Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Nem volna érdemesebb inkább felónozni a szem előtt lévő részeket előbb , azután gittelni .... így nincs minek később megrepedni , Pl : a tankon !

    Komment


    • zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      felónozni
      No, olyat csak filmen láttam. Nem is tudom milyen esetben alkalmazzák manapság. Nem emlékszem már milyen kétkomponensű kittel csináltam vagy 30 éve, de azóta sm repedezett meg
      A mai spec. kittek biztos nem repednek meg
      Ha durva hegesztés le lehet csiszolni, adott estben CO2-vel meghegeszteni, hanetán.
      ..
      Amúgy nem akarok/nem tudok beleszólni, haver dolga. Csak csinálná már! Valamelyik nap eszembe jutott, olyan ideg lettem, majdnem elmentem érte, oszt megcsinálom és sprayyel lefújom
      Már nincs sajnos energiám hozzá mint régen
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


      • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hogy ne csak OFF legyen, berakom a homokfújt lemez részeket
        Hú ez számomra meglepő..Jó lett volna másik teljes betétet faragni a tankba a sok réz helyett,és a sárvédőket is kíjavítani,bár lehet ez csak a homokolás utáni állapot.

        Én szégyellem,hogy amatőr létemre nem tudtam úgy kikalapálni a tankot,hogy ne kelljen gittelni!!!!!
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


        • mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Jó lett volna másik teljes betétet faragni a tankba
          Ez úgy kezdődöt hogy a krómozó elpolirozta az illesztéseknél több helyen. Kicsit ersztett, beszappanoztam, oszt jó volt
          Azán egyre jobban
          Majd rájöttem hogy nekem csomagtartó kell a tankra mint a Junakon volt. Odaforrasztottam 4 menetes "dugót" és volt csomagtartó
          Aztán ujra eresztett a forrasztásoknál
          Akkor körbeforrasztották rézzel, de a krómon nem volt százas A vége az lett hogy darabok kivágása, új lemez be és meghegesztették vagy éppen forrasztották
          Nem mintha manapság profi lennék motorban, de fiatalon még annyira sem
          Arrol nem beszélve hogy minden hegesztéshez kuncsorogni kellett munkaidő alatt
          Sok mindent "elkövettem" fiatalon
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


          • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Sok mindent "elkövettem" fiatalon
            Nem vagy egyedül,én is sokat alakítottam,és ma is igyekszem kedvemre faragni a motoromat.
            sepy kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


            • Kicsit el vagyok tűnve, bocsánat. Teljesen áll a motor project, ablakot kellett nagyobbítani, meg falat kiütni és hasonlók. Még biztos el leszek vele egy jódarabig. Meg nyaralni is elnéztünk azért.
              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Emileztem az ismerősömmel, szerinte megvannak, de a hétvégén tudja csak megnézni mert éppen Spanyolban van
              Megköszönöm, ha összehozol vele, aztán összeszedem, hogy mik kellenek pontosan, vagy kérek tőle egy képet, hogy mik vannak aztán rámutogatok .
              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Click image for larger version  Name:	homok1.jpg Views:	1 Size:	454.4 KB ID:	213664
              A hátsó sárvédőnél a felhajtható részt nem akarod megcsináltatni? Az a fránya láncvédő... Ritka mint a fehér holló, ha van akkor meg közel 100 000 forintokat akarnak érte kérni...

              Komment


              • Lac- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                elhajtható részt nem akarod megcsináltatni?
                Diliztem én azon, de annyit már nem ér meg nekem
                Az eredeti hátsó sárvédő elrepedt és egy Verorex sárvádő került a helyére toldásképpen
                Az első meg , ha jól emlékszem Junak sárvédő, mert a tartó merevitőnél szépen átrohadt a lemez

                Ha tudnád , mi arany hever itt nálam, akár egy első/hátsó kerék és mintha egy láncvédő tok is Nem olcsón vettem ezeket se anno régen, de Magyarországon
                Eressz meg egy privit és megadom az emilcímét a német havernek.
                horex kukac freestart.hu
                Amúgy azok vannak amiket mutogattam + pár blokk, de azoknak is fel van fúrva golyóscsapágyra a bal csapágyházuk. Tehát a bal féltengelyeddel kellene valamit kezdeni hogy + méretes legyen
                Lac- és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                • A Horex első teleszkópjánál az alsó villanyakra csavarozott fémcső takarja a teleszkóp szárat eredetileg
                  Fiatalon és bohón ezt levágtam, meghagyva vahy 3cm-t és gumiharmónikát tettem helyette mert az sportos
                  Akkor még a Hungária-Egressy út sarkánál volt egy gumisütő maszek és kaptam megfelelő gumiharmónikát
                  55-60 alsó felső méretre
                  Ilyen ma netszerte nem kapható. sőt azt hiszem Ammon-nál sem. Amugy sincs € kontóm
                  Di it yourself
                  Hosszas keresgélés után vettem egy pár
                  Wartburg kormánymű porvédőt
                  Click image for larger version

Name:	Wg_gumi.jpg
Views:	1
Size:	56.5 KB
ID:	213739
                  A kisebbik csöcsét levágtam. Vettem 1000x120x3mm-es olajálló gumilapot, merthogy olajos helyre is készitettem akármit
                  Levágtam pár 100széles csíkot és 3 réteget feltekertem a porvédő 41mm-es felére és Loctite ragasztottam
                  Levágtam egy 40mm széles gumicsíkot és feltekertem a maradék csőre
                  Click image for larger version

Name:	gumi_felso2.jpg
Views:	1
Size:	44.1 KB
ID:	213740
                  A harmonika végére feltekert 3 réteg csík pont beleillik ebbe a "gumicsőbe"
                  Click image for larger version

Name:	harmonika_felso.jpg
Views:	1
Size:	106.4 KB
ID:	213741
                  Click image for larger version

Name:	harmonika_vazon.jpg
Views:	1
Size:	162.5 KB
ID:	213742 Ferdeséget ne nézzük, mert csak rányomtam próbaképpen
                  Vettem egy 50-es PVC toldót, amit kettévágtam és rámelegítettem a teleszkóp alsó rész tetejére
                  Click image for larger version

Name:	pvc_50.jpg
Views:	1
Size:	10.8 KB
ID:	213743Click image for larger version

Name:	pvc_nat.jpg
Views:	1
Size:	31.4 KB
ID:	213744
                  Elsőre persze megrogyott ott is ahol nem kellett volna
                  Másodikra sikerült
                  Click image for larger version

Name:	pvc_fekete.jpg
Views:	1
Size:	64.7 KB
ID:	213745
                  Ennek a "hornyába" kis igazitással stimmel a levágott végű harmonika és majd méretre vágom és beragasztom ezt is
                  Click image for larger version

Name:	harmo_telon.jpg
Views:	1
Size:	139.3 KB
ID:	213746
                  Click image for larger version

Name:	harmonika_kompl.jpg
Views:	1
Size:	69.6 KB
ID:	213747

                  Titus, Che és 3 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                  • Red Porsche Killer
                    Click image for larger version

Name:	porsche_killer.jpg
Views:	1
Size:	85.7 KB
ID:	213905
                    4 Horex blokk. Elég lenne egy tuning Hayabusa. Tuning nélküli Porschét a gyári Hayabusa is otthagyja
                    sepy és Che kedvelte ezt.

                    Komment


                    • Afrancba!
                      Az alsó blokktartó furatát kiverte a laza csavar anno
                      Dörzsár és 10.25mm-lett a furat, gyártottam bele egy megfelelő két végén M10 csavart
                      A napokban beraktam, de nem 100as az egész, fesziteni kell és elnyaltam a menetet. Semmi gond, átvágtam és beraktam
                      Meg is szakadt a menet, pedig alig húztam meg
                      Most megint mehetek esztergályoshoz egy spec. csavarért.

                      Komment


                      • Baaaal sors akit régen tép,hozz reá víg esztendőt és megfelelő geometriájú és minőségű csavart!
                        sepy kedvelte ezt.

                        Komment


                        • Meglepetés ért! Majd 2 hónap után felhívott a hengerfejes mester hogy kész a szelep/szelepvezető/szelepülés csere, mehetek érte
                          Idáig nem nagy durranás, de ma szombat van és nem melóznak, ennek ellenére kiadta.
                          Most jön szoppancs, hogy összeakadnak a szelepek vagy nem.

                          Komment

                          Working...
                          X