Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Hát...szerintem ez egy baromi ronda fostalicska, kár volt belé az energia
Az viszont tény hogy a '80-as években akinek volt egy így kinéző Zsigája az istenkirály volt, tehát felfoghatjuk úgy hogy ez egy veterán istenkirály gép
Azért vannak autentikus és jó részletek! Az a hátsó rács roppant hasznos elem pl. nem hullik a szélvédőre a hó, hátsó utas nyakára nem süt a nap / nekem is volt/. A kalaptartóra illő volt a Videoton hangfal és milyen jól szólt!. Számomra még egy piros pötty küszöbcsere után vissza tették a díszlécet.A felni részlet?? szebb lenne a gyári. A váltókarra meg kellene egy akkortájt divatos gomb helyetti kéz mellyel akár menet közben megtudná vakarni a fülét vagy előtudná halászni Spongyabob társát a Fikuszt!!
Sokáig tartott amíg valamilyen szinten meg tudtam barátkozni ezekkel a formákkal.. Őrült munka lehetett a Francia tervezőknek, amíg összeválogatták az egymás mellé kerülő leginkább össze nem illő alkatrészeket.
Lássuk be ez nem európai használatra lett kitalálva, gyakorlatilag egy leegyszerűsített kacsa, mely önmagában is a faékkel egyenlő bonyolultságot mutat, amit elsősorban afrikában gondoltak használni, de azért a St.Tropezi csendőrök is ilyennel hősködtek.
Nekem tetszik a Kacsa és van még egy zárt kisteher ami jobbára egy rabszállítóra hasonlít vagy arra is használták. A kacsa a maga egyszerűségével nagyszerű.
Komment