Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ask a Russian what he thinks about the quality of Russian products!
    Erről éppen eszembe jutott a videó, amit ma láttam. Vannak érdekes hegesztési megoldások, de talán nem nagyképűség ha azt mondom, hogy így még nekem is menne a lepréselt elemek "összeheftelgetése":

    https://www.youtube.com/watch?v=J6svzFhN4ng

    Kiegészítés: a legjobb az, amikor megtalálják a pálcadarabot a raktérajtónál: "Elektroda!" és röhögés...
    Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 dec. 31, 22:19.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      Üdv Urak

      Van egy elég nagy problémám a motorral. Vagyis már csak részben. Be akartam ma allitani a gyujtast, nem sikerult. A vezermű tengelyt egy foggal odébb kellett raknom. Tök egyszeruen eszre vettem. A felso holtpontnál az egyik henger dugattyuja 6 mm el felső holtpont alatt volt szelepegybenyitás kezdetekor mint a masik. Egy foggal elraktam a gyári jelhez kepest, most mindkét henger vezerlése szimmetrikusan fut. A probléma...elektromossag... a GYK nullas allasaban semmi, ez rendben is van. Viszont kettes allasaban a kontrollizzok vilagitanak, harmas allasban van helyzetjelzőm, viszont sehol nem tudok reflektor/tompitottat kapcsolni, és a kontrolizzok nem vilagitanak, tehát nincs gyujtás. Valamit elrontottam...
      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 jan. 02, 19:26.

      Komment


        Üdv Urak

        Megvan hol rontottam el. A GYK 6-1 pontnjat osszekotottem. Ihy nullas allasban semmi, egyes allasban gyujtas helyzetjelzővel és refi tompitottal. Harmadik allasban csak parkolofény.

        Komment


          Udv Urak. Szerintem az evszazad kerdese jon most!

          Motorblokk osszerakas után teljesen lazán futott. Gyertya nélkül kézzel forgattam a lendkereket.

          Váltó osszerakas utan lazan forgott.

          Ossze van huzatva minden, váltó blokk-váltó egység a vázban. Ma probaltam inditani, annyit rugdostam hogy már olajnyomás is van. De valahogy az egesz szorul. Nyomtam benzint a hengerekbe, gyujtás van, jó elogyujtasponttal. Megsem indul. Minden olyan feszesen jár. Tobb mint 100 kilo vagyok de ra kell ugranom a berugokarra hogy atforduljon a motor. Lehet tul sok benzint nyomtam volna bele? Holnap veszek hidegindito sprayt. Azzal minden beindul. Első inditassal kapcsolatban varok tapasztalatokat, ki hogy csinalta.

          Szeretnem holnap beroffenteni.

          Komment


            Ha már így hidegen bejárattad,szellőztesd ki...száraz gyertya..azon meglátszik kap-e benzint. ja..és ne Bosch gyertyával próbáld. Ha nem segít,akkor kell pár erős ember.

            Komment


              Nekem akkor forgott szorosan, amikor a kuplungom elcsavarodott a fötengelyen. Bár nekem előtte isteneset visszarúgott. Nem hiszem,hogy nálad ez lenne. Vezérkerék hézag Jó? Nem lehet, hogy a felszerelt váltó nyomja előre a főtengelyt? A kuplung alá betetted a hullámos hézagolót?
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 08, 21:59.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Ossze van huzatva minden, váltó blokk-váltó egység a vázban.
                A régi típusú váltó hajlamos rászorulni a lendkerékre. Banális dolog, de először nem is gondol rá az ember. Ha lazítasz a váltó rögzítő csavarokon, és megoldódik a szorulás, akkor ez volt a baj. Persze lehet, hogy rosszul értelmeztem az általad írtakat.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  Elkezdtem mindent ujra atnezni. A szorulas egyre jobb ahogy rugdosom, lehet beállnak a helyükre a dolgok. Tegnap feladtam, rajottem hogy gyenge a szikra. Ezert rendeltem bele 22 mikrofarardos kondit, uj gyertyakat. Mielott beraktam volna a blokkot szepen beallitottam a szelephezagokat. Tegnap delutan levettem a szelepfedeleket, mindegyik szelephezag elallitodott. Most addig nem teszem fel oket amig nem jar a motor. A gyujtast is ujra kellett allitani. A k65 karbikat kell még beállitanom, benzinszintet viszont nem tudom milyen magasra allitsam, mert a karbik döntve vannak fennt. Holnap eljatszok a karbikkal. Egyenlore itt all most a dolog, beallitok ujra mindent.

                  Komment


                    "Der Benzinstand der Schwimmerkammer wird bei abgenommener Kammer festgelegt.Das Maß von der Kante der beiden parallelen Schwimmerkammern zur Dichtfläche desSchwimmergehäuses muss 13 +/- 1,5 mm betragen.Der Vergaser steht bei dieser Messung mit dem Schwimmer nach oben"

                    hirtelen ezt találtam...
                    Click image for larger version

Name:	névtelen.JPG
Views:	1
Size:	164.3 KB
ID:	147988
                    Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2016 jan. 10, 12:01.

                    Komment


                      Koszonom szepen de ez a vizszintes beallitas. Most olvastam a német fórumot, mindenki azzal kezdi hogy a szivatókar fuvokajat leforrasztja. Felesleges es nem zár jol. A következő hogy a fofuvokat 120-130 asra cserelik. A keverék szabalyozó tűt kozepre allitjak, a benzin levegő csavart 1,5 fordulattal kitekerik. Ez az alapbeállitas. Viszont döntve a főfuvoka alatt leesik a benzinszint. Erre vagyok kivancsi, hogy hova tegyem a benzinszintet döntött karbinál.

                      Komment


                        Hogy érted a döntést, előrefelé vagy keresztirányba...?

                        Komment


                          A k301 helyere tettem fel, ami dontott uszohazas, mert a hengerfejen a szivonyilas dontott. Felszerelt allapotban a karbi a hengerfej iranyaba dől, tehát a szivooldal(legszürő oldal)magasabban van. Tehát az uszohazban elol a hengerfej feloli oldalon magasabban van a benzinszint mint a legszűrő feloli oldalon.

                          - - - Updated - - -

                          http://moto.zombdrive.com/images/dnepr-mt-12-with-sidecar-8.jpg

                          Komment


                            Számolj visszafelé. A fúvókánál kell ugyanannyinak lenni a benzinszintnek. Tehát felülről mérd, a torok felől. Megnézed mennyivel van alacsonyabban akkor, ha vízszintesen állítod, és döntve is ugyanakkora szintre teszed. Egy darab papírral/fogpiszkálóval is megnézheted a szintet, ha a súbertű helyére dugod.
                            Az eltérés nem hiszem, hogy több lesz 1-2 mm nél. Az pedig még bele kell férjen.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 10, 13:29.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Wsievers ha dontom a fuvoka alatt leesik a benzinszint. Este irok mire jutottam. Mindig a legvegen jon a szopas amikor az ember azt hiszi mar minden kesz.....

                              Komment


                                Mindig a legvegen jon a szopas
                                Milyen jó h annak idején én a K-750 et választottam. Sokkal stresszmentesebb konstrukció. Akik az ismerőseim közzül 650-essel játszanak, mindenféle csudálatos dolgokról számolnak be.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X