Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    3,2-es fúró, M4-es menet, és egy kis imbuszfejű hernyócsavar. Ez a tuti. Vagy régifajta réztömítés azbeszt belsővel, az tud deformálódni, és rendesen meghúzod karmoskulccsal.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 aug. 20, 14:12.
    sepy és dkari kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Köszönöm!

      A menetes részbe kell egy kis sülyesztést fúrnom(gondolom ez felesleges mert legközelebb úgy sem ugyanoda esik) vagy elég csak a hollanderbe és úgy egy kúpos végű hernyócsavar?

      Komment


        125-ös Csepelen fogattuk fel így a rakoncátlankodó hollandert, ott kúpos hernyócsavart használtunk. A hollander vége felé fúrtuk a lyukat.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Körbe kened a menetet kipufogó tömítő pasztával.

          Komment


            Körbe kened a menetet kipufogó tömítő pasztával.
            Utána már csak a Pannónia kipufogó hollander kulcs -csal lehet leszedni...
            OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Utána már csak a Pannónia kipufogó hollander kulcs -csal lehet leszedni...
              Előtte is célszerű célszerszámmal szerelni
              OdinHEM, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Körbe kened a menetet kipufogó tömítő pasztával.

                Az egy kicsit kókány megoldásnak tűnik mint amikor mindenhová szilot kennek, bár ettől még lehet hatásos(sabb)

                - - - Updated - - -

                Szerencsére beszereztem már korábban

                Komment


                  dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az egy kicsit kókány megoldásnak tűnik mint amikor mindenhová szilot kennek, bár ettől még lehet hatásos(sabb)

                  - - - Updated - - -

                  Szerencsére beszereztem már korábban
                  Nekem az egész kipuf. rendszer azzal van összerakva. Ha óvatosan dolgozol vele kívülről nem is látszik, de a motor csak hátul fog füstölni, elől és középen nem. Ami nem olyan rossz dolog.

                  Ez is olyan mint a blokktömítő paszta. Nem korhű, de jobb mint a papír tömítés.
                  Bár itt a korhű az azbeszt zsinór, de az meg már nehezen beszerezhető és jóval egészségtelenebb mint ez. De hatásosságát illetően szerintem nem marad el a pasztától.

                  Komment


                    Nem vitatom hogy hatásos. Autó kipufogónál használtam Bosal gyártmányút de mivel ez keményre kikötött nem gondoltam hogy krómozott alkatrészeknél használjam. Plusz szétszerelésnél mindent úgy kellett szétfeszegetni.
                    Először megpróbálom a hernyó csavart és ha nem válik be összepasztázom.

                    Komment


                      Amit én használok az is keménye köt. De szétszedésnél nem okoz problémát. Bár kell némi erő hogy a hollander meginduljon(megtörjön a paszta) de onnantól már könnyen tekeredik.
                      A könyök-dob csatlakozás szintén. Kicsit elforgatom a dobot, akkor megtörik aztán már könnyen szét lehet szedni.

                      Komment


                        Én azbesztzsinór+Bosal tömítőpasztát használok. Sose forog le róla. Ez frissen egy pár km. után megereszkedik és utána kel húzni. Rugalmatlanra száradó pasztákat nem szeretem. Ez a könyök-dob illesztésnél a rugalmatlansága miatt enged. Ott valami sűrűbb, jobb szilikont fogok próbálni, den brawen silicone-no, vagy FBS.

                        Nem lehet, hogy a probléma onnan ered, hogy szép és sima mindkét menet? Próbálj a menetek közé is tömítőanyagot tekerni.

                        Újabb ötletem a kályhatömítő zsinór. Ez egy fonott azbesztmentes ásványi alapú zsinór. Holnap megnézem, vissza lehet-e bontani, mert 6-10mm vastagra van fonva. (Gondolom kipuff tömítő zsinór néven ugyanezt árulják.)

                        Ha nagyon unatkoznék, kipróbálnám a teflonszalagot is, az is egy ideig hőálló.
                        Mint a vízvezeték szerelésnél :-)

                        Komment


                          Sok éve FBS-t használok kipuffhoz. Rugalmas,nem ég ki a kiuff torokból sem,bontható.
                          OdinHEM, demeter és 3 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Akkor megvan a megoldás, nem kell kísérletezgetni.
                            Évtizede próbálgattam mezei szilikont meggyújtani, meg lehet, de nem egyszerű. Úgyhogy a hőállóság jóval magasabb, mint amit ráírnak, csak nem szeretné a gyártó, ha sok lenne a reklamálás. Aki meg tart tőle, van kimondottan hőálló piros (rugalmas) szilikon is.
                            sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Az FBS nagy hézagokat is letömít,csak pihentetni kell használat előtt. Felszereléskor meg kell húzni rendesen,s utána nem piszkálni...ne szakadjon meg a töm anyag. A blokkhoz olaj benzin álló ezüst szürke pasztát használok. Vagy: 0.5-0.3 klingeritet...ekkor pasztát nem. (esetleg szélsőséges esetben)
                              sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Én nemegyszer raktam már össze blokkot FBS-sel, eddig bevált.
                                demeter, Atti69 és Fergusson kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X