Sziasztok! Úgy alakult hogy jutányos áron hozzá jutottam egy Kawasaki hajtókar szetthez. Szeretném megkérdezni tudtok e ajánlani valakit aki összerakná vele a főtengelyt? P 10-es Eddigi próbálkozásaim zsákutcának bizonyultak. Próbálkoztam a Wittmanal de hitegetés volt ("fél év de van olyan ami már két éve itt van a polcon és még nem csináltam meg" mondja). A Heeegany által ajánlott miskolci szaki már nem foglalkozik ilyennel. Próbáltam egy XXIII. kerületi szakit megkérni Ő a Jawa főtengelyemet már csinálta de átalakítást nem vállal. Beszéltem Riba Attilával (sütiati) Ő elvállalta volna de mire lepontosítottuk a dolgokat írta hogy csak a gépmunkát és a cerntírozást vállalja a főtengely kiegyensúlyozását nem. Én gondoltam ez hozzá tartozik hiszen enélkül aligha lehet vele használni. Beszéltem a Tábori tuning üzlettel is. Ők is hirdetnek "veterán motorkerékpár főtengely korszerűsítés" címmel. De mikor beszéltem velük nem voltak azok a nagyon meggyőzők számomra. Eleve egy körülbelüli bekerülési költséget sem tudott mondani. Gondolnám ha én ennyi ideje foglalkozom ezzel csak tudok mondani valamit egy alsó csap és gépmunka körülbelüli összegéről.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea 19-es csapszeg furattal szeretnék dugattyút készíttetni hogyan érdemes? Legyártatni ekkora furattal vagy a 18-ast felesztergáltatni?
- 3 likes
Komment
-
A csapszegbiztosító beszúrásait pedig majd "belereszeli..." Szerintem ha legyártatod, mivel ugyan azt az alapöntvényt használják , kb olyan mintha a 18-ast bővíttetnéd . Csak valami precíz gépműhelyben végeztesd a munkát mert a rossz méretű és profilú biztosító horony miatt ( a pontos helyzetéről meg ne is beszéljünk) sajnos már történt egy pár baleset....
Ha már ekkora project-be fogsz ...joker kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA csapszegbiztosító beszúrásait pedig majd „belereszeli...”
De, ha egy "sima" eszergával a csapszegnél fogva megfogják, akkor is bele lehet munkálni!wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Köszönöm! A dörzsárazást én sem értettem egészen pont a biztosító gyűrű horony miatt. Egyenlőre nem is tudom mi lenne a jobb. A hengerben jelenleg 17000km van. Semmi vállat nem látok érzek a hengerben. Hibátlan állapotúnak tűnik. Nem sporolni akarok azzal ha meghagyom ezt a hengert és ennek a dugóját alakíttatnám át hanem jobban bíznék benne mint egy újra fúratott új dugóssal. Ez mégis csak gyári. Gyűrű hézagot mondjuk még nem mértem de a dugó állapotából (nem látszik rajt átfújás, korom stb.) ítélve jó lehet. Ha még 5-10000km-t elmegy az nálam 2-3 év. Erről mi a véleményetek?
- 2 likes
Komment
-
Milyen gyakran cseréltek olajat a Pannoniában és milyen olajat használtok?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Én 20W-50 sima ásványi olajat használok. A kuplungom sima, mondhatni vaj puha...bár télen még nem használtam.
Szerintem évente érdemes lecserélni az olajat.
Valószínűleg kibírna akár három évet is, hiszen a négyütemű motorok olajába belekerül az égéstermék is, míg ez a Pannóniánál nem igen fordulhat elő, de egyrészt apró fémleválások kerülnek bele üzem során (és a Pannóniában sajnos nincsen mágneses leeresztő csavar), másrészt vízpára is lecsapódhat a blokkban, por is kerülhet bele, na meg adjuk meg ezeknek az öreg vasaknak, ami jár nekik.
- 2 likes
Komment
Komment