Közlemény

Collapse
No announcement yet.

A Veterán fórum cikkei

Collapse

A Veterán fórum cikkei

  •  
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Magyar motorkerékpárok

    Magyar motorkerékpárok

    39 éve, 1975 október 24-én déli 12 órakor leállt Csepelen a gyártósor, elkészült az utolsó Pannonia.
    Bár a képen egy P21 Luxus látható, az utolsó legyártott motor egy T5/H típus volt.
    Ezen a napon 15 db Pannonia épült, teljesítve ezzel az októberre tervezett mennyiséget. (653 db)
    Emlékezzünk egy pillanatra az 50 éve oly dicsőséges Magyar Motorkerékpárgyártásra!

    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Veterán Fórum Naptár 2017.

    Veterán Fórum Naptár 2017.

    Elkészült a 2017-es Veterán Fórum falinaptár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Mit tegyünk, ha nem indul a régóta nem használt egyhengeres Pannónia”¦? (kezdőknek és persze nem csak kezdőknek”¦)



    Gyakran előfordul, hogy rugdossuk, mármint a berúgó kart , esetleg toljuk is a motort, de nem akar indulni, mit tegyünk?
    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Gyakran ismételt kérdések

    Gyakran ismételt kérdések

    KÉRDÉSEK:

    1. Mi az első teendőm a regisztrálás után?
    2. Milyen típusú járművekkel kapcsolatos témákban kérhetek segítséget?
    3. El akarok adni/vásárolni szeretnék valamit, itt meghirdethetem?
    4. Hiányzik egy ritka alkatrész a járművemről, van itt olyan, akinek van?
    5. Hová tűntek a letölthető dokumentumok?
    6. A gépjárműveken kívül más témák is érdekelnek, esetleg ezekről is szót ejthetünk?
    7. Nincs veterán járművem, de érdekel a téma, csatlakozhatok a Fórumhoz így is?
    8. Találok itt olyan személyt, aki protekciót tud biztosítani a vizsgákon, hivatalos helyeken?
    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • II. Veterán Fórum Találkozó Tiszakeszi

    II. Veterán Fórum Találkozó Tiszakeszi



    2015 júliusának utolsó hosszú hétvégéjén második alkalommal kerül megrendezésre Tiszakesziben a Veterán fórum saját találkozója, mely előző évben nagy sikert aratott a résztvevők között,így terveink szerint minden évben megrendezendő hagyománnyá válik.

    Kedvcsinálóként itt olvashatóak az előző évi előkészületek, s az utólagos beszámolók sok fényképpel:
    http://veteran.forum.hu/talalkozok-o...-julius-25-27-...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Jerikó felé az úton

    Jerikó felé az úton

    Ki ne irigykedne most rám, mikor kedvenc helyére - ami nekem Kisgyőr, s ha valaki nem tudná, Miskolc közelségi kis falu ez a Bükkben - érkezne gépével, majd indulna haza, ami nekem egy Pannónia T5H, mit én Motorkának hívok, s szeretem így.
    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Benelli — egy olasz telivér fogaskerék-zuhataggal a vezérlés meghajtásához

    A Benelli cég indulása, egy tipikus családi vállalkozásként, 1911-ben kezdődött - holott motorkerékpárok ezen a néven csak 1920-tól voltak. Ekkor gyűjtötte „Mama” Theresa Benelli a hat fiát: Giuseppet, Giovannit, Francescot, Filippot, Domenicot, és Antoniot maga köré. A családi tanács elhatározta egy gépipari cég alapítását. Az ehhez szükséges pénz egy családi földbirtok eladásából származott és a technikai érdeklődésű fivérek első foglalatossága a...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • EU nem EU nem kap mást

    EU nem EU nem kap mást

    Amikor az Európai Unióról esik szó gyakran hallunk olyan megjegyzéseket, miszerint minden bajunk forrásai az EU bürokraták fejében megfogalmazódó gondolatok, amelyeket aztán keresztülerőltetnek mindenkin és aztán jogszabályként megvalósulva megkeserítik az EU polgárainak mindennapi életét.
    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • A coventry-i bomba

    A coventry-i bomba

    TRIUMPH SPITFIRE

    A Triumph márkanév sokunknak azonnal a coventry-i cég motorkerékpárjait juttatja eszünkbe, a hétköznapi emberek nem is nagyon tudják már, hogy sikeres négykerekűek is viselték ezt a patinás nevet.

    ...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez

  • Barátság 2500km-ről

    Barátság 2500km-ről

    Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás tengeren, egészen pontosan a La Manche csatornán is túl, élt egy angol fiatalember, Andy. Kedvelte a motorozást és a veterán járműveket, maga is az angol FIVA tagja, és kisebb gyűjtemény birtokosa. Andy egyszer Lengyelországba látogatott, ahol meglátott egy klasszikus megjelenésű, karakteres motorkerékpárt, amibe rögtön beleszeretett, és meg is vásárolta. Hamar kiderült, hogy új szerzeménye, egy Pannonia TLF 250 Magyar...
    Több | Ugrás a bejegyzéshez
There are no articles in this category.
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts
Please log in to your account to view your subscribed posts.

Cimkék

Collapse

Legutóbbi cikkek

Collapse

  • Laverda 750
    movisz által
    Sziasztok nyitok egy uj cikket A Laverda commel
    ugyan is tegnap sikerult szert tennem egy masodik 750-esre.Ez egy nagyon korai darab a 59. a legyartott 750 -esek bol Ez egy 750 GT ami kulombozik a motorjaban egy kicsit hogy gyengebb es a tankjaas formaju. ezen a motoron sajnos az sf tankja van meg az ulese van atalakitva de a tobbi az jo....
    2021 júl. 06, 10:27
  • Szívásom története
    CZsolti által
    Meglehetősen régen nem jelentkeztem, ezért úgy érzem, hogy némi magyarázattal tartozom nektek. Valahogy úgy kanyarodtak a dolgok, hogy minden, amit addig összeraktam megmakacsolta magát. A számítógép fityiszt mutatott, alaplap csere lett belőle. Azóta is úgy van. Annyira elegem lett a hamis szoftverhasználat, meg egyéb figyelmeztetésekből, hogy inkább tablettre és okostelefonra váltottam. Ezeken ugyan kicsit nehézkesebb dolgozni, de legalább legális, ami rajta fut....
    2019 máj. 03, 20:16
  • Szilveszteri berregtetés
    Igrich által
    Motor, autó, traktor és mindenféle benzin és gázolaj szörny esetleg még tengeralattjáró berregtetésre invitállak benneteket úgy éjfél után a pezsgő durrogtatás után ki-ki saját és otthona lakának udvarán.
    Így kívánhatnánk egymásnak, még ha távolból is Boldog új évet.
    Szorgalmaznám még, hogy a következő (2OI8) évet nyilvánítsuk a tengeralattjárók évévé és Tiszakeszin rendezhetnénk egy tengeralattjáró ügyességi versenyt, de még vízisízhetnénk a komppal is.
    BUÉK mindenkinek!...
    2017 dec. 31, 16:13
  • Szilveszter esti berregtetés
    Igrich által
    Meghívlak benneteket egy szilveszter esti, éjfél utáni motor, autó, traktor és mndenféle benzin és gázolajszörny esetleg még tdengeralattjáró berregtetésre. Lényeg, hogy éjfél után, mikor megtörtént kinél-kinél a pezsgő durrogtatás, beindítanánk a motorokat. És az újév, de mi örömünkre is berregtetnénk kissé a motorokat, szolid dudálások közepette, jámboran. Ha nem akarsz nem kell vissza jelezni, inkább cselekedj! Így kívánhatnánk egymásnak boldog újévet!...
    2017 dec. 31, 15:51
  • OT papírozás "rögös útja"
    Ricsi95D által
    Elöljáróban annyit írnék,hogy idáig én is úgy voltam az OT-val,hogy minek,fölösleges,attól nem lesz jobb a motor és egy csomó macera...ez mind igaz,de egy picit már másként látom,és roppant büszke vagyok rá,hogy már nekem is van egy OT rendszámos,minősített motorom. És bizony gyönyörű a réztábla meg az OT rendszám.

    De kezdjük az elején! Mint ismeretes, december végén Kamuti Zsolti barátunkat megszabadítottuk gyönyörűen restaurált P10-esétől. A hazahozatal után nagy örömben...
    2017 máj. 05, 18:44
  • Fórumkisokos - veteránokról röviden
    Che által
    Szervusztok!


    F.N. Fabrique Nationale d' Armes de Guerre S.A., Herstal Belgium

    Hogy Máténak is tetszen és mosolyt varázsoljunk a munkában kifázott és elgyötört orcájára,a fellelhető technikai adatok: Hengerek száma:1 Lökettérfogat :348 ccm. Ütemek száma :4 Vezérlés : SV (alu-lvezérelt oldalt szelepelt) Üzemanyag : Benzin Gyártás ideje:1927-1930? (A motortípus gy...
    2017 jan. 12, 18:51
Ugrás az oldal tetejére
Working...
X