értelmetlen a bejegyzés egy jó része!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyerünk veteránnal motorozni! De miben?
Collapse
X
-
Bejáratós motorral moszkító üldöző? Nem is rossz!
Már ha erre gondolsz Mosquito, the "Timber Terror"
Ha hétvégén nem tér vissza a viharos szél, én is meglovagolom a dongót (ha már a rovaroknál tartunk) egy rövidke kör erejéig .Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 márc. 18, 15:43.
- 3 likes
Komment
-
Most fel is vetődött bennem a kérdés, ami talán új téma megnyitást is érdemelne.
Mégpedig a bejáratás mikéntje. Mennyit (km), mennyivel (km/h), mivel?
Nem elég a benzinlaj arányt szűkíteni? A keverékképzést is szükséges módosítani? Meddig? Mennyi használat után válhat esetleg kárára a gépnek? (fokozott koksz képződés a hengerfejben és kipufogóban).
Bár egyértelmű recept biztosan nincsen, mert sokmindentől függnek ezek a dolgok (mennyire let passzentos a dugattyú, milyen és mekkora a motor, stb.)
Eddigi motoros pályafutásom során különféle minőségű munkákkal találkoztam (pedig mindet ugyanott csinálták).
Az ETZ-m pl. a fúrás után borzalmasan füstölt, gyenge volt, a fúrás után 1000 km után sem volt képes elérni a 80-as tempót. A Honda robogóm használhatatlanná vált, mert kipörgetés pillanatában megszorult, anélkül pedig ugye nem indul el. A babettáé viszont profi lett. Szépen ketyeg, erős, nem füstöl, nem ragad meg...
- 1 like
Komment
-
A mai jó minőségű fél szintetikus , szintetikus olajok kevesebb levegővel/ dúsabb keverékkel/ és kíméletes forgatással a mostani hűvösebb időben szerintem optimális bejáratási lehetőség. Azt, hogy hány km/ óra így nem lehet szerintem meghatározni mert nem mindegy milyen gépről van szó. Én a Sport Cz-vel / 120 km van benne/ 50-60 között járok és igyekszem ezt a hűvöst kihasználni. Nem szabad elfelejteni a rendszeres öblítést!!,ilyenkor a + üzemanyaggal +olaj is kerül a hengerbe és párat pöffent kis fordulaton.Ha a hő miatt szorulna könyebben észre lehetne venni. Mivel az enyémet szorosabbra illesztették/ 0,03mm/különösebben oda kell figyelni.Türelem-türelem ez az első időszakban fontos! Az az elképzelés, hogy 1500 km- után új gyűrűket kap és lehet róni az utat. 1:30-as keverékkel járok jelenleg. Persze ez az én esetem ez nem jelenti azt,hogy nem gyorsítok de nem drasztikusan. Ti ,hogy csináljátok?. Várom az észrevételeiteket szerintetek mit kellene máshogy csinálni?, változik az idő és az új módszerek esetlegesen felül írják a múlt módszereit!.
- 2 likes
Komment
-
Üdv sepy!
A 0,03-as illesztés csak fölöslegesen hosszúra nyújtja a bejáratás idejét. Azt sem értem,hogy milyen előnyökkel jár az első 1500km után újra gyűrűzni a dugattyút.A szintetikus olaj valóban jobb kenést biztosít,ezt az én TS350-esemnél az ásványi olajos 40:1-es helyett 50:1 arányt enged a gyártó,de csak bejáratott motornál.Persze ez csak az én véleményem,a tévedés jogát fenntartom magamnak.
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése... Mivel az enyémet szorosabbra illesztették/ 0,03mm/különösebben oda kell figyelni.Türelem-türelem ez az első időszakban fontos! ...
- 3 likes
Komment
-
Itt: SzocimotoroSOKK - szakirodalom CZ 350 szerelési könyv) találod az általam említetteket.
A különbség valószínűleg a mérési mód (hely) különbözőségéből adódik.Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 márc. 20, 09:15.
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése... ,és ez nem a CZ -ről szól.
- 2 likes
Komment
Komment