Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bovden vásárlás előtt állok és kissé bizonytalan vagyok, hogy kitől érdemes ilyesmit venni. Tippeket ha adnátok megköszönném. Olvastam a bovdenjavítás házilag témát sajnálom, hogy nem jutott el a dolog (még?) a gyártásig.

    Komment


      chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      hogy kitől érdemes ilyesmit venni.
      Egyszer nekem valaki, aki valószínűleg ért is hozzá (nem úgy, mint én ), azt javasolta, hogy ne börzén vegyek, mert azok minőségileg nem a legjobbak, inkább keressek egy olyan szakit, aki ezzel foglalkozik, és én gyártassam le, mert úgy biztos nem lesz gond a minőséggel...
      (persze épp előző nap vásároltam be SzSzM-on, úgyhogy az lesz felrakva, ha ebben az életben egyszer eljutok odáig...! )

      Komment


        Ha van kitartásod megcsinálhatod akár magadnak is. A javítós topic tanácsait felhasználva, sodronyt és burkolatot is lehet kapni ha jól tudom, a tuskókat pedig leszedheted rossz bowdenekről akár.
        Jogsi szerzős téma újra meg van a rutinom is még a forgalom van hátra amit 2 hét múlvára időzítettünk. Ha az is meg lesz akkor már jogsim lesz csak még kész motorom nem

        Komment


          OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha az is meg lesz akkor már jogsim lesz csak még kész motorom nem
          akkor húzzál bele, mert elmúlik a nyár

          Komment


            Üdv mindenkinek!

            Jól lemaradtam, még nem volt időm végigolvasni mindent, csak az utolsó pár hozzászólást. Sajna/hál' Istennek szakmai gyakorlatom van 3 héten keresztül így sajna nem tudok a pancsival és a jogsival foglalkozni szinte egyáltalán, a héten még nem is láttam a motorom, de legalább vezetni voltam kétszer is, viszont hál' Istennek egész nap repülőket szerelhetek, javíthatok, mászkálhatok bennük, a tetejükön, a szárnyukon és mindenhol ahova egy hétköznapi ember nem jut be. Viszont attól félek, hogy nem lesz kész a motorom a tokaji találkozóig

            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Jogsi szerzős téma újra meg van a rutinom is még a forgalom van hátra amit 2 hét múlvára időzítettünk. Ha az is meg lesz akkor már jogsim lesz csak még kész motorom nem
            Ha minden igaz én jövőhéten vagy én is két hét múlva vizsgázok forgalomból. Amúgy már teljesen profin vezetek, de minden alkalommal el akarok ütni 1 gyalogost és kifelejtek egy stoptáblát. A gyalogosokra és a stoptáblákra nagyon figyelj! Meg a biciklisekre is, mert tegnap az volt a problémám, hogy ki kellett fordulnom balra, egy 30-40 méteres útszakasz után viszont jobbra. Na ezen a 30-40 méteren tötymörgött egy 80 év körüli öregember biciklivel, én meg úgy gondoltam, hogy akkor lendületből megelőzöm, még van előtte 20 méter, ki tudok sorolni jobbra és kényelmesen befordulok. Na ezt meg is tettem miután az oktató ordibált, hogy "Mit csinálsz bazdmeg?! Megbuktál bazdmeg! Ilyet nem lehet bazdmeg! Mögé kell besorolni bazdmeg!" úgyhogy ezekre is figyelj

            Komment


              Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              „Mit csinálsz bazdmeg?! Megbuktál bazdmeg! Ilyet nem lehet bazdmeg! Mögé kell besorolni bazdmeg!”
              Egy témába vágó cikk a totalcar-on, nekem szerencsére egyik oktatómmal se volt semmilyen gondom (nem azt mondom, hogy másnak van)!

              Komment


                Ma meg volt nekem is az első izzasztó forgalmam, mire végeztem még a t*kömről is csorgott a víz úgy néztem ki mint akit leöntöttek. Hát mit mondjak a Stop táblák azok nagy ellenségeim voltak egész addig míg párosban nyomultunk, nem nagyon akaródzott megállni, de szólóban már javult a helyzet. Gyalogosokat elütni éppen én nem akartam egyet sem, de nem mindig engedtem át őket, jó ez is mondjuk egyszeri alkalomra korlátozódott a többieket mindenkit szépen átengedtem az úton. Egy 80 körüli bácsikát úgy kellet hogy meggyőzzünk ketten hogy nyugodtan menjen át, ott álltunk a zebra előtt majd 2 percig mire sikerült rábeszélni
                Ami viszont határozottan jól esett hogy a többi mindenféle motoros kolléga akik szembe jöttek, kevés kivétellel mind intett köszönt!
                Az volt még a hibám hogy az egyik íves fordulásnál szépen körbe "rollereztem" a motorral olyan 10-20Km órás sebességgel. Szólt is rögtön az oktatóm hogy ezt talán nem kellene, mert lehet vizsgán szólni fognak érte. Mindezeket leszámítva élveztem a mai menetet főleg mikor lakott kívül kavirnyásztunk mert ott legalább a menetszél hűtött valamennyit rajtam és a motoron is. Mindkettőnknek nagy nagy szüksége volt rá.

                Komment


                  OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Hát mit mondjak a Stop táblák azok nagy ellenségeim voltak
                  pedig ez nem olyan bonyolult, ha van vonal, akkor a vonalnál kell megállni, ha nincs, akkor meg a tábla vonalában!




                  OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  de nem mindig engedtem át őket
                  vizsgán (meg az oktatás alatt) biztos nagyon harapnak rá, de sokszor nehéz megítélni, hogy most aki ott álldogál az út mellett, az át is akar menni, vagy csak bámészkodik az út szélén?! ami biztos, hogy ha lelépett a zebrára, akkor már illik megállni, és akkor is, ha csak közeledik a zebrához, persze nem "vészfékezéssel" hogy a mögötted jövő szépen áttoljon Téged a gyalogos nyakán...

                  Komment


                    OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy 80 körüli bácsikát úgy kellet hogy meggyőzzünk ketten hogy nyugodtan menjen át, ott álltunk a zebra előtt majd 2 percig mire sikerült rábeszélni
                    arra nem gondoltatok, hogy nem is akarna átmenni?D

                    Komment


                      Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Egy témába vágó cikk a totalcar-on, nekem szerencsére egyik oktatómmal se volt semmilyen gondom (nem azt mondom, hogy másnak van)!
                      Nem amúgy nem kell izgulni, nem bunkó az oktatóm meg nagyon jó el lehet vele hülyülni, csak kicsit indulatos és szeret ciframagyarul beszélni Amúgy nincs vele semmi bajom, csak néha kicsit szétszórt. Múltkor is felhívott délután 5:10kor, hogy hol a francba vagyok, ott vár a garázs előtt, én meg csak néztem, hogy engem minek mikor meg se beszéltük. Aztán kiderült, hogy úgy volt ennek az előzménye, hogy kedden felhívott, hogy tudok-e 5re menni, én meg mondtam, hogy "ma nem érek rá, de holnap igen" ő meg mondta, hogy akkor majd megbeszéljük még. De ez a beszélgetés úgy maradt meg benne, hogy akkor lebeszéltük, hogy szerdán 5re én megyek, csak nekem elfelejtett róla szólni



                      OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Gyalogosokat elütni éppen én nem akartam egyet sem, de nem mindig engedtem át őket
                      Jó hát én se keresztülmenni akarok rajtuk, csak van mikor élvezem a motorozást és nem veszem észre, hogy a gyalogos fejében megfordult a zebrán való átkelés mozzanata. Tegnap hajnalban vezettem, akkor viszont még egy kicsit kómás voltam úgyhogy inkább minden embernek megálltam aki csak rápillantott már a távolból a zebrára, az oktató mondta is hogy nem kell minden hülyének megállni aki még a világ végén se jár, elég csak annak aki a zebra mellett áll.


                      Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Idézet OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hát mit mondjak a Stop táblák azok nagy ellenségeim voltak
                      pedig ez nem olyan bonyolult, ha van vonal, akkor a vonalnál kell megállni, ha nincs, akkor meg a tábla vonalában!

                      Nem bonyolult a stoptábla, én is inkább egyirányú utcákba szoktam eltéveszteni mikor balra kell fordulni, akkor ugye balra kell sorolni a tábla meg jobbra van. Tegnap pl olyat néztem el, hogy balra kellett fordulni egyirányúból, az utca végén fekvőrendőr, a stoptábla előtt burjánzó dzsungel, vonal nincs felfestve, sarkon szintén bozótos, tehát jól ki kell jönni, hogy lásson is az ember valamit és amúgy is idegesítő volt mert nem szeretem azt a sarkot kocsival, de még biciklivel sem mert beláthatatlan, meg fekvőrendőrön se mentem még át motorral, és már dugtam az elejét, már pont meghúztam a gázt, hogy akkor indulok, mikor hirtelen a fülembeordított az oktató, hogy "BAZDMEG Feri mit csinálsz?!?!?! Hát itt volt 1 kibaszott stoptábla, mi a f.szt kell ilyenkor csinálni?!?!?! Mé'nem álltál meg?!?!?!" hát ettől hirtelen úgy megijedtem félkómásan a legutálatosabb sarkon, hogy satuféket nyomtam, húztam, kézzel lábbal, és még majdnem fel is borultam Még szerencse, hogy ez reggel 6kor történt és nem volt nagy forgalom. Mondjuk amúgy sincs ott olyan nagy forgalom, de ha jönnek akkor idióta bmwsek meg mercisek jönnek 80nnal merthogy egyirányú az is aztán lehet csapatni. Csak azt szokták elnézni, hogy az egyik kereszteződésben (a 8ból) nem nekik van elsőbbségük hanem a keresztbejövőnek és akkor lehet szép csattanásokat látni

                      Komment


                        norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        arra nem gondoltatok, hogy nem is akarna átmenni?D
                        Akkor viszont nagyon rossz helyet választott a bámészkodásra Mi meg ki voltunk hegyezve az udvariasságra

                        Komment


                          El is felejtettem mondani! Tegnap kicsit rendet raktunk a reptéren mert 4hét múlva kezdődik a műrepülő világbajnokság és mozgathatóvá tettünk néhány, a rendszerváltás óta rohadó járművet, hogy később kicsit arrébb tehessük őket és további rohadásra ítéljük őket. Kezdtük 3 db Antonov An-2essel Click image for larger version

Name:	HA-MBK-2.jpg
Views:	1
Size:	94.8 KB
ID:	131415ez az egyik, aztán folytattuk két tömlőkocsival, 2 pótkocsival, egy 70es 80as évek környékén gyártott generátorkocsit, és legvégül egy ilyen Zsuk tűzoltókocsin Click image for larger version

Name:	zuk-a151c-08.jpg
Views:	1
Size:	127.8 KB
ID:	131416 (nem ezen, de ugyanilyen) cseréltünk kereket, meg szedtük le a fékdobot, mert hozzávaló felnit nem találtunk, aminek meg jó volt az osztása, ahhoz rövidek voltak a csavarok így le kellett vennünk a fékdobokat, hogy ráférjen a felni. Úgyhogy a tegnapi napomat igazi veteránok között töltöttem.

                          Ja az An-2essenek is kellett kereket cserélni, mert 25 év alatt teljesen elsüllyedtek a földben és 9ből 2 gumiabroncs teljesen tönkrement, viszont a többit még így 25 év után is minden gond nélkül fel lehetett fújtatni. Na jó, volt 2 amiben szeleptűt kellett cserélni, de azon kívül semmi bajuk nem volt. Ja és a poén az egészben, hogy a 3 An-2essel (9 kerék kiásása, 2 kerékcsere, 2 szeleptűcsere, pumpálás és mind3 gép kirángatása a gödörből) kb fél óra alatt végeztünk, míg a Zuk 2 kerekének a cseréje (felnikereséssel, és szereléssel együtt) majdnem 3 óra volt

                          Komment


                            Tavaly még forgalomban voltak a Rábánál ilyen Zsuk tűzoltó autók.

                            Komment


                              Click image for larger version

Name:	DSCF4501.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	131417Click image for larger version

Name:	DSCF4503.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	131418Click image for larger version

Name:	DSCF4504.jpg
Views:	1
Size:	205.6 KB
ID:	131419Click image for larger version

Name:	DSCF4505.jpg
Views:	1
Size:	203.1 KB
ID:	131420Click image for larger version

Name:	DSCF4517.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	131428Click image for larger version

Name:	DSCF4518.jpg
Views:	1
Size:	201.3 KB
ID:	131429Click image for larger version

Name:	DSCF4498.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	131430 Nyírtéti börze.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2012 júl. 01, 11:53.

                              Komment


                                basszus de kár, hogy nem mentem találtál nekem órát?
                                Vagyis látom, hogy találtál, de elhozható árban és minőségben volt?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X