Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok!

    Lenne pár kérdésem hozzátok!Papírügyben.
    A közjegyzőtől jön egy papír(remélem a hetekben), hogy apumé a motor és mi írunk is egy adás-vételi papírt. Tételezzük fel, hogy a motor muzeális minősítésre kész,egyben van minden.
    - az adásvételi után mi a teendő, hogy a nevemre kerüljön?
    - biztosítással mi a helyzet ilyenkor? Fizetnem kell-e valamilyen biztosítást addig amíg a "kedvezményes"biztosítást meg nem kötöm.
    - a muzeális minősített motorokra hol lehet biztosítást kötni?
    - a minősítés, hogy megy? Értem ez alatt, hogy ha felhívom őket (valamelyik vizsgahelyet, bár Bp-et választanám) akkor mennyi várakozási időre lehet számítani?
    - eredetvizsga mindenképpen kell? Vagy ezt a műszaki vizsgával egyben szokták?

    Olvastam a fórumot csak egyben nem találtam "leírást" , hogy hogy zajlik ez az egész az elejétől a végéig.
    Megkérdezem az illetékes szerveket is, de leginkább a biztosítással kapcsolatos dolgokat fedi homály meg félek,hogy a minősítés idópontjára várni kell vagy 2 hónapot.

    Komment


      - a minősítés, hogy megy? Értem ez alatt, hogy ha felhívom őket (valamelyik vizsgahelyet, bár Bp-et választanám) akkor mennyi várakozási időre lehet számítani?
      Legelőször múzeális minősítést kell megcsinálni. Ez a Magyar Királyi Autóklub valamelyik állomásán szokott lenni, megyeszékhelyeken havonta egyszer(pesten nem tudom hogy hol és mikor van de a klub honlapján fenn van).
      Majd ha ezt az akadályt sikeresen vette a járgány akkor következhet a műszaki vizsga. Célszerű arra a napra időpontot kérni amikor a minősítés van és akkor nem kell kétszer menni.
      Ha a műszaki vizsgát is sikeresen vette a járgány és már van OT-s rendszáma akkor nagyon lehet örülni mert itt kész van 5 évre a dolog.
      Ha nincs még rendszáma ( gondolom ez az eset forog mos fenn) akkor várni kell a postást mert nemsokára érkezik a 4-es számú melléklet eredetije, és ezzel, valamint az összes többi dokumenttel fel kell keresni a központi ocsmányirodát, azzal a nemes céllal hogy megszerezze az ember az áhított rendszámot. Némi bonbon ellenében még az sem kizárt hogy választani lehet.
      Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem tudtam segíteni, ha valami nem tiszta, akkor kérdés gomb...

      - - - Updated - - -


      félek,hogy a minősítés idópontjára várni kell vagy 2 hónapot.
      Annyit nem kell várni max 1 hónapot mert havonta van.

      Komment


        Nagyon köszönöm! Akkor már úgy érdemes időpontot kérni ,hogy műszaki vizsgával együtt.

        Biztosítással kapcsolatban van információd? Mikortól kell kötni, milyet, esetleg hol?

        Komment


          Biztosítást nekem csak az Allianz kötött, de nem zavar hol van amíg 3900 Ft egy évre a Warexra. A minősítésre és műszakira P-s rendszámmal vittem így külön nem kérték hisz a rendszámhoz van biztosítás. Vizsga után viszont meg kellett kötni alvázszámra, mert bizti nélkül nem adják ki a rendszámot, majd mikor meglett a rendszám akkor vissza a biztosítóhoz a rendszámmal és a forgalmival és a hiányzó adatokat pótolni. Kb ennyi.

          Komment


            Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            az adásvételi után mi a teendő, hogy a nevemre kerüljön?
            - biztosítással mi a helyzet ilyenkor? Fizetnem kell-e valamilyen biztosítást addig amíg a „kedvezményes” biztosítást meg nem kötöm.
            - a muzeális minősített motorokra hol lehet biztosítást kötni?
            - a minősítés, hogy megy? Értem ez alatt, hogy ha felhívom őket (valamelyik vizsgahelyet, bár Bp-et választanám) akkor mennyi várakozási időre lehet számítani?
            - eredetvizsga mindenképpen kell? Vagy ezt a műszaki vizsgával egyben szokták?
            Lehet első olvasásra nem szimpi a válaszom ---de ezeket itt megkérded , rendben --viszont vagy te annyira ügyes ,hogy minden után ott érdeklődj ahol kell ! Semmi nem egyforma ebben országban .
            Ezért szerintem inkább azt kérdezd meg , ( ha nem tudnád ) hogy ezen kérdések után hol kell érdeklődni .
            Persze az itt kapott válaszok jók , de szerintem tekintsd őket egy nagyon jó tájékozodási alapnak .
            Aztán vedd a saját kezedbe ...
            Fergusson, madorka és emu kedvelte ezt.

            Komment


              Tudom én is, hogy az illetékes szervektől kapok majd pontos információkat, ezt írtam is. Ezért is inkább a biztosítás téma volt a fontosabb.

              Komment


                Majd ha ezt az akadályt sikeresen vette a járgány akkor következhet a műszaki vizsga.
                Csak azt nem értem, miért nem lehetett az egészet úgy kitalálni, hogy az OT vizsga egyben műszaki vizsga is legyen???
                Mert ez így egy munkából kettőt csinálás...
                Titus kedvelte ezt.

                Komment


                  Mert ez így egy munkából kettőt csinálás...
                  ...és két "tejelési" forma az államnak

                  Komment


                    Hát, szerintem ha azt az ötezret (motornál) még hozzácsapnák az OT díjhoz, senki nem bánná, csak ne kéne külön-külön vizsgahelyekre hurcolni a járgányt.
                    Fergusson kedvelte ezt.

                    Komment


                      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Csak azt nem értem, miért nem lehetett az egészet úgy kitalálni, hogy az OT vizsga egyben műszaki vizsga is legyen???
                      Mert ez így egy munkából kettőt csinálás...
                      Szerintem ne akarjuk ezt. A minősítést általában hozzáértő csinálja a műszakit pedig kukacoskodó. A végén a második maradna.

                      Komment


                        A minősítést általában hozzáértő csinálja a műszakit pedig kukacoskodó.
                        Nézőpont kérdése, én pont fordítva látom.
                        wsievers, Beagle és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Ez abszolút ember függő. Én már ecseteltem annak idején is hogy mikor csináltam ezt az egész procedúrát pozitívan csalódtam mindkét csapatban. Annyira emberségesen álltak az egészhez hogy azt hittem álmodom. Nem kukacoskodtak sehol. És persze az is igaz hogy enni erővel kifoghattam volna valami tulkot is aki megkeseríti a napomat.
                          De szerencsémre rendesek voltak.
                          sepy, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Ugyan,én nem OT-ra vittem a wartburgot,de én belefutottam az ösdzes létező gyökérbe és dilettánsba. A legutolsó "élményem" az okmányirodÍ ban volt,ahol kitöltötték simán a forgalmit 353-as tipus megjelöléssel... Esélyem sem volt változtatni mert az "ő rendszerében csak ilyen van" Naná,hogy nem hagytam annyiban......
                            sepy és taluga kedvelte ezt.

                            Komment


                              „ő rendszerében csak ilyen van”
                              Ez hülyeség mert a 311 limuzint én személyesen vitettem fel a listára majd egy napi telefonálgatás emailozás és faxolgatás árán....
                              Beagle kedvelte ezt.

                              Komment


                                Nekem a pannóniát akarták mindenáron Panther-ra keresztelni , mert a rendszerükben csak ez volt "P" betű alatt ...
                                (akkor irja be gyártmánynak inkább hogy csepel ... )

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X