Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia teleszkópok szerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komment


      Az és írásom ilyenről szól:
      Click image for larger version

Name:	60892_x300.jpg
Views:	1
Size:	25.5 KB
ID:	139991

      Komment


        Arra rájöttem, hogy a "piros könyv " elírta a mennyiséget, mert annyi bele sem fér, amennyit az ír, ami az olajat illeti, 15W40 ásványi lengéscsillapító olajat öntöttem bele, egyik ismerősöm tanácsára. A rugóstag olyan, mint a P10 esben ami van, alul állítható.

        Komment


          A filces alsó tömítést kicseréltem simmeringre, és a belső simmeringet is újra cseréltem. A nagyobbik o gyűrű helyett tettem be újakat, a kisebbiket, ami a csillapító dugattyúján van, visszatettem, mert az új, amit kaptam méretben nem volt jó.

          Komment


            sricsi70 kedvelte ezt.

            Komment


              ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Szerintem nem ugyanarról beszéltek.

              Szándékosam van ott filc, mert szerepe van, ezért nem túl szerencsés a szimerigre cserélése, mert - szerintem - többet árt, mint használ. A csillapító hatáshoz nincs köze, azt nem is javítja.
              A filc a külső oldalán lehúzza a port, a belső oldalán keni a szárat. Ha szimering van ott, akkor az a belső oldalán lehúzza az olajat, a külső oldalán meg összegyűjti a port és előbb-utóbb elkezdi karistolni a szárat.
              Igen, úgy tűnik másféléről van szó.

              Szóval akkor a tökéletes megoldás az lenne ha belülre kerülne egy szimering, kintre pedig a filc?
              llaci kedvelte ezt.

              Komment


                joker kedvelte ezt.

                Komment


                  Attached Files
                  Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2014 máj. 13, 00:57. Oka: nem tom' mi van a képcsatolással ...

                  Komment


                    Attached Files
                    ptm004 kedvelte ezt.

                    Komment


                      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mér', gyárilag nem úgy van ?
                      Nekem a régi fajta van.
                      Felújításnál cseréltem benne O gyűrűt, kb 1 hét múlva már a motor alatt volt a padlón az olaj nagy része...
                      Aztán kapott szimeringet.

                      Komment


                        Komment


                          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          De nem a filc helyett, gondolom.
                          Filcet nem tettem bele. De majd lehet rakok bele azt is (hely lenne neki)
                          Teljesen új záró dugót csináltam. Nem a régibe faragtam bele.

                          Komment


                            Erre nem gondoltam, a filc helyett korszerűbbnek véltem a simmeringes megoldást, de hát nem lehet mindig az új a jobb.

                            Komment


                              Pontosan ilyen az én hátsó telóm is. Ha az olaj mennyisége a két teleszkópra van megadva, akkor már reális a piros könyv, úgy vélem, hogy kb. jó mennyiséget öntöttem bele a teleszkópba. Össze is ebbe a sorrendben raktam. Nem értem, hogy miért nem akar rendesen csillapítani. A baj az, hogy egyáltalán nem tudom, hogy mennyire kell érezni a csillapítást kihúzáskor a benyomáshoz képest.

                              Komment


                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X