heeegany eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz ütközőcsap nincs elgörbülve esetleg?
De elképzelhető hogy vagy a csap görbe vagy a blokkháznak az a része van deformálódva.
Vagy akár a blokknak az egész kinyúló része görbe lenne? Pont ott nem zár rendesen a kuplungdekni. Én ezt addig annak tudtam be hogy az görbe. De lehet hogy mégsem?
Komment
-
Na nagy nehézkesen de végül beröffent a gép!
Egész jó hangja van hidegen is
Nézegettem vagy 10 percig a gyújtást hogy miért gyenge a szikra(pedig mintha régen is ilyen lett volna), aztán rájöttem nagy nehezen hogy a karbi levegőcsavarja mindjárt kiesik a helyéről és ezért nem indult a gép...
A kis rohadék manók az éjjel kitekerték
- 2 likes
Komment
-
Kedves Fórumozók.
Kicsit elakadtam, ezért a segítségeteket kérném. Az alany Pannonia T1. Új a dugó,főtengely, csapágyak, szimeringek. A gyertyakép fekete, de nem is állítanék a bejáratás ideje alatt. A tűnet: Alacsony fordulaton kisebb az erő és mintha rángatna. EZ elvi síkon minek lehet a jele?
Második kérdés: A lénckerék mögötti szimeringet akárhogy teszem be, folyik az olaj. Mit rontok el?
Köszönöm a válaszokat.
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA lénckerék mögötti szimeringet akárhogy teszem be, folyik az olaj. Mit rontok el?
Ha nem akkor vagy hosszabb ez a tengely(találkoztam már ilyennel) vagy a lánckerék másabb, máshogy illeszkedik a kúpfelületre és nem ér el megfelelően a szimeringhez.
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA gyertyakép fekete, de nem is állítanék a bejáratás ideje alatt. A tűnet: Alacsony fordulaton kisebb az erő és mintha rángatna. EZ elvi síkon minek lehet a jele?
Komment
-
Szia Domi, biztosan onnan folyik az olaj? Nem lehet, hogy a váltó fokozat rögzítő csavarja alól szivárog? Az van még a lánckerék felett és ha frissen volt szétszedve a blokk az is lehet ok, vagy az alu tömítő gyűrű a váltótengely előtt.
Én ezeket megnézném, gondolom a szimmering nem sérült és a lánckerék is ép.
Üdv!
Tamas
Komment
-
Igen ezzel a lánckerékkel, de nem ezzel a tengellyel lett összerakva, viszont a két tengely tökéletesen egyforma volt. Egy dologra gyanakszom még, hogy az ék nem engedi be a helyére. Meg fogom próbálni. Nem teljesen biztos, hogy a lánckeréknél szivárog.
Az összerakás sorrendje, az a lánckerék, távtartó meghajtó fogaskerék alátét anya? A szimmeringnek a rugós, vagy az ellenkező oldala néz kifelé szerintetek?
Köszönöm
Komment
-
Én is jártam így egyszer, a 2 tengely ott is ugyanolyannak tűnt csak épp a kúpos része volt másabb. Így a lánckerék nem csúszott fel rendesen.
Az is lehet hogy a retesszel(merthogy az nem ék hanem retesz ) van gond. Ezzel van a legkevesebb munka, próbáld meg anélkül összerakni, ha úgy jó akkor nézd meg hogy miért nem passzol a retesz és igazíts rajta ha kell.
Az összerakás sorrendjét jól írtad le. A szimeringnek pedig a rugós része nézzen befelé.
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésevagy az ellenkező oldala néz kifelé szerintetek?
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy neuralgikus pont olajfolyás szempontjából a váltó léptetővilla tengely vége. Nem is értem, gyárilag miért hagytak ott szabad utat neki...
És közben könnyen szerelhető.demeter kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Köszönöm a segítséget, én is úgy gondoltam, hogy a rugós oldal van az olaj felé. Nincs most itt a motor, de egy dolog miatt rájöttem, hogy a lánckerék mindenképpen felment a helyére, mert az anyából biztos, hogy kicsit kilóg a menet. Lehetséges, hogy benéztem, és a léptető tengelytől folyik az olaj, ez lesz az első amit megnézek.
Köszönöm.
Komment
-
Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehetséges, hogy benéztem, és a léptető tengelytől folyik az olaj, ez lesz az első amit megnézek.
Komment
Komment