Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ,egyre sűrűbben többször kell indítanom vagy relé vagy önindító..
    Az egyik gyerekkori barátomnak az SV650 ugyan ezt produkálta .... teljes üza rendszer tisztítás , és a gyujtás induktív jeladójának cseréje oldotta meg a gondot .... Azóta indul -megy- , csak kezd valami hangja lenni ....

    Komment


      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      gyujtás induktív jeladójának
      Ezt kérném lebutítva...!Sajnos a tanulás hiánya........ez már csak fokozódik
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        OkOSODJUNK KÖZÖSEN. a JÓ PAP IS HOLTIG TANUL ..... jelszóval.

        Komment


          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ezt kérném lebutítva...!Sajnos a tanulás hiánya........ez már csak fokozódik
          https://www.cncpart.hu/induktiv-szenzor-mukodese
          Induktív szenzor működése


          Juhász GergelyÁttekintés


          Az iparban rengeteg helyen használnak induktív közelítés érzékelőt, azaz induktív szenzort.
          Három nagy előnye miatt terjedt el:
          - érintésmentesen, azaz kopás nélkül működik
          - ellenáll rezgésnek, pornak, nedvességnek
          - nagy ismétlési pontossággal rendelkezik.
          Működés


          Az induktív szenzor az általa létrehozott mágneses tér elhangolását érzékeli.
          Ez a mágneses tér a szenzor végénél nyitott, emiatt itt kilépnek a mágneses erővonalak az érzékelő testéből.
          A közelébe kerülő fém tárgy módosítja az erővonalak hosszát, azaz elhangolja a belső frekvenciát, aminek hatására a kimenetik állapotát megváltoztatja.
          Ez lehet acél, króm-nikkel, sárgaréz, alumínium, vörösréz. Figyelembe kell venni, hogy alumínium és vörösréz esetében a szenzor érzékenysége a felére csökken!

          Fontos megjegyezni, hogy az ismétlési pontosságot csak azonos méretű és tömegű test esetén értelmezünk. Tehát egy gravírtű, egy maró vagy egy vaslemez esetén más és más lesz az érzékelési távolság.
          Emiatt szerszám bemérésre nem alkalmas!
          Viszont ha ugyanaz a lemez közelít a szenzorhoz, akkor az ismétlési pontosság 0.01mm alatti is lehet!


          Többnyire menetes testtel és két rögzítő anyával rendelkezik, így finomhangolható a poziciója.
          Kimenete kétféle lehet:
          - kontakt, azaz független, mint egy relének.
          - tranzisztoros:
          - NPN (kimenetét a 0V-ra húzza)
          - PNP (kimenetét a tápfeszültségre húzza)
          Az induktív szenzor bekötését itt találod.Előnyei


          Az áttekintésben is szerepeltek a főbb tulajdonságai, melyeket kiegészítek a fontos felhasználási területtel:
          - érintésmentes, azaz beállítható úgy, hogy szoftveres probléma, túlfutás esetén sem sérül
          - por és vízálló, emiatt nem koszolódik, és akár hűtőfolyadék is fröccsenhet rá.
          - nagy ismétlési pontosság, kis hiszterézis, ez teszi alkalmassá home szenzornak.

          Komment


            movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ma villantottam a Laverdaval
            Gyönyörű motor!!! Igazán élmény lehet!

            Komment


              Tegnap este befelyeztem a teleszkepok fel ujitasat szetszedbe ,kimosva ,simeringek,olaj ,porvedok ,O-ringek cserelve .Szerencsere eszre vettem egy masik hibat amit az elozo szerelo hsgyott hatra a feknyereghez vezeto fekcso merev femcso termeszetesen nehezebb jol belekapatni a menetbo a szorito anyat es felre lett huzva .Szerencsemre csak egy par fordulatot csavart rajta igy nem tette tonkre a menetet az alyminiumba de termeszetesen nem zart jol .Tebbet bajlodtam ezen hiba orvoslasan mint az egesz elso villa javitasan.

              Komment


                De jót motoroztunk ma...? Megette a fene, nem lesz itt már jó idő, csütörtökre havat ígérnek, jöhet a téliesítés. Bár az úgy szokott lenni, hogy amint leszívom a tankot, azonnal 15 fok fölé kúszik a hőmérő.
                Régi téma tudom, de azt mondta a pilóta egy vidéki repülőnapon: "Hoztunk magunkkal benzint is, mivel ez a gép nem hagyományos autóbenzinnel, hanem úgynevezett repbenzinnel üzemel, ami nagy tisztaságú, és nagyon sok ólom is van benne. Ezt a típust nem minden repülőtéren lehet kapni."
                Azt meg egy szaki mondta (e fórumról is sokan ismerik) aki gyakran jár Pestre, hogy ősz közeledtével útba ejti a budaőrsi repülőteret, vesz 10 l repbenzint, abból jut az arra érdemes veteránosoknak is. Ősszel a tankot leszív, ebből egy litert bele, indítás, hogy a karbiba is ez kerüljön, és jöhet a tél. Aztán ha szilveszter éjszakáján a haverok kérik: indítsd már el hogyan szól, annak sincs akadálya.

                Komment


                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112450915.jpg
Views:	109
Size:	675.9 KB
ID:	226037 Ma sikerult ket esozes kozott ki probalni a Laverdat mivel a karbiba kicsereltem az osszes o-ringet pakolast sajnos roszabb mint volt.Akadozik gazadasnal meg maximalis gaznal is akadozik mintha a gyujtas kihagyna .De majd atnezem ujbol kozbe elmotoroztam egy cimborahoz akinek most jott meg a motorja .Csak o neki masok a lehwtosegei el megy a boltba es bevasarol Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112556731.jpg
Views:	106
Size:	570.8 KB
ID:	226038 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112652991.jpg
Views:	112
Size:	953.5 KB
ID:	226039 harmat egyszerre mert igy nagyobb az aregedmeny.

                  Komment


                    Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112615311.jpg
Views:	98
Size:	711.7 KB
ID:	226044 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112636177.jpg
Views:	106
Size:	577.6 KB
ID:	226045 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112515700.jpg
Views:	107
Size:	712.3 KB
ID:	226046 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112725607.jpg
Views:	106
Size:	688.1 KB
ID:	226041 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112702928.jpg
Views:	105
Size:	587.7 KB
ID:	226042 Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_112641558.jpg
Views:	102
Size:	709.9 KB
ID:	226043Ruote da sogno

                    Komment


                      Őszintén tegnap igen gondolkodtam, hgy elmegyek kerúlök 1 et de sajnáltam a motorom ossze csapni. Még 1 nap kellett volna, hogy felszáradjon egy kicsit legalább.. Zsolti! komoly gyűjteményeket mutatsz igen kicsit más a Lehetőség! Annak viszont örülök, hgy ha kissé darabosan is de megy a Laverdád hisz valahol ha távolról de rokon az enyémmel a Guzzival. No lehet össze húzni a szemöldököt a más márkákkal rendelkezőknek, de mikor ezen márkák uralták a világ verseny pályáit akkor még Japánban fa tányérból ették a rizst!

                      Komment


                        Kar hogy nam csinaltam reszletesebb fotokat ami igazi csemege a robogosoknak van ott egy Lambretta machia nera 200 okker sarga most vissza nezve eppen errol nincs foto.Az 50ccm kismotorok Aprilia,Bianchi ,Mondial,Fantic,Demm,Ducati ,ezek kozott is a Testi ami szerintem a legerdekesebb.A Laverda nagyon szep van ket dolog ami nem azon a modellen volt de kerhetted mint extrat.Azokban az evekben a 750-es kategoriaban ez volt a leg olcsobb de a leg megbizhatobb meg a legnehezebb.eppen ezert a privat pilotak ezeket hasznaltak a hosszutavu versenyeken.Barmilyen tunningot elbirt .Mivel a gyarto traktorokat gyartott igy volt nekik sajat ontodeuk stb. igy barmilyen fejlesztest hazon belul meg oldottak fekdobok,konnyufem kerekek,stb.Az SF is ezt jelenti Super Freni(super fekek)A Ducati ss750 kb 20 kg val konnyebb meg nem volt oninditos es a versenyek nagy reszet nem tudtak vegig menni.Ellenben a Guzzi v750 sport es a Laverda Sfc ha nem estek el veluk tobbnyire celba ertek.

                        Komment


                          movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kar hogy nam csinaltam reszletesebb fotokat
                          Valóban..de így is gyönyörűek. Nálam egy Vespa áll festésre várva.. majd egy kis Ducati gyógykezelésre. Az Olasz vasaknak azé van varázsa.

                          Komment


                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Valóban..de így is gyönyörűek. Nálam egy Vespa áll festésre várva.. majd egy kis Ducati gyógykezelésre. Az Olasz vasaknak azé van varázsa.
                            Hat nem unalmasak,szinek formak sokszor meglepo elso latasra nem biztos hogy tetszetos esztetikai csavarintasok .Ma megerkezett a plussz nyereg es a hianyzo plussz idom Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_201932657.jpg
Views:	99
Size:	693.3 KB
ID:	226058 ezt athuzatom meg rakatok bele egy kis tomest mert a vibracio atvandorol a gerincemig es rendesen zavarja a latasomat. Click image for larger version

Name:	IMG_20201230_201938340.jpg
Views:	93
Size:	779.9 KB
ID:	226059

                            Komment


                              movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              a vibracio atvandorol a gerincemig es rendesen zavarja a latasomat.
                              De hát abban épp az a szép.. az egy durva gép,azon igazán igazán érezni hogy nem villanymotoron ülsz.

                              Komment


                                Hat nem hagy elbambulni folyamatosan oda kell figyelni.Az uleseben a szivacs mar elvan lapulva ez az 1000-es nek a nyerge ami fiatalabb kevesbe kemeny azert ezt foljavitom meg csinaltatom 1 szemelyesre .Talaltam hozza labtartokat amiket hatrebb lehet vinni igy egy kicsit kenyelmesebb az ulespozicio plussz kevesbe zavar mikor le kell rakni a labat a foldre .

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X