Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok! Úgy alakult hogy jutányos áron hozzá jutottam egy Kawasaki hajtókar szetthez. Szeretném megkérdezni tudtok e ajánlani valakit aki összerakná vele a főtengelyt? P 10-es Eddigi próbálkozásaim zsákutcának bizonyultak. Próbálkoztam a Wittmanal de hitegetés volt ("fél év de van olyan ami már két éve itt van a polcon és még nem csináltam meg" mondja). A Heeegany által ajánlott miskolci szaki már nem foglalkozik ilyennel. Próbáltam egy XXIII. kerületi szakit megkérni Ő a Jawa főtengelyemet már csinálta de átalakítást nem vállal. Beszéltem Riba Attilával (sütiati) Ő elvállalta volna de mire lepontosítottuk a dolgokat írta hogy csak a gépmunkát és a cerntírozást vállalja a főtengely kiegyensúlyozását nem. Én gondoltam ez hozzá tartozik hiszen enélkül aligha lehet vele használni. Beszéltem a Tábori tuning üzlettel is. Ők is hirdetnek "veterán motorkerékpár főtengely korszerűsítés" címmel. De mikor beszéltem velük nem voltak azok a nagyon meggyőzők számomra. Eleve egy körülbelüli bekerülési költséget sem tudott mondani. Gondolnám ha én ennyi ideje foglalkozom ezzel csak tudok mondani valamit egy alsó csap és gépmunka körülbelüli összegéről.

    Komment


      Ha 19-es csapszeg furattal szeretnék dugattyút készíttetni hogyan érdemes? Legyártatni ekkora furattal vagy a 18-ast felesztergáltatni?

      Komment


        dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        a 19-es csapszeg furattal szeretnék dugattyút készíttetni hogyan érdemes? Legyártatni ekkora furattal vagy a 18-ast felesztergáltatni?
        Egy állítható dörzsárral a 18-ast 19mm-re óvatosan feldörzsárazod és kész!
        Titus, dkari és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          dkari
          Szeretném megkérdezni tudtok e ajánlani valakit aki összerakná vele a főtengelyt?
          Kacsó Gép Kft. Taszár, amit megpróbálhatnál. Van honlapjuk, korszerű gépparkjuk, és egyedi munkát is vállalnak.
          joker kedvelte ezt.

          Komment


            A csapszegbiztosító beszúrásait pedig majd "belereszeli..." Szerintem ha legyártatod, mivel ugyan azt az alapöntvényt használják , kb olyan mintha a 18-ast bővíttetnéd . Csak valami precíz gépműhelyben végeztesd a munkát mert a rossz méretű és profilú biztosító horony miatt ( a pontos helyzetéről meg ne is beszéljünk) sajnos már történt egy pár baleset....
            Ha már ekkora project-be fogsz ...
            joker kedvelte ezt.

            Komment


              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A csapszegbiztosító beszúrásait pedig majd „belereszeli...”
              Szerintem nem, az is elég, ha egy egérrel kirágatja!

              De, ha egy "sima" eszergával a csapszegnél fogva megfogják, akkor is bele lehet munkálni!
              wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                demeter, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Köszönöm! A dörzsárazást én sem értettem egészen pont a biztosító gyűrű horony miatt. Egyenlőre nem is tudom mi lenne a jobb. A hengerben jelenleg 17000km van. Semmi vállat nem látok érzek a hengerben. Hibátlan állapotúnak tűnik. Nem sporolni akarok azzal ha meghagyom ezt a hengert és ennek a dugóját alakíttatnám át hanem jobban bíznék benne mint egy újra fúratott új dugóssal. Ez mégis csak gyári. Gyűrű hézagot mondjuk még nem mértem de a dugó állapotából (nem látszik rajt átfújás, korom stb.) ítélve jó lehet. Ha még 5-10000km-t elmegy az nálam 2-3 év. Erről mi a véleményetek?
                  zahi és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    A Helyedben páran így gondolkodnánk....
                    dkari, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      Milyen gyakran cseréltek olajat a Pannoniában és milyen olajat használtok?

                      Komment


                        Bejáratás alatt 2x cseréltem, 20W-50 ásványi.
                        Ricsi95D kedvelte ezt.

                        Komment


                          Hello!
                          Nekem 10w40-van, (volt) ásványi olaj.
                          De épp nézegettem, hogy lehet ez túlságosan "kibújik".
                          A 20w50-től nem ragad a kuplung? Nekem a 10w40-nél kuplung hiba nem volt szerencsére.
                          Ricsi95D és TLF65 kedvelte ezt.

                          Komment


                            A kuplungnál semmi különbség, viszont valóban nem szivárog ki a fokozatjelzőnél. Legelőször 15W-40 volt benne, csere után meg is szűnt ez a jelenség, pedig előtte is elkövettem mindent, hogy ne csapódhasson ott ki...
                            Ricsi95D és TLF65 kedvelte ezt.

                            Komment


                              köszönöm!!! én is cserélek a télen, mert eddig nekem is 10W-40 volt(van) benne, de nekem is szivárgott...akkor próba 20W-50!
                              Ricsi95D kedvelte ezt.

                              Komment


                                Én 20W-50 sima ásványi olajat használok. A kuplungom sima, mondhatni vaj puha...bár télen még nem használtam.

                                Szerintem évente érdemes lecserélni az olajat.

                                Valószínűleg kibírna akár három évet is, hiszen a négyütemű motorok olajába belekerül az égéstermék is, míg ez a Pannóniánál nem igen fordulhat elő, de egyrészt apró fémleválások kerülnek bele üzem során (és a Pannóniában sajnos nincsen mágneses leeresztő csavar), másrészt vízpára is lecsapódhat a blokkban, por is kerülhet bele, na meg adjuk meg ezeknek az öreg vasaknak, ami jár nekik.
                                Ricsi95D és CZsolti kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X