Ugyenez a típus, Söjtörön, az 1930-as években. (Hoss Mária fényképe)
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Ugyenez a típus, Söjtörön, az 1930-as években. (Hoss Mária fényképe)"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 5 likes
-
Tegnap éjszaka DKW töltésével bíbelődtem,de nem tudtam eredményt varázsolni (nem volt a hibalistán) a töltéskapcsolót kézzel sem tudtam kapcsolni. Éjjel megálmodtam,hogy MZ dinamóval próbálom helyettesíteni. Reggel lebontottam az MZ-ről...s kicsit meglepődtem,mert felcuppant a helyére. A bütyök is jó helyen van,s még megszakító hézagot sem kell állítani. Ha megtolyt a tyúk a garázsban próba következik.
- 7 likes
Komment
-
Jah felmegy rá az Mz, de az Izs is. Végülis rokonok, az első az unoka, a másik pedig az elhurcolt testvér, aki Szibériában a hadifogságban már németül is elfelejtett. Mivel az Izsre pedig felmegy a Voshod/Minsk jeladós gyujtás, 12v os is lehet(az állórészhez átalakítótárcsa kell itt már, nincs bizonyítható vérségi kapcsolat), de maradhat 6v , és gazdaságos is a Riga Delta/Verhovina S-62 tirisztolos gyujtással.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 25, 14:10."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
Pedig néztelek, nem vesztettél semmit. Esetleg figyelemre méltó lehetett egy kis Guzzi, egy CB 125, Egy Bmw R2 roncs, és talán egy R20-as. Szinte semmit nem vettem. Egy kis Sierrás könyv esett be. Izs blokkal Dunát lehetett volna rekeszteni. Amikor kellett volna tavaly, akkor persze nem volt.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 25, 17:48."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
A rokonság tiszta, de ennyire azért nem vágom.. De megpróbálom észben tartani.
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA témánál maradva én tegnap a viszonylag jó időt kihasználva délután elgurultam CZsolti barátomékhoz. A januári -7 c fokot kivéve nem gurultam még a Guzzival. Már igen vashiányos voltam! Gurultam 86 km-t gyógyítólag hatott rám. Kedvező a benyomásom a gépről.
Nagyon szép ez a Guzzi. Ezek az olaszok nagyon értik a formatervet.
- 5 likes
Komment
-
Már igen vashiányos voltam!
Ennek ellenére nem emiatt pattantam ma motorra.
Reggel indultam volna munkába, hát Suzuki meg se nyekken. Valamelyik hülye rajtahagyta a világítást éjszakára
Igaz hogy korábban megfogadtam, a motort nem hozom ki a garázsból ha vizes az út De a szükség nagy úr. Egész éjjel esett, még reggel is szemetelt valami...
Utoljára karácsonykor berregtettem meg egy kicsit, azóta állt. Mégis első rugásra indult... Örültem is magamnak (meg a kiváló tekknikának) rendesen!
Nem mondom hogy most nem hűlt át a térdem, combom, de azért jó volt...
- 7 likes
Komment
-
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 9 likes
Komment
-
Igaz nem na hanem tegnap, de azért műszaki utÍ n mentem egy kört
https://youtu.be/t4tTqdabohg
AztÍ n este miskolcra, de azt nem élveztem annyira visszafelé mÍ r igen hűvös volt...
- - - Updated - - -
Ja, este hazafelé villogtak rám szemből hogy vakít a tompított (kicsit mondjuk magasra volt állítva)
Azért egy picit jobb ez a gyújtás mint a gyári volt
- 7 likes
Komment
Komment