Már többször belefutottam érdekes dolgokba a neten, ezért gondoltam csinálok egy ilyen témát.
Ez a cikk a motorinfo.hu ról való.
A múlt század legkellősebb közepének Volga gépkocsijait idézi Mikhail Szmoljanov alkotása, az Electric Volga 1.1 Final - mivel azonban két keréken gurul, kötelességünknek érezzük beszámolni a műről. A Volgák masszív, hömpölygő vonalvezetése köszön vissza erről a különös elektromos koncepcióról, ami azonban könnyen valóságos szériamotorrá lehet az Electric Cars Custom jóvoltából.
Az EV Drive villanymotorja 160 és 253 Nm közötti maximális forgatónyomatékkal kecsegtet - feszültség függvényében - , valamint 134 LE körüli teljesítményt, ami azért nem smafu. A 0-100 km/óra gyorsulást dragos tempóban, 2,5 másodperc alatt teljesíti! Tegyük félre orosz barátainkról és a "zéróemissziós" kétkerekűekről fejünkben hemzsegő sztereotípiákat... csalókák ezek a gömbölyded formák, a posztszovjet báj: brutális gépezettel állunk szemben, amit úgy kellett visszafogni, hogy 200 km/óránál lehetőség szerint ne akarjon gyorsabban menni... Hatósugara rossz, sőt - 200 km tehető meg egy töltéssel, de ha sorozatgyártásra kerül a sor, jelentősen javítanak ezen a paraméteren.
Ez a cikk a motorinfo.hu ról való.
A múlt század legkellősebb közepének Volga gépkocsijait idézi Mikhail Szmoljanov alkotása, az Electric Volga 1.1 Final - mivel azonban két keréken gurul, kötelességünknek érezzük beszámolni a műről. A Volgák masszív, hömpölygő vonalvezetése köszön vissza erről a különös elektromos koncepcióról, ami azonban könnyen valóságos szériamotorrá lehet az Electric Cars Custom jóvoltából.
Az EV Drive villanymotorja 160 és 253 Nm közötti maximális forgatónyomatékkal kecsegtet - feszültség függvényében - , valamint 134 LE körüli teljesítményt, ami azért nem smafu. A 0-100 km/óra gyorsulást dragos tempóban, 2,5 másodperc alatt teljesíti! Tegyük félre orosz barátainkról és a "zéróemissziós" kétkerekűekről fejünkben hemzsegő sztereotípiákat... csalókák ezek a gömbölyded formák, a posztszovjet báj: brutális gépezettel állunk szemben, amit úgy kellett visszafogni, hogy 200 km/óránál lehetőség szerint ne akarjon gyorsabban menni... Hatósugara rossz, sőt - 200 km tehető meg egy töltéssel, de ha sorozatgyártásra kerül a sor, jelentősen javítanak ezen a paraméteren.
Komment