoz képest azért elég nagy. Itt nem lehet bárhova tenni a jeladót.
Dkari egy rudat tett keresztbe és arra rakta ugyanoda 8 óra környékére.
Nekem arra futotta az ötletelésből, amit látsz. Nem nagyon akartam faragósra, mert egyrészt nincs aluhoz semmiféle megfelelő szerszámom, másrészt fáj a szívem ezeket faragni. Már nem gyártják.
- 1 like
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz a fránya idő. Ebből kellene nekem még rengeteg. A jeladó két elálló lapátfüle miatt nem fér nagyon el.
Dkari egy rudat tett keresztbe és arra rakta ugyanoda 8 óra környékére.
Nekem arra futotta az ötletelésből, amit látsz. Nem nagyon akartam faragósra, mert egyrészt nincs aluhoz semmiféle megfelelő szerszámom, másrészt fáj a szívem ezeket faragni. Már nem gyártják.
Az már más kérdés hogy mi is lesz ebből.
Egyébként a lendkerékbe az agy hogy készült? A gyári lett kifúrva és egy Pannónia körbe esztergál agya beletéve?
Komment
-
Dkari egy rudat tett keresztbe és arra rakta ugyanoda 8 óra környékére.
Tulajdonkép semmi tudományos nem volt abban hogy hova került a jeladó. Sietős volt a dolgom és egy ilyen alu szelvényt találtam a sarokban. Gondoltam amíg nem lesz több időm egy esztétikusabb kivitelezésre jó lesz így.
Na ez azóta is így maradt....
De ha valami "ideiglenesen" elmarad....
- 1 like
Komment
-
dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTulajdonkép semmi tudományos nem volt abban hogy hova került a jeladó. Sietős volt a dolgom és egy ilyen alu szelvényt találtam a sarokban. Gondoltam amíg nem lesz több időm egy esztétikusabb kivitelezésre jó lesz így.
Na ez azóta is így maradt....
De ha valami "ideiglenesen" elmarad....
(mert próbálom úgy csinálni hogy az a tájolócsap be is töltse a funkcióját)
Komment
Komment