Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Hagyjuk is ezeket a dolgokat, bár én az angol SVA-ra gondoltam, de lehet, hogy keverem az IVA-val. Pár éve mikor próbáltam aktívan tenni érte, hogy a magyar rendszer jobb legyen, az angolt vettük (volna) alapul, mert szimpatikus dolgok vannak benne, amik itthon is működtek volna. Szóval mielőtt teljesen szétrollkodnám itt a cafe racer-es topikot a VW viselt dolgaival, ami számunkra most tök érdektelen, vissza kanyarodok az eredeti témához.

    Van otthon egy elfekvő M-62-esem. Azzal kapcsolatban gondolkoztam hasonlókon.

    A baktelős vázba elvben bele lehet tenni a Dnepr rükverces váltót, amiből lehet 5 sebességeset csinálni. Ha kimegy az ember országútra, azért szerintem az nem lenne rossz egy 1,19-es áttétel az 1,3 helyett. Az új Uraloknál is 1,19 a negyedik, viszont ezért cserébe módosították a 2. és 3. fokozatot, hogy egyenletesen legyenek elosztva a sebességek.

    - - - Updated - - -

    Ezen az oldalon van egy két dolog SV motorral kapcsolatban.
    Everything is better when you decide you don't care.

    Komment


      #47
      Na pont erre nem való a K750. Elolvastam amit az ember írt. Pont nem arra való a K750, hogy a már alacsony fordulaton megjelenő nyomatékot elvegyem tőle, és a forgatónyomaték leadási fordulatszámát eltoljam 5400/perc (!!!!!!) fordulatszámra. Így is nagy szar az egész, a gyújtás a foghézag miatt nem szimmetrikus. A vezermü tengely rosszul van ékelve (aszimmetrikus vezérlés, pontatlan nyitási és zárási fokok), az egyik hengerbe döl az olaj, a másik nem kap semmit.

      Ez a régi zsiguli tuning szindróma. Hogy tudunk egy ezerkettes ládából kíhozni 75 lóerőt?

      1: ráköttünk egy vagyont
      2: veszünk 1600 as dupla körlámpást

      A dnepr nem erre való. Sajnos sem a 650 sem a 750. Ezeket a gépeket rendesen meg kell csinálni. De soha nem lesz Hayabusha (megjegyzem, nekem volt, 300 felett ha odahuztam neki még gyorsult). Ezek már mind retro motorok. Maradjanak is azok. Ha valaki hozzányul mondjuk a hátsó telohoz mert gyárilag szar az rendben van. Lehet hogy ki lehet hozni egy 650 böl 50 lóerőt. Söt tuti. Utána szetszedi a váltót, de előbb inkább a hátsó hajtást ami egy nagy határ szar. A gondolat jó, köszönöm a linket, de én ezt a tuningot kihagyom . Ez nem az ukrán szakmunkának való5...

      - - - Updated - - -

      Ne haragudj de minek az 5 sebesség? 70 nél jó a dnepr, 90 nél kezd izgalmas lenni, 120 nál már 2 sávot használsz mert kóvályog az úton mint gólyafos a levegőben, ha esetleg többet elmegy az már a halál utáni vágy.....
      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 okt. 14, 21:34.

      Komment


        #48
        Hehe...a német fórumon írta egy csóka, hogy olajcsere előtt beleöntötte a 650 esbe a motormosó folyadékot. Járatta 10 percig oszt szetverte a hajtókar csapágyakat. Mindig mondom én hogy ezeket a hájtek cuccokat a dnepr nem szereti. Még büszke is volt hogy látta jön belőle a füst ezerrel. Azt gondolta hogy tisztul az égéstér...hehe. Dehogy tisztult, a felhigult olajat elkezdte a kis drága elfogyasztani.....hehe.

        Komment


          #49
          Talán ha nem 10.00 km-t akarna menni egy olajcserével megmaradna a motor és nem lenne üledék.

          Komment


            #50
            Megjöttek a hengerek komplett szettben Ukrajnából, postával együtt fizettem 80€-t. Sokallom de egy komplett szettért atszamitva 24ezer Ft nem is sok.

            Click image for larger version

Name:	20161015_143819.jpg
Views:	1
Size:	198.2 KB
ID:	149999
            Click image for larger version

Name:	20161015_143822.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	150000
            Click image for larger version

Name:	20161015_143847.jpg
Views:	1
Size:	190.8 KB
ID:	150001
            Click image for larger version

Name:	20161015_143903.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	150002
            Click image for larger version

Name:	20161015_144033.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	150003

            Az összes alkatrész úgy lett becsomagolva ahogy elkészült. Semmi tisztítás semmi elmosás. A dugattyút úgyis mindig körbe kell csiszolni beszerelés előtt, majd lesorjázni. Dugattyú csapszeg furatokat általában dörzsárazni.

            Komment


              #51
              Dugattyú csapszeg furatokat általában dörzsárazni.
              Pontosan, ahogy mondod.
              Click image for larger version

Name:	10264427_654647824607543_2588192974338289248_n.jpg
Views:	1
Size:	84.4 KB
ID:	150004Click image for larger version

Name:	10360357_654647831274209_8469131955838894989_n.jpg
Views:	2
Size:	122.3 KB
ID:	150005
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #52
                Ne haragudj de minek az 5 sebesség? 70 nél jó a dnepr, 90 nél kezd izgalmas lenni, 120 nál már 2 sávot használsz mert kóvályog az úton mint gólyafos a levegőben, ha esetleg többet elmegy az már a halál utáni vágy...
                Hát én nem tudom, nem volt még Dnepr-em. Egy Ural M-63-mal vannak tapasztalataim, örülnék egy 1,19-es ötödik fokozatnak. 110-et utazóban jó úton simán lehet menni, de jobb lenne egy picivel alacsonyabb fordulaton. Egyébként sokszor kisebb sebességnél is raknám ötödikbe, mert úgy kívánná. És akkor mi lenne, ha még futóműve is lenne!

                A motoron meg szerintem sokat segítene egy olyan vezérműtengely, aminél van olyan rész, amikor mindkét szelep zárva van. Az M72 nyitási zárási idők a BMW R71-hez képest teljesen abszurdnak tűnnek. Ugyanilyesmi a helyzet a 650-es blokknál is, aminél később, ha jól tudom pont emiatt készítettek szóló használathoz való vezérlést. Az új 750-eseknél meg teljesen megváltoztatták és ég és föld a két motor járáskultúrában.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #53
                  ... mennyit dobnátok össze , ha elárulnám a tutit ? Milyen alkatrészeket kell összehordani egy ilyen blokkba --és kész a versenymotor . Csak annyit , hogy különös vagy extra nem kell hozzá .




                  bazsimoci- omerta !

                  Komment


                    #54
                    Ki kell cserélni BMW blokkra. Az összes többi megoldás idő és pénzigényes. Csak elvetemülteknek való, mint amilyenek mi vagyunk, dnepr tulajdonosok. Mi valahogy szeretünk szenvedni, rettegni hogy mikor akad össze a hátsó hajtás, mikor töri szét a dugattyút. Meg sorolhatnam...

                    - - - Updated - - -

                    Ja

                    Pár érdekes varrat a vázon
                    Click image for larger version

Name:	20161015_174522.jpg
Views:	1
Size:	202.1 KB
ID:	150006
                    Click image for larger version

Name:	20161015_174513.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	150007

                    Iván előbb nyitotta ki a vodkás üveget mint a védőgáz csapját, habos a varrat.

                    Szerintetek is csámpás?
                    Click image for larger version

Name:	20161015_174624.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	150008

                    Lassan kellene majd a segítség. A szóló ülés felfogatásának méretei kellenének. Szivacs üléses volt, de nekem a nyerges kell..

                    Komment


                      #55
                      Milyen alkatrészeket kell összehordani egy ilyen blokkba --és kész a versenymotor . Csak annyit , hogy különös vagy extra nem kell hozzá .
                      Én erre kíváncsi lennék. De kétségeim vannak afelől, hogy egyszerű mutatvány. Azt a problémát például hogyan kell megoldani, hogy anyagnak látszó valamiből készült minden alkatrész és húszezer km alatt szétkopik? Ja, versenymotor! Annak akkor nem kell kibírnia annyit, csak egy versenyt. De tényleg, én örülnék egy kultúrált járású, megbízható, tartós Uralnak, de szerintem ehhez le kellene gyártani egyet jó anyagokból normális megmunkálással, itt-ott módosítva. Vagy nem?
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #56
                        Szerintetek is csámpás?
                        Az.
                        Ennyit tudtam összehozni neked este a gép mellé botorkálva:
                        Click image for larger version

Name:	Névtelen.jpg
Views:	3
Size:	53.6 KB
ID:	150009
                        De ha tudsz, inkább vegyél 1 et:
                        Ez az utángyártott:
                        http://www.oldtimergarage.eu/catalog...oducts_id=3691
                        Ez az eredeti:
                        http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=4659
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 15, 20:58.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #57
                          A nap kérdése.

                          Mitől melegszik a dnepr jobbos hengere?
                          Kenés hiány? Gyújtás? Vezérlés? Karburátor?

                          Tippeket és tapasztalatokat várnék.

                          Wsievers, megveszem az utángyártott üléstartót. Nem szórakozok vele. Köszönöm a segítséget!

                          Komment


                            #58
                            A kenési hiányt kizárnám, pont oda ömlik a legtöbb olaj(már ha megy az olajszivattyú). Átengedő kipufogószelep? Attól melegedhet szépen. A K-63T karbik a tapasztalatom szerint eléggé jól tolerálják a beállítási eltéréseket, attól nem lehet ilyen, esetleg egymástól elszeparált, extrém esetben(a közös légtorkon keresztül tapasztalatom szerint eléggé kiegyenlít a két karbi, ezért szoktam levett torokkal állítani). A vezérlési különbség is befolyásolhatja, de pont ettől van szép traktorhangja. Nekem a dugónál jelentkező eltérés kb. 2mm szelepváltásnál. És a gyújtásbütyök is ehhez van kimarva. Elektromos gyújtással jól ki lehetne ezt küszöbölni, de nem az ukrán sokkoló csodagyujtásra gondolok, láttam egy másfajta szettet.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #59
                              Ennyit tudtam összehozni neked este a gép mellé botorkálva:
                              Találtam egy jobb képet.
                              Click image for larger version

Name:	34135d1476557671-dnepr-650-cafe-racer-csinald-magad-n-vtelen.jpg
Views:	3
Size:	53.6 KB
ID:	150011Click image for larger version

Name:	normal_prop_gal_green_headshot.jpg
Views:	1
Size:	77.3 KB
ID:	150012
                              Bocsánat.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                #60
                                Bocsánat.
                                Ukránban minden másképp megy, nem ám TIE vadász, meg ilyesmi:

                                És én kérek bocsánatot. xD
                                Amúgy a szivacsnyerges Nyipró se rossz kinézetileg(pláne a dúsabban krómozott, alacsonyabb szivacsú nyerges angliai export Nevalok és a Cossackok):
                                Click image for larger version

Name:	neval_dneprx7-01.jpg
Views:	1
Size:	104.7 KB
ID:	150015
                                Nekem mindíg a Bmw R69/S ugrik be a formáról. Hosszú lengőkaros első villával rá lehetne erősíteni a dologra...
                                Click image for larger version

Name:	777569.jpg
Views:	1
Size:	205.9 KB
ID:	150016
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 17, 13:38.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X