Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Delejezés ,fáradt gyujtómágnesek felmágnesezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    ha ezt neked fel kell küldeni és vissza pl. jelen esetben Szegedre akkor már közelíti a 8.000 ft-ot.
    Pl. ezért csináltattam én is helyben a tankom homokszórását 4ezerért. Tudom hogy távolabb a fővárostól kb. fele ennyi, de mire elviszem/elküldöm, visszahozom/visszaküldik...
    2500 Ft nem egy olyan nagy összeg, ami miatt megérné vacillálni... szerintem. Pláne ha jó is lett az a mágnes

    Persze más megközelítésből, én ennyi pénzért kb. 1,5 órán keresztül tolom a fűnyírót , ami -ha nem is kemény, de- fizikai munka, nem csak annyi hogy valamit ráteszek egy gépre, bekapcsolom, majd 5 perc múlva kikapcsolom... De ez az én szakmaválasztásom következménye, x összegért más erőfeszítést tesz egy kertész, egy szobafestő, egy lakatos, egy fogorvos...
    Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 szept. 10, 11:33.
    Lemezjáték, OdinHEM és Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      Dongós! Nálad sem azt kell megfizetni mikor metszéskor levágsz egy ágat hanem azt, hogy tudod hol és melyiket kell levágni!
      Lemezjáték, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        dongos78,


        ........húúú , te vágod ezta fű kérdést ?

        Komment


          #94
          .húúú , te vágod ezta fű kérdést
          vágom vágom, de mindig újra nől, úgy meg van delejezve
          Tegnap is legyalogoltam a gép mögött pár km-t...
          Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 szept. 10, 15:18.
          Lemezjáték, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Joker nem az elhagyatott tanyán lévő FŰ termelésről van szó!
            Lemezjáték és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              gép mögött pár km-t...
              Te buta .....................ülj rá!
              sepy, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #97
                Te buta ...ülj rá
                Lehet hogy akkor a látványért is fizetnének
                Ahogy kuporgok az öreg Briggs tetején ...
                Viccet félretéve, korábban gondolkodtam ráülősön, aztán megnéztem az árát... Nem gondolkodtam rajta többet, soha nem hozná vissza az árát. Vagy mire visszahozza, lehet újat venni.
                Úgy mint a profi gyepszellőztető. 2 és fél évet bírt, korábban a kínai 1 évet. És az ára is pontosan 2.5szerese volt a kínai árának
                Atti69, Fergusson és Lemezjáték kedvelte ezt.

                Komment


                  #98
                  Lehet hogy akkor a látványért is fizetnének
                  Azért, sokkal többet kapnál (lehet, letöltendőt is )mint a fűnyírásért, az biztos
                  dongos78 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #99
                    Úgy mint a profi gyepszellőztető.
                    A gyepet nem locsolni kell
                    Fergusson kedvelte ezt.

                    Komment


                      Viccet félretéve, korábban gondolkodtam ráülősön, aztán megnéztem az árát
                      Tessék, ráülős, és olcsó:
                      Click image for larger version

Name:	00025398.jpg
Views:	1
Size:	79.4 KB
ID:	147198
                      Ez meg egy 2 funkciós fűnyíró hirdetése 1870ből(kézzel tólós, és lóval vontatós):
                      Click image for larger version

Name:	il_570xN.59209116.jpg
Views:	1
Size:	50.4 KB
ID:	147199
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 10, 20:26.
                      sepy, Che és 4 további látogató kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Akkor megírom a tapasztalatot.
                        Igaz a motor még beállításra szorul, de azt ki lehet jelenteni, hogy az eddigi gyertyafény helyett már van világítás rajta!
                        Arról nem is beszélve hogy nagyon nagy és kék a szikra.
                        A delejezés segített, nem oldotta meg a gyújtás nyűgőket, nem is vártam tőle.
                        Egy új kondit kivezettem az akksi dobozába, ne legyen neki melege, azóta a megszakító se szikrázik.

                        Már csak a legjobb előgyújtást és a porlasztót kell beállítanom, mert valami nem jó még.
                        CSAK teli gázzal akart elindulni, most meg még úgy sem, így itt porlasztó nyűgök is lesznek + a gyertya is fekete + eléggé fehéren füstölt. (nem szimeringes, újak azok is)
                        - Kipufogó kiégetve, légszűrő kipucolva, henger, hengerfej is kitakarítva. Más már nem maradt.
                        De itt a hétvége, lesz rá időm.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2015 szept. 18, 23:19.
                        Lemezjáték, demeter és sepy kedvelte ezt.

                        Komment


                          Végigolvasva a témát arra jutottam, hogy elviszem a Csepel 125 Bosch lenkerekét delejeztetni a Borsmagnet Kft-hez.
                          Még működnek és segítőkészek voltak. Maga a folyamat helyben várós max. 10 perc a beszélgetéssel együtt.

                          Elmondásuk szerint ezek a mágnesek, amikkel a lendkerekek szerelve vannak még ott készültek azon a helyen. Ennyire részletesen nem ismerem a magyar motorgyártás történetét, de ha ez valóban így volt, akkor van abban valami jóleső érzés, hogy ott erősítették meg, ahol anno készült. Hazament
                          Szerettem volna fényképet készíteni a munkáról, de az úr udvariasan megkért, hogy ne tegyem. Nem ez a fő profiljuk. Egy nyugdíjas úr csinálja meg fusiban szerintem az eredeti géppel. Mutatott egy most készült újabb motorhoz való szerszámot is, de a Csepelé, meg pár öreg motoré "gyorsgombon" van. Remélhetőleg valaki majd átveszi az öregtől a stafétát, ha ő már megunja a nyugdíj melletti melót.

                          A kiindulási érték, amit a mágnes erősségére mért 14 egység volt, majd a delejezés után 22. Picivel több, mint 50%-os növekedés.
                          Szóval ráfért rendesen a törődés . Bekerülési költség 1500 Ft volt.

                          Jótanácsként elmondta, hogy nem érdemes nagyobb izzókat beletenni, mert simán hazavágható vele a mágnes és lehet újra jönni.

                          Példaként említett egy bulgáriai utat - 1500 km-es táv egy frissen delejezett lendkerékkel. Az út után (használva az erősebb izzókat) simán visszament a mágnes erőssége a delejezés előtti értékre. Az emberünk tudta mivel jár az "ámokfutása" de látni akart, ami érthető

                          Azt is említette még, hogy nem megfelelő használattal ugyan annyi idő alatt el lehet intézni egy ilyen mágnest, mint amennyi a delejezés ideje. (kb 1 perc)
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 júl. 24, 10:53.

                          Komment


                            Elmélkedésre bocsátok egy kérdést a lendkerekek "kapacitásával" kapcsolatban
                            Tegnap az index fórum olvasásakor lettem figyelmes az elsőnek csatolt képre. Gyorsan rákerestem a pár hirdető oldalon és a következőket találtam:

                            Létezik 17, 25, 30, 40 w-os lendkerék a "smiley"-s fajtából. Kinek milyen típusú van? Mik a tapasztalatok vele? Milyen típusokban használták/használhatóak? Probálkozott már valaki a mágnesek erősebbre cserélésével/ kornak megfelelő anyagból készített új gyártásával? Tudja valaki az elméleti erősség értékeket a csatolt típusokhoz?

                            Click image for larger version

Name:	Cssepel lendkerék 45w.jpg
Views:	719
Size:	45.5 KB
ID:	218499Click image for larger version

Name:	30 w.jpg
Views:	622
Size:	44.0 KB
ID:	218500Click image for larger version

Name:	25 w.jpg
Views:	661
Size:	41.4 KB
ID:	218501Click image for larger version

Name:	17w.jpg
Views:	0
Size:	0
ID:	218502
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 júl. 25, 14:20.

                            Komment


                              Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Maga a folyamat helyben várós max. 10 perc a beszélgetéssel együtt.
                              Pár éve amikor az öcsém Budapesten tanult odaadtam neki kettőt is, hogy vigye el. Azt mondta nincs mindig ott az öreg, amikor odament legalábbis nem volt, aztán el is akadt a dolog.
                              Mikor kell odamenni? Mert ha csak 10 perc, akkor betervezem az utamba ezt a kitérőt ha lemegyek Budapestre.

                              A különböző teljesítményű Csepel mágnesek között az eltérés csak az izzókban van ha jól gondolom. Az erősebb mágneseket tették valószínűleg az export, vagy jobban felszerelt gépekre, így jobb fénye volt a lámpának és pl az akku töltésnél is hasznos lehetett. Egy belpiacos gépre elég volt a 17 W-os mágnes is a 15 W-os első és 1,5 W-os hátsó izzóhoz.

                              Komment


                                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Pár éve amikor az öcsém Budapesten tanult odaadtam neki kettőt is, hogy vigye el. Azt mondta nincs mindig ott az öreg, amikor odament legalábbis nem volt, aztán el is akadt a dolog.
                                Mikor kell odamenni? Mert ha csak 10 perc, akkor betervezem az utamba ezt a kitérőt ha lemegyek Budapestre.

                                A különböző teljesítményű Csepel mágnesek között az eltérés csak az izzókban van ha jól gondolom. Az erősebb mágneseket tették valószínűleg az export, vagy jobban felszerelt gépekre, így jobb fénye volt a lámpának és pl az akku töltésnél is hasznos lehetett. Egy belpiacos gépre elég volt a 17 W-os mágnes is a 15 W-os első és 1,5 W-os hátsó izzóhoz.
                                Reggel mentem 8 és 9 között. Arra kanyarodtam meló előtt. Előtte lévő nap felhívtam őket és az mondta a tulaj, hogy ha nincs ott éppen az öregúr, akkor ott lehet hagyni.
                                Ezek szerint nekem szerencsém volt, hogy pont ott volt. Kérdezz rá telefonon, hogy melyik nap van biztosan ott. A honlapjukon megtalálod az elérhetőséget és a telefonszámot is. ITT
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 júl. 25, 21:24.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X