Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vettem zsugorcsövet
    Abba húzva a vezeték csúnya lesz. Pár hét mulva megyek mert én is kifogyóban vagyok,írj méretet és hosszt... elküldöm. Nálam mindennapos a küzdelem, ebben a műfajban sok esetben alkotni kell.. ez ilyen.. Más: A kis MZ vázát összeszurkáltam,kerekeket gumiztam,vezetékeket összeraktam... egyszercsak ebből is motor lesz... vagy valami olyasmi.. ccm 160, karbi 24,lánckerék 16.... kicsit javítva a gyárin. A Horex is halad, már megfejtettem a kapcsolási rajzot.. nem volt egyszerű mert kiegészítésre szorult, de az a lényeg már tiszta s szinte kész. Vape rendszer,más kiegészítökkel.

    Komment


      Megtaláltam a 1,5 éve hűtőbe rejtett krómfestékem. Belelkesedtem... mostmár kéne valami indokot kreálnom.

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Abba húzva a vezeték csúnya lesz.
        Miért lenne csúnya? Tökéletes
        Köszönöm szivességed, de most már talán az összes korbács megvan. Most huzogatom az utolsót a dinamótol a lámpafejbe valót
        Persze sokmindenért idegbe jövök már, nincs türelmem és főleg alkalmi segitségem sem
        Eltünnek alkatrészek, szerszámok és mindig azt találom meg ami éppen nem aktuális
        Most megint össze-vissza kellene cserélni az első és hátsó fékpofákat mert nem a helyükre kerültek. Egyedül ez sem megy, márminthogy egyik kerék se legyen benn.
        Áhh, öregség átkai

        Ha kitökölted a villamosságot már mindegy, de itt a rajz róla
        http://horex.uw.hu/kepek/regina_villany.pdf

        Komment


          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha kitökölted a villamosságot már mindegy, de itt a rajz róla
          Ez megvan papíron... s ez a rendszer megy fejből is. Átalakított a rendszer 12v vape teljes elektronikával. A letöltött rajzon a vezeték szinek nem egyeztek,ezért a tulaj intézett a gyártótól egyet.... ez sem volt teljes,de meg lehetett fejteni. Fiatalabb vagyok.. de már én is érzek valamit..

          Komment


            Keszire elkészül a gép? jön a gép mint korelnök?

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              jön a gép mint korelnök?
              Tőlem,vagy Horextől kérdezted? Ami nálam van 350-es az elkészül, de annak nem én vagyok a tulaja. A saját 400 talán, de ma beugrott egy 1912-es indián fényezgetés+javítgatás..+ amit még nem tudok.. tehát az ídőm szűkös lesz.

              Komment


                Igen tőled kérdezem Attilám? Tudod mit mondott Kölcsei " Hass alkoss...."de magadnak!!! ez a mai verzió sajna!

                Komment


                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Igen tőled
                  Megpróbálom. Üzemképesen állítottam le,de nem raktam rendbe teljesen.... lehet hozzá se kezdek a találkozóig,s akkor s akkor ott lehetek vele.

                  Komment


                    Nem tudom beírni...

                    Újfehértó országos gépészkovács találkozó 29-én szombaton !!!!!!

                    Igyekszem ott lenni,valaki??????
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hass alkoss...."de magadnak!!!
                      Az egyiket magamnak alkotom, de eladásra lesz. Szerencsére két éve olyan helyre hordom a hengereket fúratni, ahol megmondhatom hogyan csinálják... azóta nincs hengercsörgés. Dugattyúból ami elérhető és bevált a Bertát használom. Hengertalp alá a klingerit tömítésre (mindkét oldalra) szerelőpaszta került, a fej alá gyárival megegyező alu tömítés szárazon... megfelelően lehúzva jól tömít. Persze csak ha a felületek épek. Ha úgy látom a felület nem megfelelő, akkor igen halványan FBS pasztával gyógyítom. Tapasztalat szerint a felületen marad még a kipuffogó torokban is.

                      Komment


                        Atti!

                        Mi annak a szerelőpasztának a gyártmánya és a pontos neve?Amikor nekem ilyen kenési gondom van,volt,akkor régebben hermetiket használtam,újabban FBS-t,de úgy tűnik a Te kenőcsöd jobb,ezért jó lenne tudni pontosan,hogy mi is az.Az FBS-t azért nem szeretem,mert nagyon igyekezni kell vele,mert hamar elkezd kötni.Általában nem szeretem a "csodaszereket",mert már azokból is túlkínálat van és egy idő után megeszi őket a fene,mert olyan gyakran azért nincs rá szükségem,hogy havi rendszerességgel használjam,bár az ilyesmit a hűtőszekrényben tartom,némely asszonyi pörlekedés eltűrése után,de még akkor sem örök életűek ezek a csodaszerek.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                          Kedves Józsi bátyám! Kimentem a sufniba s megtörölgettem a dobozt hogy láthatóvá váljon a felirat + feltettem a szemüvegem is. Loctite 8150 a szerelőpaszta,de a magyar nyelvű feliratot csak holnap napfényben tudom elolvasni. Ezt akkor használom ha nem akarom hogy összeragadjanak a felületek,valamint hőnek kitett alkatrészeket (kipuff hollandi, kipuff csavarok) kenésére hogy hosszabb idő után is oldható legyen a kötés. Persze tud tömíteni is,de csak kis hézagokat. Alkalmazható gőzvezetékekhez is. A blokkfeleket Curil tömítőpasztával rakom össze ami ragaszt is. Ennek vékony csőre van,s az anyag mézszerű... így a tömítendő felületen szépen el lehet húzni egy közel 1mm-es csíkot, s a tömítettség tökéletes lesz. + két éve használom,s nem kötött be. Holnap lefényképezem, s amit most estleg kihagytam a leírásból azt pótolom.

                          Komment


                            Köszönöm Atti,azért ennyire nem lett volna sürgős,de nagyon jól esett,hogy utána néztél.Jó lesz a pontos tájékoztatás Tiszakeszin is,csak azzal meg az a baj,hogy a folyamatos békülések közepette a lényeges dolgok elmaradnak,-bár a békülés is fontos.Ma beszéltem Dolával telefonon,-már Ő is készülődik.

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              Nagyon szivesen! Akár viszek is kevéskét hogy Te is kenegethess. Dolabával békülnöm kell, mert a rengeteg tennivaló közepett elfelejtettem felhívni hogy kifejezzem köszönetemet. Üdv s jó éjt nektek!

                              Komment


                                A Loctite 8150 nagy igénybevételnek (erő+hö) kitett alkatrészek kenésére szolgál + nyomásnak is ellenáll. Hőtűrőképessége 1100c-fok. Molibdént,grafitot,aluminiumot+ egyéb finomságokat tartalmaz, de nem tudtam mind elolvasni. Nagy erő és nyomás alatt sem préselödik ki a kenési helyekről. A Curilt a blokközepek tömítésére használom ua mint a Simson, MZ gyári tömítése. Nagyon gazdaságos, s nálam jól teljesített... porszárazok az így tömített blokkok,hosszú idő után sincs olajköd az illesztett felületeknél. A fekete tubusos pasztát kevésbé érzékeny helyeken használom pl: kuplungdekli. Ez is barátságos anyag, sokáig felhasználható nem köt be... esetleg a zárókupak alatt 1-2 mm-re, de az nem problem mert gyorsan eltávolítható a kötött rész. Az FBS-t szintén használom.. minden kipuffogót azzal tömítek,mert az utángyártottak sok esetben nem illeszkednek jól. Tapasztalatom: Jól bírja a nyomást, s a kipuff torokból sem ég ki.. nincs fekete olajfolyás az illesztéseknél. Nagyvonalakban ennyi..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X