Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyerünk veteránnal motorozni! De miben?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    értelmetlen a bejegyzés egy jó része!
    Attól hogy nem érted,még nem értelmetlen! Egyébként én nem akarom megváltoztatni az elképzelésed semmiről, és senki másét sem csak azt írtam le amit magamon tapasztaltam!

    Komment


      Újra divat a "viaszosvászon"!

      Belstaff Motoros ruházat - PowerBike motorosbolt és szerviz webshopja

      Komment


        Tisztelettel jelentem a " sárkány" újból üzemképes és már gurultam vele 65 km-t.Lóra ifjúság! Most még moszkitó üldözőként megyek de lesz ez még másként is

        Komment


          Bejáratós motorral moszkító üldöző? Nem is rossz!
          Már ha erre gondolsz Mosquito, the "Timber Terror"
          Ha hétvégén nem tér vissza a viharos szél, én is meglovagolom a dongót (ha már a rovaroknál tartunk) egy rövidke kör erejéig .
          Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 márc. 18, 15:43.

          Komment


            Nem úgy száguldozok mint a képen látható! Tudom,hogy értetted úgy füstölök még mivel elvettem tőle a levegőt a dúsabb keverék érdekében.

            Komment


              Most fel is vetődött bennem a kérdés, ami talán új téma megnyitást is érdemelne.
              Mégpedig a bejáratás mikéntje. Mennyit (km), mennyivel (km/h), mivel?
              Nem elég a benzinlaj arányt szűkíteni? A keverékképzést is szükséges módosítani? Meddig? Mennyi használat után válhat esetleg kárára a gépnek? (fokozott koksz képződés a hengerfejben és kipufogóban).
              Bár egyértelmű recept biztosan nincsen, mert sokmindentől függnek ezek a dolgok (mennyire let passzentos a dugattyú, milyen és mekkora a motor, stb.)
              Eddigi motoros pályafutásom során különféle minőségű munkákkal találkoztam (pedig mindet ugyanott csinálták).
              Az ETZ-m pl. a fúrás után borzalmasan füstölt, gyenge volt, a fúrás után 1000 km után sem volt képes elérni a 80-as tempót. A Honda robogóm használhatatlanná vált, mert kipörgetés pillanatában megszorult, anélkül pedig ugye nem indul el. A babettáé viszont profi lett. Szépen ketyeg, erős, nem füstöl, nem ragad meg...

              Komment


                Üdv dongos!

                Itt olvashatsz a bejáratás mikéntjéről.Click image for larger version

Name:	MZ bejáratás 1.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	139598Click image for larger version

Name:	MZ bejáratás 2..jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	139599 Én hiszek a gyáriaknak.

                Komment


                  A mai jó minőségű fél szintetikus , szintetikus olajok kevesebb levegővel/ dúsabb keverékkel/ és kíméletes forgatással a mostani hűvösebb időben szerintem optimális bejáratási lehetőség. Azt, hogy hány km/ óra így nem lehet szerintem meghatározni mert nem mindegy milyen gépről van szó. Én a Sport Cz-vel / 120 km van benne/ 50-60 között járok és igyekszem ezt a hűvöst kihasználni. Nem szabad elfelejteni a rendszeres öblítést!!,ilyenkor a + üzemanyaggal +olaj is kerül a hengerbe és párat pöffent kis fordulaton.Ha a hő miatt szorulna könyebben észre lehetne venni. Mivel az enyémet szorosabbra illesztették/ 0,03mm/különösebben oda kell figyelni.Türelem-türelem ez az első időszakban fontos! Az az elképzelés, hogy 1500 km- után új gyűrűket kap és lehet róni az utat. 1:30-as keverékkel járok jelenleg. Persze ez az én esetem ez nem jelenti azt,hogy nem gyorsítok de nem drasztikusan. Ti ,hogy csináljátok?. Várom az észrevételeiteket szerintetek mit kellene máshogy csinálni?, változik az idő és az új módszerek esetlegesen felül írják a múlt módszereit!.

                  Komment


                    Üdv sepy!

                    A 0,03-as illesztés csak fölöslegesen hosszúra nyújtja a bejáratás idejét. Azt sem értem,hogy milyen előnyökkel jár az első 1500km után újra gyűrűzni a dugattyút.A szintetikus olaj valóban jobb kenést biztosít,ezt az én TS350-esemnél az ásványi olajos 40:1-es helyett 50:1 arányt enged a gyártó,de csak bejáratott motornál.Persze ez csak az én véleményem,a tévedés jogát fenntartom magamnak.

                    Komment


                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ... Mivel az enyémet szorosabbra illesztették/ 0,03mm/különösebben oda kell figyelni.Türelem-türelem ez az első időszakban fontos! ...
                      Ez nem "szoros" hanem nagyon szoros, csodálkoznék ha az első meleg napon, bármennyire vigyázol, nem fog megszorulni. Ugyanis a 175 Sport furat-lökete és henger szerkezete majdnem azonos a Jawa 634-ével, annak pedig a gyárilag megadott illesztése (nem tévedés) 0,12 mm! Én megpróbáltam 0,08 ra illeszteni, megszorult az első meleg, (32 C) napon.

                      Komment


                        Én remélem addig túl leszek az első 1500 km-en!, még ebben a viszonylag hűvösebb időben.Az általad említett 0,12 mire befut nagyon laza lesz!. Én úgy tudom a Jawa gyári illesztése 0. 06 mm. Persze a " sündisznó tévedése" fenntartva!

                        Komment


                          Üdv sepy!

                          Jól tudod,a 634-es valóban annyi.Click image for larger version

Name:	Jawa henger+dugattyú.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	139603

                          Komment


                            Itt: SzocimotoroSOKK - szakirodalom CZ 350 szerelési könyv) találod az általam említetteket.
                            A különbség valószínűleg a mérési mód (hely) különbözőségéből adódik.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 márc. 20, 09:15.

                            Komment


                              A SzocimotoroSokk cseh nyelvűnek tüntetik fel az adatgyűjteményt,pedig valójában lengyelül írták. Biztosan jó,de ez sem rosszClick image for larger version

Name:	Jawa szerelési könyv.jpg
Views:	1
Size:	82.7 KB
ID:	139604 ,és ez nem a CZ -ről szól.

                              Komment


                                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                ... ,és ez nem a CZ -ről szól.
                                A Jawa 634 és a Cz 472 blokkja gyakorlatilag azonos, tehát mindegy melyiket nézed.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X