A problema hogy meg tavasszal rendeltem egy komplett felujito keszletet mindent amit kell binzintu,membranok uszok pakolasok O ringek rugok egy nagyon hires neves Lanzoni carburatori -tol .Ugyan is ezt ajanlottak kulombozo Laverdas es mas forumokon .Ugyan is a Dell'orto- tol csak kiskereskedon kereszrul lehet vasarolni .Teemeszetesen meg adva a tipus pontos adatait kepekkel .es rajzzal mellekelve mi utan megkaptam a pontos darabonkent felsorolt alkatreszek arait ezen osszeg atutalasa utan meg mindig nincsenek birtokomban az alkatreszek.Ez az esemeny meg a Covid 19 erkezese elott tortent ,azota szamtalan telefon email stb valtas utan erkeztek kulombozo alkatresze amiknek egy resze hasznalhato a tobbit vissza kellett postazni.Termeszetesen kapcsolatba leptem a Dell'orto- val is .ok teemeszetesen nem tehetnek semmit .Most egy masik itteni boltba rendeltem meg remelem meg erkezik.Az a baj hogy eltelt a nyar Laverda nelkul.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz a baj hogy eltelt a nyar Laverda nelkul."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
O egy teljesen masik rajzot nezett nem vette a faradsagot ki nyitni a mellekleteket ranezni a fenykepekre .Meg volt rola gyozodve hogy a 30-as es a 36-os karbi ugyanazokat az alkatreszeket hasznalja .kototte az ebet a karohoz hogy o mar pedig 40 eve karburatorokkal foglalkozik stb.stb.Mi utan 5 honap elteltevel meglatta az altalam keszitett kepeket amin a leg evidesebb kulombseg az uszuk szine fekete azt amit o kuldott meg feher akkor dobbent hogy hat lehet hogy tevedett
- 6 likes
Komment
-
Ma villantottam a Laverdaval a motor jo lenne csak a karbi belovese nem az igazi az egyik henger jar szepen (a bal) a masik nem es gaz adasnal dadog mintha hianyozna valami a gyertya is kormos es a kipufogonak is mas a szine es homerseklete fustolni nem fustol tartja a minimumot jol is indul .Durrogni nem durrog vissza a kipufogoba szerintem a gyujtasa jo gyertya csere utan is ugyan az a hejzet 2-3 ezres fordulatnal nagyin nehez fluidan haladni . 60 kilometert mentem jocskan varosba ,hat faraszto.
- 3 likes
Komment
-
Nagyon egyben van! Gondolom a szelephézaggal kezdted,mérted a kompressziót ? Ha egyezik a hengernyomás:akkor gyújtás és karbi a bibi ahogy mondtad.Esetleg kisegér a kipufogóban?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Sorkettő kéthenger két karbi .... gyujtás gondolom egyszerre állítható mindkét henger esetén . A gyertya kilőve , akkor csak a karbi marad . Egy ultrahangos tisztítás talán segítene . A négyüteműnél a darabos járás , fulladás , a szegény üzemanyag jele ...
Ez leginkább dugulás , koszos karbik következménye . Ritkábban rossz gyertya , esetleg megszakítós gyujtás esetén kondi ....
- 3 likes
Komment
-
A problema a keves ido amit tudok a szerelesre forditani meg van is egy kis eu.problemam amivel kuszkodok mar egy ideje .Ezert vittem a motort szerelokhoz de a mai napot azzal kezdem hogy nekilatok .Uzemanyag ellatas ,megszakitok ellenorzese ,szelephezagok ellenorzese,karburator.Azert ezt hagyom utoljara mert ezt elvileg egy "specialista" csinalta ahova termeszetesen visszaviszem mivel pentektol volt biztositas es muszaki azert csak most tudtam kiprobalni az uton .Az elso futomube kell cserelni a simeringeket ,olajat porvedoket .Ezeket mar megvettem de tegnapeste kerrsven nem talalom,remelem ma tobb szerencsem lessz.
- 1 like
Komment
-
Qurvára bosszantó,hogy a suzukim dugul...normál,tartalék állásban fulladozik,totál nyitásban megy:gond nélkül,egyre sűrűbben többször kell indítanom vagy relé vagy önindító.. a pannónia defektes egy nap leereszt,nincs senkinek védőpereme a gumijavításhoz,szig-szallag-gal tekertem körbe a felnigyűrűt felrakáskor,a szerelővasat szintén:mégis látszik egy kis csisz a crómperemen!!!! most nem merek nekifogni ,hideg a gumi és ... nincs védőkarimám és kissé körülményes beszerezni is...Két motor mellett biciklivel kell mennem melózni,hát ez már kiborít.Most békülök magamban..........Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 okt. 17, 15:12."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Hozzafogtam a benzintank es a csovek filterek tisztak a megszakitok hezagok kondwnzatorok jok .A szelepek nel volt 0.05 elteres de ez nem igen okoz problemat.A jobb oldali karbi ami gyanus volt levetel kitakaritas osszehasonlitva a jol mukodovel termeszetesen nem mukodott a gyorsito pumpa es a tu nem ugyan abban a fokozatban allt .Elharitva adugulast es atrakvo a normalis fokozatba a benzintut egy rovid probakor utan mar is maskeppen jar jol huz dinamikus .Termeszetesen muszerrel ossze kell hangolni sajnos nekem nincs meromuszerem erre a celra de a specialista akinel volt annak van remelem ennyit meg tud csinalni
- 4 likes
Komment
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseossze kell hangolni sajnos nekem nincs meromuszerem erre a celra"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz én speciális műszerem bibátlanul működik,5-m benincső egy 1,5-m léchez fogatva,közepéig olajjal feltöltve:kitűnő egy kéthengereshez,nincs rugóerő,nincs eltérés sem!
koszonom
- 1 like
Komment
-
Holnap ha nem késő,már ki van osztva a pizsim. Ha sürgős kimegyek! Gondolom holnap ránézel..én az alapjárathoz állítom szintbe azután az általam használt fordulathoz igazítom,kevés az eltérés igy a kettő közé tekerem az állítócsavart.Természetesen fontos a jó illeszkedés...A benzint :hosszú csőre tekert anyával lesúlyozom és felszívom,hogy ne érjen a számig,elszorítva húzom a karbira.Annyira egyszerű,hogy lusta vagyok próbatankot csinálni...Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 okt. 17, 21:32."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa sürgős kimegyek! Gondolom holnap ránézel..én az alapjárathoz állítom szintbe azután az általam használt fordulathoz igazítom,kevés az eltérés igy a kettő közé tekerem az állítócsavart.
SUZUKI GS500E ????
Az egyik legjobb motorkerékpár , legalábbis szerintem . A szinkront én is így szoktam csinálni , - kéthengereseknél némileg egyszerűbb - bár én vettem egy kevésbé drága szinkrontesztert ...
https://szerszamx.hu/haina-mg50504-u...keyword=szinkr
Az igazsághoz az is hozzátartozik , hogy amikor én vettem vagy 25% -al olcsóbb volt ...
Igen az alapjárattal kezdek én is ... azaz : levegő csavar külön-külön fordszámmérővel - alapjárati csavar , vagy rudazatöszhang az ütközőcsavarokkal szinkronteszterrel - ha nincs rudazat bowden holtjátékkal fordulaton is szinkronteszterrel ...
- 1 like
Komment
Komment