Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Rigások?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Simsont nem szídni!!! Remek sárkány az!
    barna, OdinHEM és Kakas kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Sziasztok!! Meg van a verhó 6-os!! A fiam amikor kipróbálta legyintett, és lazán közölte velem: A tiéd lehet! Szó ami szó, valami gond van vele ( szerintem a gyújtás nem o.k.) mert meglehetősen gyenge, pöccre indul,de nincs benne erő, pedig új a henger, és a dugó is. Esetleg tipp,hogy mi lehet a baja?? Ez már újabb verzió, mert ennek matrica van a tankon a cirill betű körül, és k60-as a karbija.

      Komment


        #33
        üdv.
        bocs az írásért odafigyelek a szóközökre.
        Képeket küldök csak kábel gondjaim vannak.meg idő.

        Komment


          #34
          vízirabszolga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Esetleg tipp,hogy mi lehet a baja??
          szia
          gratula a verhohoz. nekem is volt, azaz verhovinával kezdtem anno. gyújtása szvsz nem lehet annyira rossz ha pöccre indul. vesszőparipám de nézd meg a főtengelyeknél nem olajos-é nagyon. ha igen akkor főtengely-szimeringet kéne cserélni. de. előtte nézd meg milyen benne a kompresszió. gyertya ki, ujjaddal fogd be a gyertya helyét és tekerd a berugókart óvatosan. ha kinyomja az ujjadat, vagy éppen becuppantja rendesen, akkor nagy baja nem lehet.
          egyébként nem egy erőgép a verhovina.

          Komment


            #35
            üdv.
            Ha indul gyújtás van,az enyimnek is ez volt a baja.új tömítések csavarok jól meghúzása.
            nekem ilyen hibák jönnek elő pl.. kilazul a gyertya,dekompresszór,kipuf leömlő,henger fej csavarjai.
            Ilyenkor elszokott menni az ereje.egy idő után csak beáll.
            Még van 1 pár lehetőség.kicsi a dugó,nekem azt mondták hogy úgy ellenőrizzem leveszem a henger fejet,a dugót félállásba helyezem a hengerbe és 1 kis benyát beletöltök ha át folyik rossz.
            De a kuplung is lehet rossz,kopott.

            Komment


              #36
              Sziasztok!! Örömmel tudatom veletek,hogy meg van a gép!Egy verho 6-os .Kipróbálta a fiam ( simson van neki) , amikor leszált róla csa legyintett, és közölte velem nagy kegyesen, a tiéd lehet!Tény és való,a babettámmal leverem szegény verhót.Vannak alkatrész hiányosságai( hiányoznak az oldaldeknik( az takarja a trafót és a légszűrőt) de majd talán össze áll. Amig nem volt meg a motor,volt a vaterán, de most,hogy kellene bezzeg nincs.

              Komment


                #37
                Üdv! Hozzám került egy kollégám padlásáról egy RIGA-3-as moped.
                Képek:


                https://picasaweb.google.com/1098490...eat=directlink

                A kérdésem a következő: Mennyi lehet a piaci értéke ennek a mocinak, mert nem igazán akarom megtartani, de elfecsérelni se szeretném. A motor beszorult az állástól, a váltó működik. Működőképesen lett letéve sok évvel ezelőtt.
                fuju99 és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Hozzám NEM hozhatot !
                  (fiatalon ugyanis rengeteget szexxeltem valamelyik tesójával --és én álltam a(z) (o) rossz végén a ...)
                  Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2012 nov. 07, 06:39.

                  Komment


                    #39
                    Dikkkkk! Ilyen volt az első mot..... pardon járgány amin ültem. Majdnem motornak neveztem.:-))) Sosem bocsájtanám meg magamnak. Bár ahogy látom a képeken ez majd nem olyan mint az én gépem volt. Ez S-51-es az enyém 52-es volt. Kerekek nélkül (kellet kézi kocsinak) 6 az az hat korsó sörért adtam el.:-))) pedig akkor még nagyon olcsó volt a sör.:-))))
                    Istenem de régen volt és mit szop.....vele. meg is büntettek többször is, na nem gyorshajtásért.:-)))))
                    Mennyit és most??? Ha olyannak akarod eladni aki ismeri, max. betonba merevítésnek veszi meg. Tudod míg ló kaki van addig veréb is. Keres valakit aki nagyon nem ismeri ezt a technikát.:-)))))
                    joker kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Ne bántsuk már......mint ahogy esküvő elött is mondják : ...nekik méééér legyen jobb ?---igen is vegye csak meg egy lelkes fiatal , mint amilyenek mi voltunk (és már nem leszünk )

                      Komment


                        #41
                        Nekem egy riga 12 volt. Becsületesen edzésben voltam miatta.Ha a motor jó volt a kuplung szakadt le.ha rendbe tettem a benzincsap dugult el kuti anyagtól.Nem a trehányság miatt rendszeresen mostam a tankot karburátort mindent felénk ijen volt a kut.A gyujtás rendszert is rendesen megismertem,megtanultam utközben defektet szerelni és sok mást is.És egyszer kaptam egy ajánlatot a két kerekére kézikocsiba.Egy Pannonia kerekek nélkül,természetesen forgalmival.Igen majdnem negyven éve könnyen ment egy kis munkáért.A két kerék is előkerült a szomszédból,a megszerzett tudással egy óra mulva próbauton volt,de rövid volt a szetelem egy kéthengeres bordó csoda elcsábitott.
                        Kissé elkalandoztam,lényeg jó motoron nincs mit szerelni.
                        Az alapokat ketyeréken kell megtanulni!
                        joker kedvelte ezt.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #42
                          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          jó motoron nincs mit szerelni.
                          Az alapokat ketyeréken kell megtanulni!
                          Tény és való, hogy Rigán, Verhovinán edződött a '70-es '80-as évek szerelő generációja. Én is egy Verhó-5-ös gazdája voltam. Az élményeimet már összefoglaltátok. Akkoriban komplett szerszámkészletet és egy kiseb alkatrészboltot vittem magammal mindn hosszabb útra. Akkor lett elegem, amikor a gyújtótekercs egyszer Békéscsabától kb. 15 km-re mondta be az unalmasat és abból éppen nem volt nálam másodpéldány. Előbb hazatoltam és utána haragudtam meg rá úgy, hogy a végén a méhtelepen végezte. Ma már udom, hogy szamárság volt kidobni. Most szépen megcsinálnám és néha mennék vele egy kört. Na nem túl messzire.
                          Rometó kedvelte ezt.

                          Komment


                            #43
                            A szakmai tanárom anno mindíg Rigán járt, és a rendszerváltás után is még évekig használta minden hiba nélkül a motort.
                            Ő öregurasan közlekedett vele, de Szekszárd elég dombos város, és ő a hegyen lakott-mókás volt látni ahogy szép lassan araszol fel a meredek utcán...

                            Komment


                              #44
                              bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              mókás volt látni ahogy szép lassan araszol fel a meredek utcán...
                              Én a Körös-gátra akartam így felaraszolni. Visszagurulni hátrafelé már nem volt ilyen mókás. Pár dolgot ki kellett egyengetni a gépen, és úgy emlékszem, hogy akkor kaptam egy szép új baloldali pedált is.
                              Tequila kedvelte ezt.

                              Komment


                                #45
                                Érdekes dologra lettem figyelmes a kis Riga hirdetése során. Hiányzik a nehezen pótolható karburátor takaró lemez a vázról...
                                Mindenki ezen a karbitakarólemezen lovagol, azt mondják anélkül alig ér valamit a motor... Tipikus magyar mentalitás, hogy a pohár félig üres... Itt van ez a kis motor-a maga komplett valójában, és mindenki csak a takarólemezt keresi... Hát én most felmegyek arra a padlásra, ahonnan lehoztam a motort és ha megtalálom azokat a lemezeket-istenuccse csinálok vagy 10-15 darabot... Hogy hogyan, az legyen az én dolgom...
                                CZsolti, wsievers és Ba701 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...