Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem tudom hogy mi lehet a hibás alkatrész
    Az ütközőcsap nincs elgörbülve esetleg?

    Komment


      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az ütközőcsap nincs elgörbülve esetleg?
      Na ez egy jó kérdés. Erre nem is gondoltam és nem is figyeltem rá...
      De elképzelhető hogy vagy a csap görbe vagy a blokkháznak az a része van deformálódva.

      Vagy akár a blokknak az egész kinyúló része görbe lenne? Pont ott nem zár rendesen a kuplungdekni. Én ezt addig annak tudtam be hogy az görbe. De lehet hogy mégsem?

      Komment


        A blokkház csak nem tud annyira görbe lenni, a csapot majd viszont érdemes lesz megnézni.
        heeegany kedvelte ezt.

        Komment


          Na nagy nehézkesen de végül beröffent a gép!
          Egész jó hangja van hidegen is

          Nézegettem vagy 10 percig a gyújtást hogy miért gyenge a szikra(pedig mintha régen is ilyen lett volna), aztán rájöttem nagy nehezen hogy a karbi levegőcsavarja mindjárt kiesik a helyéről és ezért nem indult a gép...
          A kis rohadék manók az éjjel kitekerték
          sepy és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            Kedves Fórumozók.

            Kicsit elakadtam, ezért a segítségeteket kérném. Az alany Pannonia T1. Új a dugó,főtengely, csapágyak, szimeringek. A gyertyakép fekete, de nem is állítanék a bejáratás ideje alatt. A tűnet: Alacsony fordulaton kisebb az erő és mintha rángatna. EZ elvi síkon minek lehet a jele?

            Második kérdés: A lénckerék mögötti szimeringet akárhogy teszem be, folyik az olaj. Mit rontok el?

            Köszönöm a válaszokat.

            Komment


              Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A lénckerék mögötti szimeringet akárhogy teszem be, folyik az olaj. Mit rontok el?
              Ezzel a tengellyel és lánckerékkel volt eredetileg is összerakva? Ha igen akkor lehet hogy a lánckerék kopott.
              Ha nem akkor vagy hosszabb ez a tengely(találkoztam már ilyennel) vagy a lánckerék másabb, máshogy illeszkedik a kúpfelületre és nem ér el megfelelően a szimeringhez.

              Komment


                Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A gyertyakép fekete, de nem is állítanék a bejáratás ideje alatt. A tűnet: Alacsony fordulaton kisebb az erő és mintha rángatna. EZ elvi síkon minek lehet a jele?
                Én ugyanígy vagyok vele,mármint a fekete gyertyaképpel. Én sem állítok rajta a bejáratás alatt,de az általad felvázolt tünet,szerintem ezért van,azaz sokat kap és alacsony fordulaton dadog,füstöl.

                Komment


                  Szia Domi, biztosan onnan folyik az olaj? Nem lehet, hogy a váltó fokozat rögzítő csavarja alól szivárog? Az van még a lánckerék felett és ha frissen volt szétszedve a blokk az is lehet ok, vagy az alu tömítő gyűrű a váltótengely előtt.
                  Én ezeket megnézném, gondolom a szimmering nem sérült és a lánckerék is ép.
                  Üdv!
                  Tamas

                  Komment


                    Igen ezzel a lánckerékkel, de nem ezzel a tengellyel lett összerakva, viszont a két tengely tökéletesen egyforma volt. Egy dologra gyanakszom még, hogy az ék nem engedi be a helyére. Meg fogom próbálni. Nem teljesen biztos, hogy a lánckeréknél szivárog.

                    Az összerakás sorrendje, az a lánckerék, távtartó meghajtó fogaskerék alátét anya? A szimmeringnek a rugós, vagy az ellenkező oldala néz kifelé szerintetek?
                    Köszönöm

                    Komment


                      Én is jártam így egyszer, a 2 tengely ott is ugyanolyannak tűnt csak épp a kúpos része volt másabb. Így a lánckerék nem csúszott fel rendesen.
                      Az is lehet hogy a retesszel(merthogy az nem ék hanem retesz ) van gond. Ezzel van a legkevesebb munka, próbáld meg anélkül összerakni, ha úgy jó akkor nézd meg hogy miért nem passzol a retesz és igazíts rajta ha kell.
                      Az összerakás sorrendjét jól írtad le. A szimeringnek pedig a rugós része nézzen befelé.

                      Komment


                        Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        vagy az ellenkező oldala néz kifelé szerintetek?
                        Hello! Természetesen az ellenkező oldal legyen kifelé.

                        Komment


                          Egy neuralgikus pont olajfolyás szempontjából a váltó léptetővilla tengely vége. Nem is értem, gyárilag miért hagytak ott szabad utat neki...

                          Click image for larger version

Name:	20121008969.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	137708
                          heeegany kedvelte ezt.

                          Komment


                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Egy neuralgikus pont olajfolyás szempontjából a váltó léptetővilla tengely vége. Nem is értem, gyárilag miért hagytak ott szabad utat neki...
                            Nem tudom mi a bajotok vele, én tettem oda egy méretes gumialátétet, igaz hogy összerakni kicsit nehezebb mert azt össze kell nyomni, de legalább jól tömít
                            És közben könnyen szerelhető.
                            demeter kedvelte ezt.

                            Komment


                              Köszönöm a segítséget, én is úgy gondoltam, hogy a rugós oldal van az olaj felé. Nincs most itt a motor, de egy dolog miatt rájöttem, hogy a lánckerék mindenképpen felment a helyére, mert az anyából biztos, hogy kicsit kilóg a menet. Lehetséges, hogy benéztem, és a léptető tengelytől folyik az olaj, ez lesz az első amit megnézek.

                              Köszönöm.

                              Komment


                                Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Lehetséges, hogy benéztem, és a léptető tengelytől folyik az olaj, ez lesz az első amit megnézek.
                                Szedd le a lánckereket és benzinnel pucold le jó alaposan a blokkot. Utána rögtön egyértelmű lesz hogy honnan folyik az olaj.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X