Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia teleszkópok szerelése
Collapse
X
-
ApaE
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem nem ugyanarról beszéltek.
Szándékosam van ott filc, mert szerepe van, ezért nem túl szerencsés a szimerigre cserélése, mert - szerintem - többet árt, mint használ. A csillapító hatáshoz nincs köze, azt nem is javítja.
A filc a külső oldalán lehúzza a port, a belső oldalán keni a szárat. Ha szimering van ott, akkor az a belső oldalán lehúzza az olajat, a külső oldalán meg összegyűjti a port és előbb-utóbb elkezdi karistolni a szárat.
Szóval akkor a tökéletes megoldás az lenne ha belülre kerülne egy szimering, kintre pedig a filc?llaci kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMér', gyárilag nem úgy van ?
Felújításnál cseréltem benne O gyűrűt, kb 1 hét múlva már a motor alatt volt a padlón az olaj nagy része...
Aztán kapott szimeringet.
Komment
-
ApaE
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe nem a filc helyett, gondolom.
Teljesen új záró dugót csináltam. Nem a régibe faragtam bele.
Komment
-
Pontosan ilyen az én hátsó telóm is. Ha az olaj mennyisége a két teleszkópra van megadva, akkor már reális a piros könyv, úgy vélem, hogy kb. jó mennyiséget öntöttem bele a teleszkópba. Össze is ebbe a sorrendben raktam. Nem értem, hogy miért nem akar rendesen csillapítani. A baj az, hogy egyáltalán nem tudom, hogy mennyire kell érezni a csillapítást kihúzáskor a benyomáshoz képest.
Komment
-
ApaE
Komment