Hagyjuk is ezeket a dolgokat, bár én az angol SVA-ra gondoltam, de lehet, hogy keverem az IVA-val. Pár éve mikor próbáltam aktívan tenni érte, hogy a magyar rendszer jobb legyen, az angolt vettük (volna) alapul, mert szimpatikus dolgok vannak benne, amik itthon is működtek volna. Szóval mielőtt teljesen szétrollkodnám itt a cafe racer-es topikot a VW viselt dolgaival, ami számunkra most tök érdektelen, vissza kanyarodok az eredeti témához.
Van otthon egy elfekvő M-62-esem. Azzal kapcsolatban gondolkoztam hasonlókon.
A baktelős vázba elvben bele lehet tenni a Dnepr rükverces váltót, amiből lehet 5 sebességeset csinálni. Ha kimegy az ember országútra, azért szerintem az nem lenne rossz egy 1,19-es áttétel az 1,3 helyett. Az új Uraloknál is 1,19 a negyedik, viszont ezért cserébe módosították a 2. és 3. fokozatot, hogy egyenletesen legyenek elosztva a sebességek.
- - - Updated - - -
Ezen az oldalon van egy két dolog SV motorral kapcsolatban.
Van otthon egy elfekvő M-62-esem. Azzal kapcsolatban gondolkoztam hasonlókon.
A baktelős vázba elvben bele lehet tenni a Dnepr rükverces váltót, amiből lehet 5 sebességeset csinálni. Ha kimegy az ember országútra, azért szerintem az nem lenne rossz egy 1,19-es áttétel az 1,3 helyett. Az új Uraloknál is 1,19 a negyedik, viszont ezért cserébe módosították a 2. és 3. fokozatot, hogy egyenletesen legyenek elosztva a sebességek.
- - - Updated - - -
Ezen az oldalon van egy két dolog SV motorral kapcsolatban.
Komment