Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Elnézést a nem ide tartozó kerdesert, privatban valaki el tudja küldeni ApaE elérhetőséget? Köszönöm!
    OdinHEM és -t5- kedvelte ezt.

    Komment


      ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      privatban valaki el tudja küldeni ApaE elérhetőséget?
      Valóban jó ideje nem aktív a fórumon,sajnos!

      "Privát üzenetet" próbáltál már írni neki??
      ptm004 és -t5- kedvelte ezt.

      Komment


        Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        jó ideje nem aktív a fórumon
        A "csellengőket" itt keressük!
        sepy, Beagle és ptm004 kedvelte ezt.
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          Click image for larger version

Name:	20120904803.jpg
Views:	2
Size:	174.9 KB
ID:	131925

          "A váltó ma belőve, várakozáson felül, tökéletesen kapcsol, igaz kellett hozzá egy új rugó a tengely alá, mert a régivel lefelé kapcsolásnál nem húzott vissza eléggé. Pont volt egy. "

          Most nekem is pont ez a problémám hogy nem húzza vissza a váltókart középre,a kérdésem az lenne hogy melyik rúgó is végzi ezt? mert amiket eddig csináltam azokba volt fölül egy ollórúgó ami visszahúzta de ennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó, vagy csak az a kis csavarrúgó végzi a visszahúzást is? Egyébként a kis rúgó alsó kampója a léptetővilla tengelyébe van beakasztva,az jó úgy vagy valami más helye van?

          Komment


            Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            a kis rúgó alsó kampója a léptetővilla tengelyébe van beakasztva,
            Igen az úgy jó!



            Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó,
            Felül,a kapcsolótányérnál biztos,hogy nincs,de úgy emlékszem a váltótengelynél kell lennie!

            Komment


              Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ennél a fajta váltóvál is van valahol ollórúgó
              Van bizony. Egy kicsivel "véknyabb" mint a másik típusú váltószerkezetnél és itt a váltótengely tövében van.
              Egészen pontosan itt:
              Click image for larger version

Name:	20120904803.jpg
Views:	1
Size:	183.9 KB
ID:	137742
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                Az a lényeg, hogy van egy excenteres állító az olló között, azt érdemes úgy állítani, hogy teljesen jobbra legyen belül.
                Felfelé váltásnál a felső rugó is segít a visszahúzásban, lefelé meg nem.
                Amúgy miután készre szereltem a blokkot, természetesen az új rugóval sem húzta vissza teljesen...úgyhogy most úgy maradt. Majd legközelebb hegesztek még az excenter oldalára vagy valami...

                Komment


                  heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Van bizony. Egy kicsivel „véknyabb” mint a másik típusú váltószerkezetnél és itt a váltótengely tövében van.
                  Akkor jól emlékeztem....

                  Komment


                    Közben levettem az oldaldeklit, és meg is találtam a helyét, úgyhogy megoldódott a probléma, köszi a válaszokat!
                    OdinHEM kedvelte ezt.

                    Komment


                      Sziasztok!

                      Van egy Pannóniám, melynek egyezik a motor- és vázszáma. A blokk egyetlen komolyabb hibája az, hogy régebben elszakadhatott a lánc és összetörte a jobb blokkfelet, ezért nem lehet rá rögzíteni km meghajtást. Arra gondoltam, hogy kicserélem a jobboldali blokkfelet egy másikra, csak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak. Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a problémára?

                      Komment


                        ggergo91 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Van egy Pannóniám, melynek egyezik a motor- és vázszáma. A blokk egyetlen komolyabb hibája az, hogy régebben elszakadhatott a lánc és összetörte a jobb blokkfelet, ezért nem lehet rá rögzíteni km meghajtást. Arra gondoltam, hogy kicserélem a jobboldali blokkfelet egy másikra, csak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak. Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a problémára?
                        Blokkfelet ne cserélj. Akkor az egytengelyűségnek annyi.
                        Amit tehetsz az az hogy keresel egy felesleges/rossz állapotú... jobb oldali blokkfedelet. Aminek a szükséges részei egyben vannak. És egy jól, de emberi árban dolgozó színesfémhegesztőt.
                        Én csináltam így egy blokkot. Hát ott a hegesztő nem épp emberi árban dolgozott(de legalább gyönyörűen megcsinálta)
                        OdinHEM, sricsi70 és ptm004 kedvelte ezt.

                        Komment


                          ggergo91 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          csak nem tudom, hogy így megmarad-e az egytengelyűsége a blokknak
                          Én úgy tudom, hogy nem. Szerintem jobban járnál, ha keresnél egy olyan mestert, aki megtudná hegeszteni neked a blokkot.

                          Úgy néz ki, lassú voltam (mint mindig). Már heeegany megválszolta a lényeget.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 júl. 01, 21:01.
                          heeegany kedvelte ezt.

                          Komment


                            Köszönöm mindkettőtök segítségét! Van itthon egy eléggé leharcolt jobboldali blokkfelem, ami viszont nincs megsérülve az adott helyen, úgyhogy szerintem megcsináltatom valakivel.
                            sricsi70 kedvelte ezt.

                            Komment


                              Üdv! Mindenkinek! Azt szeretném megtudni hogy az 1 hengeres fokozat kijelzője alá milyen tömítés szükséges? Olvastam valahol hogy szimering is megfelel oda ennek a méretét szeretném megtudni. Köszönöm

                              Komment


                                Dávid000 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                az 1 hengeres fokozat kijelzője alá milyen tömítés szükséges?
                                Minek akarsz oda tömítést rakni? Ha már ott folyik az olaj, akkor lejebb már patakokban ömlik?!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X