Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Forgalomból kivont járművek visszahelyezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    A fékpofát hogyan illeszted?
    Így ! 5 tized a kulcs alá, és dobméretre esztergálni.http://veteran.forum.hu/attachments/...1305021195.jpg
    wsievers, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Már csak azt sem komálja egy esztergályos, ha külön befogó szerszámot kell kitalálni és csinálni annak a két munkadarabnak, amit az első-hátsó fékfedél jelent.
      NEM kell !
      Befogunk egy 25 átmérő 120 mm -t kiálló anyagot --veszünk rá egy tengely átmérőt 20 hosszan --feldobunk egy szivet -dob feltüz -csuccsal támaszt --szivvel forgat ---tiszta mérhető átmérőre kivesszük a dobot --aztán ugyan azon a csapon , szivvel meghajtva --- a fékfedelet --vastagra ragasztott fékpofával ---ahogy az elöttem szóló mondta 0,5-05 mm alátéttel --a dobhoz mérve --0 ra vesszük .

      (zárójelben -szerintem nem húzza el a küllőzés )
      demeter és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        Szia trainmodeller!

        Merrefelé laksz? Békésen és Békéscsabén is tudok ilyen padot. Privátban küldök cimet.

        Komment


          #94
          Köszönöm Oldbiker73, köszönöm Fiuk!
          Rengeteget tanultam a hasznos információkból.
          Nálam legutóbb úgy nézték a tlf hátsó féket, hogy az autóklub udvarán (apró kaviccsal beszórt beton) fékezni kellett és ha megcsúszott a kerék, akkor átment a motor. Jó volt a talaj és ha még popsival is rásegítettünk, biztos volt a siker.
          Üdv. Jankó51.
          joker kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Nálam legutóbb úgy nézték
            És ez mikor volt? (1 éve,5 éve,vagy esetleg az idén)
            mir-mur kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              fékezni kellett és ha megcsúszott a kerék, akkor átment a motor
              5 éve
              Szerintem ez a nyerő szám !
              madorka kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                Szerintem ez a nyerő szám !
                2009.július 1. óta kötelező az automatikus adatátvitel a fékpadi mérés során,mikor a mérés során fényképfelvétel is készül,és az adatok beérkeznek a nyilvántartó programba úgy,hogy azokon ne lehessen módosítani.

                Komment


                  #98
                  Énnekem a Simson Stárom mikor vizsgáztattam még rendszámos volt és csak a Közlekedés Felügyeletnél lehetett vizsgáztatni / 1980 leg eleje kb./akkor volt ilyen módszer azóta nem hallottam ilyen lehetőségről!

                  Komment


                    #99
                    Már csak azt sem komálja egy esztergályos, ha külön befogó szerszámot kell kitalálni és csinálni annak a két munkadarabnak
                    1 kúpot elég csinálni, a másiknak ott a szegnyereg. Simán 2 csúcs között meg lehet csinálni, pár perc az egész. Ha a kereket felteszi szabályozni, akkor ez már tényleg csak gyerekjáték.
                    demeter kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Srácok, a legközelebbi fékfelújításomnál valakit pm-ben fogok megkeresni, nálatok olyan egyszerűnek tűnik az egész.
                      joker és dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment


                        oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem volt szabályozva a fékdob, fékezés közben változott a fékerő... A vizsgabiztos szerint nem ritka, hogy a modern 3-4 éves tárcsafékes motorokat is meghúzzák.
                        Hát...., ahogy a Pannóniát ismerem, már 50 éve (az enyém 1963-as) sem volt korszerű járgány...félek tőle, hogy nem fog megfeleleni az új műszeres előírásoknak....

                        Ráadásul gőzöm sincs, hol lehetne úgy szabályoztatni a fékdobokat, hogy ne kelljen kifűzni a kerekeket???

                        Már vagy fél éve dolgozom a motoron, hogy mehessek vele, de néha úgy érzem magamat, mint az agár a műnyúllal, akárhogy is szalad, a nyúl 50 m-rel előtte fut...

                        Lehet, hogy inkább kellett volna vennem valami modern szir-szar robogót?!

                        Komment


                          Ne csüggedj már én is alakítom a Cz-met 2 éve igaz lassan kezd olyan lenni ahogy szeretném persze én már közben tudom használni. A robogó az nem motor az én felfogásom szerint. a fűnyíró is berreg amelyik motoros és mégsem motor! Kutakodj és légy türelmes a végén az eredmény rendbe teszi az önbizalmad! Képes vagy rá és TE csináltad!
                          dongos78 és demeter kedvelte ezt.

                          Komment


                            légy türelmes a végén az eredmény rendbe teszi az önbizalmad! Képes vagy rá és TE csináltad!
                            És mire a végére érsz még lesz 2-3 hasonló mélypont,de mi itt vagyunk és biztatunk.

                            Úgyhogy HAJRÁ!
                            sepy, dongos78 és demeter kedvelte ezt.

                            Komment


                              Ráadásul gőzöm sincs, hol lehetne úgy szabályoztatni a fékdobokat, hogy ne kelljen kifűzni a kerekeket???
                              Ez nem egyszerű kérdés - én a környéken egyetlen embert ismerek aki ilyet hajlandó bevállalni: egy gumis bácsi, akinek az esztergagépe úgy van kialakítva, hogy a 19"-es felni felférjen simán, mert csinálgat központfurat módosításokat meg ilyen-olyan átalakításokat. Az ő gépére felfér - az esztergályos akihez egyébként járni szoktam, akármennyire is segítőkész, nem tudja feltenni a tizenkilences kereket az 1000-es Vörös Proletárra...

                              Szóval kérdezz körül hátha van nálatok felnijavító cég vagy gumis, akiknek van gépe amin elfér.

                              Már vagy fél éve dolgozom a motoron, hogy mehessek vele, de néha úgy érzem magamat, mint az agár a műnyúllal, akárhogy is szalad, a nyúl 50 m-rel előtte fut...
                              Üdv a klubban, előttem 3 darab műnyúl fut: most nincs műszakis motorom, de már égek a motorozásért... Már majdnem megvettem 250e-ért egy 400 ccm-es V4-est, mert azon volt műszaki. Pedig el tudod képzeli azzal is mennyit lehetett volna még mókolni: 4 kicsike hengerecske, sok apró-pici szelep, apró alkatrészek tengere...
                              Szóval lebeszéltem magamat és megfogadtam, hogy napi legalább 30 percet szánok a gépekre, mert jó lenne ha valamelyik már összeállna.

                              Lehet, hogy inkább kellett volna vennem valami modern szir-szar robogót?!
                              Á, az kizárt.
                              sepy, dongos78 és 4 további látogató kedvelte ezt.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                Mindenkitől bocsánatot kérek, ha netán hiú reményeket ébresztettem, bár nem hiszem, hogy valaki is komolyan vette.
                                A dolog úgy harmincegynéhány éve történt, de hát én akkor vizsgáztattam "legutóbb" pannóniát.
                                Üdv.: Jankó51
                                sepy és OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X