Elnézést a nem ide tartozó kerdesert, privatban valaki el tudja küldeni ApaE elérhetőséget? Köszönöm!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseprivatban valaki el tudja küldeni ApaE elérhetőséget?
"Privát üzenetet" próbáltál már írni neki??
- 2 likes
Komment
-
"A váltó ma belőve, várakozáson felül, tökéletesen kapcsol, igaz kellett hozzá egy új rugó a tengely alá, mert a régivel lefelé kapcsolásnál nem húzott vissza eléggé. Pont volt egy. "
Most nekem is pont ez a problémám hogy nem húzza vissza a váltókart középre,a kérdésem az lenne hogy melyik rúgó is végzi ezt? mert amiket eddig csináltam azokba volt fölül egy ollórúgó ami visszahúzta de ennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó, vagy csak az a kis csavarrúgó végzi a visszahúzást is? Egyébként a kis rúgó alsó kampója a léptetővilla tengelyébe van beakasztva,az jó úgy vagy valami más helye van?
Komment
-
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea kis rúgó alsó kampója a léptetővilla tengelyébe van beakasztva,
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó,
Komment
-
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó
Egészen pontosan itt:
OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az a lényeg, hogy van egy excenteres állító az olló között, azt érdemes úgy állítani, hogy teljesen jobbra legyen belül.
Felfelé váltásnál a felső rugó is segít a visszahúzásban, lefelé meg nem.
Amúgy miután készre szereltem a blokkot, természetesen az új rugóval sem húzta vissza teljesen...úgyhogy most úgy maradt. Majd legközelebb hegesztek még az excenter oldalára vagy valami...
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan bizony. Egy kicsivel „véknyabb” mint a másik típusú váltószerkezetnél és itt a váltótengely tövében van.
Komment
-
Sziasztok!
Van egy Pannóniám, melynek egyezik a motor- és vázszáma. A blokk egyetlen komolyabb hibája az, hogy régebben elszakadhatott a lánc és összetörte a jobb blokkfelet, ezért nem lehet rá rögzíteni km meghajtást. Arra gondoltam, hogy kicserélem a jobboldali blokkfelet egy másikra, csak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak. Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a problémára?
Komment
-
ggergo91 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan egy Pannóniám, melynek egyezik a motor- és vázszáma. A blokk egyetlen komolyabb hibája az, hogy régebben elszakadhatott a lánc és összetörte a jobb blokkfelet, ezért nem lehet rá rögzíteni km meghajtást. Arra gondoltam, hogy kicserélem a jobboldali blokkfelet egy másikra, csak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak. Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a problémára?
Amit tehetsz az az hogy keresel egy felesleges/rossz állapotú... jobb oldali blokkfedelet. Aminek a szükséges részei egyben vannak. És egy jól, de emberi árban dolgozó színesfémhegesztőt.
Én csináltam így egy blokkot. Hát ott a hegesztő nem épp emberi árban dolgozott(de legalább gyönyörűen megcsinálta)
- 3 likes
Komment
-
ggergo91 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecsak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak
Úgy néz ki, lassú voltam (mint mindig). Már heeegany megválszolta a lényeget.Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 júl. 01, 22:01.heeegany kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Dávid000 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz 1 hengeres fokozat kijelzője alá milyen tömítés szükséges?
Komment
Komment