Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Egyetértek Sepyvel, de mondtam is hogy mikor begurultál vele, a párom odáig volt a tiéd színe miatt.
    Az, hogy a piros nála mindent üt, nem tehetek róla.

    Közben az enyém kapott szőnyeget a hideg padlóra a lába alá, meg saját sarkot:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20141121_123542.jpg
Views:	1
Size:	191.1 KB
ID:	143074
    Tegnap kár, hogy annyira fújt a szél, mentem volna egy kanyart...
    Utoljára szerkesztve a következő által: demeter; 2014 nov. 21, 12:40.

    Komment


      Közben az enyém kapott szőnyeget
      Ja-ja nehogy má felfázzon oszt prüszkölni kezgyen....

      Komment


        Ma részt vettünk az Zalai76ME által rendezett KRESZ tájékoztatón Tormaföldén. Nagyon sok hasznos információ hangzott el.
        Jó csapat jött össze,remek volt a hangulat, finom volt az étel.
        A pince és a környéke kitűnő, mindenkinek ajánljuk, jó minőségű aszfaltos úton közelíthető meg Tormafölde buszmegállótól, a kilátás remek innen.

        Köszönjük a szervezőknek ezt a remek napot!

        Hárman 2 motorral érkeztünk, a többiek autósra vették a figurát

        Click image for larger version

Name:	BIG_0012576783.jpg
Views:	1
Size:	52.5 KB
ID:	143077

        Komment


          Persze a Fatert előre ülteted szélfogónak!?.Látom a 350-es aktív résztvevő!

          Komment


            Én megelőlegezem...mos indulok a Benelli gentlemannal. Csak azért mert jólesik.

            Komment


              Sajnálom a mai napot, lehet hogy tavaszig nem is lesz ilyen száraz, napos idő...de nem volt lehetőségem motorozni...
              Addig kesergek.

              Komment


                Click image for larger version

Name:	103AZalai76MEjbortkpnDr.HorvthSzomliLacivrgySchumiTrkZsoltBarthMikiUralkodKsiFeriDr.SzakonyiSzab.jpg
Views:	1
Size:	44.9 KB
ID:	143083 A szombati KRESZ továbbképzés résztvevői.
                Téli elfoglaltságnak más csapatoknak is ajánljuk: keressétek Rendőrség a Balesetmegelőzési Bizottságának titákárát, nagyon hasznos egy ilyen "tréning"!

                Komment


                  Kedves Mindannyiótok! Ezt a rovatunkat egyre szomorúbban nézem mert milyen soká mondhatjuk igazán fagyoskodás nélkül.

                  Komment


                    En mindennap motorral jarok dolgozni de ma volt egy kis felvonulas elmentunk San Nicolo-ert a rossz ido ellenere voltunk egy paranClick image for larger version

Name:	DSC_0285.jpg
Views:	1
Size:	203.4 KB
ID:	143147Click image for larger version

Name:	DSC_0285.jpg
Views:	1
Size:	203.4 KB
ID:	143147Click image for larger version

Name:	DSC_0283.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	143148Click image for larger version

Name:	DSC_0284.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	143149es meg ez az elso gyulekezo hely

                    Komment


                      Ma szerelés helyett 72 km-t motoroztunk.
                      A T5/H odavágott a P12-nek!

                      Click image for larger version

Name:	BIG_0012635347.jpg
Views:	1
Size:	47.3 KB
ID:	143266 A leggyengébb láncszem a DragStar volt

                      Komment


                        A hetekben én is megjárattam a Danuviát, egyenesen fel Bánkútra, 900 m-es magasságba!
                        Click image for larger version

Name:	BIG_0012603878.jpg
Views:	1
Size:	40.4 KB
ID:	143302Click image for larger version

Name:	BIG_0012603880.jpg
Views:	1
Size:	48.9 KB
ID:	143303Click image for larger version

Name:	BIG_0012603881.jpg
Views:	1
Size:	73.5 KB
ID:	143304Click image for larger version

Name:	BIG_0012603882.jpg
Views:	1
Size:	87.7 KB
ID:	143305

                        Komment


                          Gyönyörű környék (nagy kedvencem az a vidék), klassz motor. De ilyen úton nekem bizony ott lenne a zabszem

                          Komment


                            Tegnap volt nálunk a tesóm, úgyhogy természetesen volt motorozás is bőven
                            5-5 liter benzin a szimóinkba, aztán usgyi! Nagyon jó motorozás volt, vagy két óra alatt bejártuk egész Zsámbékot, és még szerencsére rendőrrel sem találkoztunk.
                            aztán végül sötétben hazaértünk, betoltuk a szimókat a garázsba.
                            Megkérdezte a testvérem, hogy mi van az oldalkocsissal?
                            Mondom, ismét hátsókerék defekt.
                            De már a tömlőt megfódottam, csak a köpenyt kelletett visszahúzni.
                            Közben megérkeztek mutteromék is, és ki kelletett cserélni az Ignisükben a kerékcsapágyat.
                            Sebaj, ott volt fater, ő megcsiálta.
                            Ez alatt összeszereltük a panncsit, és ahogy anyámék elmentek, ki a motor, és már indultunk is. Én vezettem, tesó az OK-ban.
                            Nagy izgalom, első hosszabb próbaút!
                            Szépen lassan mentünk, természetesen világítás nélkül. Forgalom semmi.
                            Mekkora élmény volt! 250-es motort vezetni!
                            Szép csönd, csak a mély motorzúgást hallani a téli estében...
                            "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                            Komment


                              Az egész így kezdődött:
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20141225_132516.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	143416
                              De azért mentem ma egy kis 18km-es kört. Ami alatt megtapasztaltam hogy bizony 90-es tempónál az olcsó motoros ruha(hiába a sok aláöltözék meg thermobélés) semmit nem ér De legalább a motor szereti ezt a hőmérsékletet
                              (A 15°C-ról sajnos idő hiányában lemaradtam. Most meg csak 5°C volt itt)
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20141226_144016.jpg
Views:	1
Size:	186.1 KB
ID:	143417
                              A 90-es tempót GPS-el mértem. De nem a képen látható útszakaszon

                              Komment


                                Mindenki előtt le a kalappal aki motorozik ilyenkor!!!Nem emelek ki senkit név szerint hiszen nem a hírnév,hanem a motor és a motorozás istene előtt áldoznak azok akik most is nyeregbe pattannak!Eszembe jutnak a régi idők(Olyan régen volt hogy talán igaz sem volt!)amikor muszályból nyergeltük vasparipáinkat télvíz idején!Speciel én mint buszvezető őrjöngő hófúvásban 125-ös Trophy-val a Nyíregyházi Volán-hoz!Töretlen hóban hajnal fél3.kor!No de elég a fiatalkori szép emlékekből!!!!Büszke vagyok rátok hogy egy Fórumon oszthatom az észt veletek!Csak így tovább hiszen minden megtett kilóméter a jövő tapasztalatait növeli!(no meg a reumatikus fájdalmakhoz vezető utat kövezi ki néhány elfagyott izületünk sajgásával!)...........semmi vész!!Mint az ÉN példám is mutatja remek protkókat lehet kapni a SOTE Karolina úti klinikájának bő választékában!...............Kellemes Ünnepeket,Bohókás Szilvesztert és Boldog Új Évet!!!!!

                                - - - Updated - - -

                                Ricsi95D!,,Az élet megállhat de a Csepel soha!"
                                Apró szösszenet ehez!Réges-régen még hallottam az öreg sofőröktől!
                                ,,Az Isten nem ver bottal!!!
                                Csak Csepellel és Puch-al!"

                                - - - Updated - - -

                                Elnézést a bohókás hozzászólásaimért!Féktelen a jókedvem minden év vége felé!!!Mily átható,fékezhetetlen örömmel tölt el hogy újra öregebb lettem egy évvel,újra meg élhetem a következő évet ami szintén a féktelen jókedv jegyében indul!Hiszen ki ne újjongana örömében az elkövetkező boldog időknek!Semmi gondunk sem lesz!Pártunk és kormányunk gondoskodik rólunk,valamint arról nehogy bele izzadjatok abba hogy a padláson forgatni keljen a sok,,Mátyást" nehogy meg dohosodjon!
                                De semmi baj!Volt már rosszabb is!!!...........................és még lesz is!???????????

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X