a fúró ember nem húzta fel a talpát ???
Szóval, nálam a paszta már a kompromisszumos megoldások közé tartozik...
Mikor megkérdezik, hogy tán minden motorozás után lemosom a blokkot? Mert régen orrán száján dőlt az olaj meg a benzin, az idősebbek ugyanis így emlékeznek a Pannóniára... Akkor azt mondom, hogy ma már az csak szándék kérdése, hogy ne így legyen.
Az utóbbi időben két blokkot raktam össze Loctite 5920-szal papír nélkül, egy teszt Pannóniát, meg egy MZ-t és tökéletes a tömítettség. Most a frissen fúrt hengerem talpát bekentem vele, a szívócsatornák pereménél lehúztam és úgy ment rá, hibátlan lett. Kipufogó könyök és henger találkozásánál azbesztzsinór pasztába ágyazva, tuti.
Ja, meg a második legjobb barátom a paszta mellett a féktisztító, mert a tisztítás még fontosabb, mint a kenés...
Komment