Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Abba húzva a vezeték csúnya lesz. Pár hét mulva megyek mert én is kifogyóban vagyok,írj méretet és hosszt... elküldöm. Nálam mindennapos a küzdelem, ebben a műfajban sok esetben alkotni kell.. ez ilyen.. Más: A kis MZ vázát összeszurkáltam,kerekeket gumiztam,vezetékeket összeraktam... egyszercsak ebből is motor lesz... vagy valami olyasmi.. ccm 160, karbi 24,lánckerék 16.... kicsit javítva a gyárin. A Horex is halad, már megfejtettem a kapcsolási rajzot.. nem volt egyszerű mert kiegészítésre szorult, de az a lényeg már tiszta s szinte kész. Vape rendszer,más kiegészítökkel.
Miért lenne csúnya? Tökéletes
Köszönöm szivességed, de most már talán az összes korbács megvan. Most huzogatom az utolsót a dinamótol a lámpafejbe valót
Persze sokmindenért idegbe jövök már, nincs türelmem és főleg alkalmi segitségem sem
Eltünnek alkatrészek, szerszámok és mindig azt találom meg ami éppen nem aktuális
Most megint össze-vissza kellene cserélni az első és hátsó fékpofákat mert nem a helyükre kerültek. Egyedül ez sem megy, márminthogy egyik kerék se legyen benn.
Áhh, öregség átkai
Ha kitökölted a villamosságot már mindegy, de itt a rajz róla
Ez megvan papíron... s ez a rendszer megy fejből is. Átalakított a rendszer 12v vape teljes elektronikával. A letöltött rajzon a vezeték szinek nem egyeztek,ezért a tulaj intézett a gyártótól egyet.... ez sem volt teljes,de meg lehetett fejteni. Fiatalabb vagyok.. de már én is érzek valamit..
Tőlem,vagy Horextől kérdezted? Ami nálam van 350-es az elkészül, de annak nem én vagyok a tulaja. A saját 400 talán, de ma beugrott egy 1912-es indián fényezgetés+javítgatás..+ amit még nem tudok.. tehát az ídőm szűkös lesz.
Az egyiket magamnak alkotom, de eladásra lesz. Szerencsére két éve olyan helyre hordom a hengereket fúratni, ahol megmondhatom hogyan csinálják... azóta nincs hengercsörgés. Dugattyúból ami elérhető és bevált a Bertát használom. Hengertalp alá a klingerit tömítésre (mindkét oldalra) szerelőpaszta került, a fej alá gyárival megegyező alu tömítés szárazon... megfelelően lehúzva jól tömít. Persze csak ha a felületek épek. Ha úgy látom a felület nem megfelelő, akkor igen halványan FBS pasztával gyógyítom. Tapasztalat szerint a felületen marad még a kipuffogó torokban is.
Mi annak a szerelőpasztának a gyártmánya és a pontos neve?Amikor nekem ilyen kenési gondom van,volt,akkor régebben hermetiket használtam,újabban FBS-t,de úgy tűnik a Te kenőcsöd jobb,ezért jó lenne tudni pontosan,hogy mi is az.Az FBS-t azért nem szeretem,mert nagyon igyekezni kell vele,mert hamar elkezd kötni.Általában nem szeretem a "csodaszereket",mert már azokból is túlkínálat van és egy idő után megeszi őket a fene,mert olyan gyakran azért nincs rá szükségem,hogy havi rendszerességgel használjam,bár az ilyesmit a hűtőszekrényben tartom,némely asszonyi pörlekedés eltűrése után,de még akkor sem örök életűek ezek a csodaszerek.
Kedves Józsi bátyám! Kimentem a sufniba s megtörölgettem a dobozt hogy láthatóvá váljon a felirat + feltettem a szemüvegem is. Loctite 8150 a szerelőpaszta,de a magyar nyelvű feliratot csak holnap napfényben tudom elolvasni. Ezt akkor használom ha nem akarom hogy összeragadjanak a felületek,valamint hőnek kitett alkatrészeket (kipuff hollandi, kipuff csavarok) kenésére hogy hosszabb idő után is oldható legyen a kötés. Persze tud tömíteni is,de csak kis hézagokat. Alkalmazható gőzvezetékekhez is. A blokkfeleket Curil tömítőpasztával rakom össze ami ragaszt is. Ennek vékony csőre van,s az anyag mézszerű... így a tömítendő felületen szépen el lehet húzni egy közel 1mm-es csíkot, s a tömítettség tökéletes lesz. + két éve használom,s nem kötött be. Holnap lefényképezem, s amit most estleg kihagytam a leírásból azt pótolom.
Köszönöm Atti,azért ennyire nem lett volna sürgős,de nagyon jól esett,hogy utána néztél.Jó lesz a pontos tájékoztatás Tiszakeszin is,csak azzal meg az a baj,hogy a folyamatos békülések közepette a lényeges dolgok elmaradnak,-bár a békülés is fontos.Ma beszéltem Dolával telefonon,-már Ő is készülődik.
Nagyon szivesen! Akár viszek is kevéskét hogy Te is kenegethess. Dolabával békülnöm kell, mert a rengeteg tennivaló közepett elfelejtettem felhívni hogy kifejezzem köszönetemet. Üdv s jó éjt nektek!
A Loctite 8150 nagy igénybevételnek (erő+hö) kitett alkatrészek kenésére szolgál + nyomásnak is ellenáll. Hőtűrőképessége 1100c-fok. Molibdént,grafitot,aluminiumot+ egyéb finomságokat tartalmaz, de nem tudtam mind elolvasni. Nagy erő és nyomás alatt sem préselödik ki a kenési helyekről. A Curilt a blokközepek tömítésére használom ua mint a Simson, MZ gyári tömítése. Nagyon gazdaságos, s nálam jól teljesített... porszárazok az így tömített blokkok,hosszú idő után sincs olajköd az illesztett felületeknél. A fekete tubusos pasztát kevésbé érzékeny helyeken használom pl: kuplungdekli. Ez is barátságos anyag, sokáig felhasználható nem köt be... esetleg a zárókupak alatt 1-2 mm-re, de az nem problem mert gyorsan eltávolítható a kötött rész. Az FBS-t szintén használom.. minden kipuffogót azzal tömítek,mert az utángyártottak sok esetben nem illeszkednek jól. Tapasztalatom: Jól bírja a nyomást, s a kipuff torokból sem ég ki.. nincs fekete olajfolyás az illesztéseknél. Nagyvonalakban ennyi..
Komment