Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Ne haragudjon meg senki, dés a dnepr elsö sárvͪdő ha szépen le lenne engedve a dnepr szebb lenne mint a BMW! Szép motor a dnepr, csakhát vannak aprócska betegségei.

    Dugattyú fenék hütése. A német fórumon találtam

    Click image for larger version

Name:	25.jpg
Views:	1
Size:	28.6 KB
ID:	150018
    Click image for larger version

Name:	32.jpg
Views:	1
Size:	31.7 KB
ID:	150019
    Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	1
Size:	31.7 KB
ID:	150020

    Jó gondolat megfúrni a hajtókart? Azt nem értem hogy miért a hajtókarba tette a hornyot a hülye. Miért nem inkább a hajtókar csapba szúrt középre egyet? Úgy állandó lenne a hajtókarba fúrt kis furaton keresztül az olajnyomás. Mondjuk ezzel az olajszivattyuval elspriccelne egyáltalán a dugattyú fenékig?

    - - - Updated - - -

    Most látom csak hogy a sikló csapágyba tette bele a hornyot. Azt sem tartom a legjobb gondolatnak....

    - - - Updated - - -

    Bár most gondolkoztam hogy anno amikor még aktív autószerelö voltam sok autóban volt a csapágycsészékben középen horony......

    Komment


      #62
      25.jpg

      Miért nem inkább a hajtókar csapba szúrt középre egyet?
      Nem engedne oldalirányú mozgást!
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #63
        Mondjuk ezzel az olajszivattyuval elspriccelne egyáltalán a dugattyú fenékig?
        Szerintem gyenge ahhoz, nincs egy nagy nyomása annak. Mintha valahol láttam volna egy Citroen CV2 olajszivattyús átalakítást. Majd túrkálok neked a lementett képeim közt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #64
          Ne haragudjon meg senki, dés a dnepr elsö sárvͪdő ha szépen le lenne engedve a dnepr szebb lenne mint a BMW!
          Így igaz, bár szerintem még így is szebb!
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #65
            Minden attól függ..mennyire van sötét,s milyen üres a pohár..

            - - - Updated - - -

            Ja...és hogy mi volt a pohárban.. A BMW nekem sem tetszik.. Ettől függetlenül: Az Ural elő szériái kb 63ig elég tűrhetően voltak megmunkálva,illesztve. Dnyeperben a hibátlan csavar is ritka. Volt szerencsém vakarózni felette.. Megszakító bütyök köszörülést én is játszottam..stb...stb..

            Komment


              #66
              Ja...és hogy mi volt a pohárban..
              Ezt most találtam, hogy az olajszivattyú után kutatok:
              Why Do Most Dnepr Motorcycles Have Problems with Their Oil Systems?

              Well, I can name two reasons. The first one: probably the workers who assembled them were drunk. And the second one: hey, we had the f*cking soviet union here when those bikes were manufactured.

              Na de a lényeg:
              Click image for larger version

Name:	dnepr3911.jpg
Views:	1
Size:	168.1 KB
ID:	150022Click image for larger version

Name:	222.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	150023Click image for larger version

Name:	64610625.jpg
Views:	1
Size:	64.2 KB
ID:	150024Click image for larger version

Name:	s3960585.jpg
Views:	1
Size:	15.1 KB
ID:	150025Click image for larger version

Name:	s6114119.jpg
Views:	1
Size:	18.3 KB
ID:	150026Click image for larger version

Name:	s8122449.jpg
Views:	1
Size:	20.9 KB
ID:	150027Click image for larger version

Name:	19042011040_0.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	150028Click image for larger version

Name:	IMAG0077.jpg
Views:	1
Size:	132.1 KB
ID:	150029
              Az oppozit.ru-n és a moto.kiev.ua oldalakon sok ilyen barkács van. Ezeknek motoroknak ott napi szinten kell menni. Krumplit behordani, szénát, fát hozni nincs más. Ezeken az oldalakon brutális szinten hozzányúlnak más keleti motorokhoz is.
              Források:
              https://www.moto.kiev.ua/issue/design/10030290903
              http://oppozit.ru/post_76703.html
              http://oppozit.ru/article80551.html
              http://oppozit.ru/post_89125.html

              Például, láttatok már vízhűtéses Uralt?
              http://oppozit.ru/article68640.html
              http://www.kbmtc.ru/VODA.htm
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 18, 20:58.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #67
                Abból dolgoznak ami van. Apám elmondta: Ez van,ezt kell szeretni..

                Komment


                  #68
                  Wsievers! Az első kép nagyon tetszik. Ki kellene gobozni hogy hogyan is van a szűrő belemunyákolva. Van ott vízcső könyök, rézcső....de ami a legfontosabb, hogy milyen szűrőt használt...?

                  Komment


                    #69
                    Szerintem az M-67 "MTZ" szűrője az.
                    Ez lesz az:
                    http://agroentashop.unas.hu/spd/1211...50-50-1117030A
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #70
                      Jól néz ki, de az a véleményem hogy a szűrő jobb ha a nyomó körön van. A dnepr olajszivattyú szerintem ezen nem szívná keresztül rendesen az olajat. Viszont ha a nyomó körön van, a főtengely kap "rendesen " olajnyomást, és a plusz olajmennyiséget atnyomja a szürön....

                      Komment


                        #71
                        A blokkal szenvedek. Nem tudom kilazitani a lendkerék csavarját. Nem értem ezeket a ruszkikat, a kormány kezelöszerveim mind angol feliratosak.

                        Komment


                          #72
                          a kormány kezelöszerveim mind angol feliratosak.
                          Ahogy mondtam, Cossack, Neval...angol export. Csak azt nem értem, mit keresett az ukránoknál akkor.
                          Középen a nagyot? Melegítsd fel.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #73
                            Melegitettem én már, nekem is ez volt az első gondolatom. Nem akar lazulni. Az egyik szemem sír a másik nevet, mert a dnepr előszeretettel elnyírja a reteszt a kupon, berágódik, és utána lehet rettegni hogy mikor fordul el megint. Mivel a 300Nm es 3/4" os legkulcs nem vette le a csavart, ezért remélem hogy a lendkerék és a kup is rendben van. Mondjuk én személy szerint minden összeszerelés elött , mikor a főtengely meg kint van, szelepcsiszolo pasztát teszek a kupra, majd a lendkereket rateszem és kézzel forgatva össze csiszolom a kupot a furattal. Ha ez megvan, össze szereléskor a lendkereket felmelegitem kb 80 fokra, loctite 638 al megkenem , majd a csavart totál forrón húzom meg. Így általában nem fordul át....de először most ezt a csavart kell kiszednem valahogy. Megrendeltem a csapágyakat a blokkba és a valtoba. 53€ t fizettem és minden csapágy ASK. Amivel bajba vagyok azok a szimeringek. Nem találok idekint vitont.....

                            - - - Updated - - -

                            Click image for larger version

Name:	20161022_115052.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	150044
                            Click image for larger version

Name:	20161022_115047.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	150045

                            Kezelöszervek. Mind angol.

                            Komment


                              #74
                              lendkereket felmelegitem kb 80 fokra, loctite 638 al megkenem ,
                              Hasonlóan csinálom én is..de nem kenegetem semmivel. Ha a kúpok illeszkednek,a legstabilabb ha fém a fémnek feszül. Ha kúp szr,akkor a kenőcs sem bírja. Még arra kell ügyelni,hogy tiszta olaj,és zsírmentes legyen. Melegítve,megkoppintva le kell jöjjön. Ha szerelgetve volt bele is ragaszthatták. Véleményem szerint a vitonon kívül be tudsz szerezni jó minőségű szimmeringet... a motorban nem érintkezik benzinnel,nincs nagy nyomásnak kitéve.

                              Komment


                                #75
                                Viszont a lendkerékhez olajlehuzos szimering kellene. Itt nem a benzin a fontos. Hanem az állandó inkontinencia. A múlt héten szedtem le a kuplungot, úszik az olajban. Főtengely szimering....

                                - - - Updated - - -

                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ha a kúpok illeszkednek,a legstabilabb ha fém a fémnek feszül. Ha kúp szr,akkor a kenőcs sem bírja. Még arra kell ügyelni,hogy tiszta olaj,és zsírmentes legyen.
                                Soha nem fogom elfelejteni.....az egyik cimborám mindig Danuviával jött dolgozni. Állandóan elnyirta a reteszt a lendkeréknél . Tett a kúpra egy csepp sósavat, meg a fötengelyre is. Úgy szépen összehúzta. Soha többé nem fordult el. Aztán egyszer besza.rt a gyujtotekercs. Flexel vettük le a lendkereket úgy össze rohadt...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X