Hat nem ok nelkul szamolnak be csodalatos dolgokrol. Ez volt az első és utolso felulszelepelt ukrán motorom. A k750 egy jobb konstrukcio. Az mt szeriaval meg akarta mutatni a szocializmus hogy tud olyat gyartani mint a nyugat. Nem sikerüt. Ezelott 5 évvel felujitottam az R65 öt. Egy álom volt. Megvettem az első javitomeretes dugattyu szettet, a szervizben felfurattam a hengereket. A hengerfejeket csak el kellett mosni, szelepek szelepülékek rendben voltak. Egyedül a szelepvezetőt cseréltem. A főtengely rendben volt. Az alapméretes csapágy keszletet vettem meg hozzá. Az osszes tomitest kicsreltem. Szimeringből a gyári alapjáraton Viton. Összeszerelés után azonnal indult. Semmi tortura. A hengerek amugy rendben voltak, kevesebb mint 30 ezer kmt futott a motor. De jobbnak lattam rendbe tenni mindent. A dneprnél egyszeruen MINDIG MINDENT faragni kell. Mindig! Most varok az alkatreszekre es utana mondom hogy is all a dolog.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
No Uraim
Beallitottam a karbikat. Az uszohaz tuszelepe hiaba uj, nem zar jol, de ez is amolyan orosz népi kulonlegesség. Benzinszint rendben. Megjon az uj gyertya, ngk b6hs, 22 mikrofarados uj kondi. A gyujtasnak mukodnie kell rendesen. Levettem ma a gyujtast. A megszakito rendben, viszont a kondi agyon van horpadva. A gyujtotekercs biztos ok, mert jaro motorbol vettem ki, de van 3, abbol az egyik uj. Majd meglatjuk mi lesz.
- 1 like
Komment
-
Az uszohaz tuszelepe hiaba uj, nem zar jol,
Ha találsz olyat, ami átlátszó, nem fekete, az még jobb.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 11, 17:35."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Üdv Urak
Ma megjott a kondenzator. Egyszeru simson kondi, a kivezetesnel M4 es menettel. A gyári kondi rovidebb mint ez, ezert nem fér el a megszakitó házban ahol a gyári van. Csinaltam neki egy kis bilincset, amivel a menetirany szeinti bal oldalon az alsó megszakitóház csavarjahoz rögzítettem. A bilincset a lehető legkisebbre kell szabni, külömben a beszerelt kondi miatt nem megy fel a gyujtásfedél( nem a kicsi ami a megszakitóházat zarja, hanem a nagy alu zárófedel. Ahogy oroszosan hivjak a blokk orra). A megszakotohazat korábban osszejeloltem a blokkal( a gyári jeleket el kell felejteni, nekem a vezermű fogaskerék jel nem volt jo, de a lendkereken az elogyujtÍ¢s jel sem. En 3,6mm re állítottam az előgyujtast, ami egy az egyben a fiat 500 erteke). Mivel csak szerelni kellett mindent össze, az gyorsan megvolt. Megrugtam, hallottam ahogy pattogott a szikra. A kondi volt a baj..
Komment
-
Sok lesz az a gyujtásnak. FHP-ra(vagy 1 mm rel elé) kellene állítani, a többit a röpsúly intézi. A 3,6 mm-rel olyat fog rúgni, mint a muraközi ló.
a lendkereken az elogyújtÍ¢s jel sem.
Megszakítóhézag 4 tized, vagy a fölött.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 12, 22:17."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Örülj neki, hogy van jeled, amúgy FHP és gyujtásjel is van. A gyujtásjelhez állítás nem szokott jó lenni amúgy sem, túl sok neki.
Megszakítóhézag 4 tized, vagy a fölött."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Itt is van egy pár beállítási mód:
http://www.goodkarmaproductions.com/...ing_Timing.pdf
De nekem még eddig az jött be, amit először leírtam.
A boxernél nem buli az elektronikus gyújtás?Miért megszakítóztok?
Van hozzá ukrán űrtechnikás gyújtás, de én nem kérek belőle(bár ismerek olyat, aki használja, és olyat is, akinek átváltott sokkoló üzemmódra-folyamatosan szikrázott-igy inkább visszaszerelte a jó öreg megszakítót):
Egyszer már írtam itt a Fórumon, hogy mi hogy szoktuk a 650-eseket beállítani:
Röpsúlyos előgyujtásnál elsőként a megszakító hézagot belőni 0,4 mm-re ,mindkét helyen,mert általában nem szokott egyforma lenni a röpsúly egység és ezért többnyire különböző a két bütyök-körhagyó emelése!Emiatt mindig a kisebbhez kell állítani!
Ezután jön az előgyújtás állítás: a lendkeréken kettő,a motorházon egy jelölés látható(ha el nem felejtette Iván beütni).
A lendkeréken az első a gyári gyújtásérték jel,a második pedig az FHP jelzés.
A gyári gyújtásjelre állítás nem szokott működni, a tapasztalatok szerint túl nagy-rendesen visszarúg a gép..
Az FHP jellel jól szokott működni ,mert indulás után nagyobb fordulaton ráad előgyújtást a röpsúly, de ennek előfeltétele ennek feltétele a nem szoruló, és megfelelő erejű rugókkal ellátott röpsúly!Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 12, 22:28."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Koszonom szepen a segitseget, a gyujtast beallitottam. Viszont a gyertyak szarazak. Amikor a dugattyú a szivasi utem vegen az also holtpontrol elindul a felso holtpont felé, a kkor a meg nyitva lévő szivoszelep miatt az osszes benzint visszakopi a legszürőcsovekbe. A dontott karbik miatt nem igazan tudom megusztatni az uszokat mert a ház tulfojojan folyik ki a benzin.
Komment
-
Várj csak...volt most fúratva a henger?
A Dnepr képes visszafújni az anyagot, ha túlnyomás van a karterban, és a hengerfal még nyers, és nem tömít rendesen.
Kompressziót mértél?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 14, 17:29."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment