zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemiért nem egyszerű ?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Fotót hacsak nem ebből akarsz meggazdagodni !
- 2 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseitt van :"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésezahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Attól nem lesz sík ... tudom , hogy nem egyszerű az esztergába befogni
miért nem egyszerű ?
Viszont egy égéstércseréhez a felfogószerszám elengedhetetlen . Igaz nem az én fertályom , de már volt pár próbálkozás ....
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
.... Ha van hozzá szerszám mint ahogy látom , akkor már egyszerű (egyébként az általad vázolt képekhez hasonló van ...) , de ha nincs , akkor egy egyszerű tokmányba , síktárcsára befogni (pl a gyertyamenetnél...) már nem is olyan egyszerű. Hát ezért .
Viszont egy égéstércseréhez a felfogószerszám elengedhetetlen . Igaz nem az én fertályom , de már volt pár próbálkozás ....
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGyertyamenet ? -miért , az középen van ?
Előnyös a megmunkálása,mivel a gyertyamenetben rögzítve szabályozható.Hátránya a gyertyacsere :nem cserélhető csak T-6 -os tank alatt ami szinte beszerezhetetlen,kikönnyített erre a célra.Viszont nekem csak azért is nagyhűtőbordás van szerelve !"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
[QUOTE=joker;n210870]
Gyertyamenet ? -miért , az középen van ?
Igen ! Minden TL , minden Export egyhengeres , minden P10 , és minden kéthengeres esetén a gyertyának kéne a középvonalban lennie (ideális), mint ahogy Máté is mondja .... Nnnnna ez az egyszerű , az összes többi meg a hengerfejcsavar furatánál felfogott célszerszám függő ! De akkor is az a szép munka , ha a kiszámolt geometriával bíró Hf.betétet, (természetesen középgyertyásat , éppen ezért favorizáltam annyira a TL-t és a P10 -et ) CNC-n megmunkálva , kipolírozva (minőségi lunkermentes húzott anyagból), belesülyesztik a gyári középgyertyás hengerfejbe (hosszúmenet) , növelt kompresszióval , és láthatatlanul teszi a dolgát , a 95- vagy a 98 -hoz igazítva .....
- 2 likes
Komment
-
Nem igazán haladok most a motorral, de azért néha ezt-azt csinálgatok rajta.
Felvetődött a kérdés hogy jól állnak-e a pofák ebben a fékben?
(íves rész felőli oldalon emelnek)
Egyébként festésnél mi okozza azt, hogy akár mit csinálok vele pöttyökben nem fogja be a festék? Alu féklap, festettem már alut, az előző féklap is festett. De ilyennel ilyen szinten még nem találkoztam ezzel a pöttyösödéssel.
Festés előtt finoman átcsiszolom az egészet, aztán féktisztító és rongy. Szépen tisztára pucolom de kijönnek a pöttyök.
Gondoltam biztos elcsesztem valamit, semmi gond kicsit felület, flex+drótkefés korong, az egészet fémtisztára csiszoltam aztán megint féktisztító és festés. De az eredmény ugyan az... Pedig közben még csak meg se fogtam kézzel. Ötlet?Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2018 ápr. 13, 21:41.
Komment
-
Tonybacsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMindenképp szívás!
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÖtlet?
- 1 like
Komment
Komment