Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szervusz István!

    A Máté az alábbi megoldást említette,az ilyen megoldást hívják szemes csavarosnak.Természetesen az olajcsövet a Te esetedben nem flexibilis csővel kellett volna megoldani.

    Click image for larger version

Name:	Szemes csavar.PNG
Views:	1
Size:	573.8 KB
ID:	150361

    Meglehet,hogy a Te megoldásodhoz adottak voltak már furatok,peremek,stb.,-sőt az is lehet,hogy a szemes csavar menetéhez nem áll rendelkezésre elég anyagvastagság és konstrukciósan sem lenne egyszerűbb.

    Az ilyen eszmefuttatásokat nem kell rossz-néven venni,ezek inkább konstruktív gondolatok és ahány ember,annyi megoldás egy adott problémára.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Vékony lemez-alátétekkel erősítve,sok furat.Kicsit nem értem?Nem szereted az egyszerű szemes-csavart,egy furat menettel=egyszerű..szakszerű....
      Igaz, így korabeli a megoldás!

      hät aza lemez 2mmes......nem vekony....birnia kell

      - - - Updated - - -

      Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szervusz István!

      A Máté az alábbi megoldást említette,az ilyen megoldást hívják szemes csavarosnak.Természetesen az olajcsövet a Te esetedben nem flexibilis csővel kellett volna megoldani.

      [ATTACH=CONFIG]34592[/ATTACH]

      Meglehet,hogy a Te megoldásodhoz adottak voltak már furatok,peremek,stb.,-sőt az is lehet,hogy a szemes csavar menetéhez nem áll rendelkezésre elég anyagvastagság és konstrukciósan sem lenne egyszerűbb.

      Az ilyen eszmefuttatásokat nem kell rossz-néven venni,ezek inkább konstruktív gondolatok és ahány ember,annyi megoldás egy adott problémára.

      Üdvözlettel:Che
      No en vagyok az aki semmit nem vesz rossz neven. Mindig mondom hogy ez egy forum, tapasztalatokat cserelünk, es nem ugy hogy a masikat piszkaljuk. nekem azert jött ez a megoldäs mert nem akartam a blokkhäzat furni. Hidjetekel, hogy a blokkbol kihuzott olajnyomäscsövel , a vez. tengelyt kifurva minden bütyökhöz el lehet küldeni az olajat

      1; sok munka a vez tengelyt kifurni es forgäs közben tömiteni
      2;minek, amikor egy masodik vilaghaborus technikärol beszelünk
      3;olaj legyen ahol kell, a legegyszerübb modon....ja es ugy hogy ne essen szet.


      a vita nem az en asztalom, azt meghagyom a politikusoknak.....
      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 dec. 04, 20:46.

      Komment


        No most jön az extra, vettem egy k750 hosszu väzat ural blokkal. de az ural egy mäsik topoic lesz.............

        Komment


          Hajrá Pista!.......mintha kissé megszeretted volna a keleti boxereket..

          Komment


            extra, vettem egy k750
            Gyanítom, kezdesz függő lenni.

            Komment


              Igen, beismerem függö vagyok! Van egy R65 ös BMWm. Mindig indul, mahle dugattyú stb. Nincs semmi szerelnivalo Rajta.....unalmas.....A dnepr mindig tud meglepetést okozni. Az ural.....majd a következő topicban megnézzük együtt...

              Komment


                ...Sejtettem, hogy ez valami olyasféle virtus, mint amikor valaki képes szőrén megülni a lovat...

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Hajrá Pista!.......mintha kissé megszeretted volna a keleti boxereket..
                  Én mindig is imádtam a keleti motorokat...az első egy verhovina volt. Soha nem fogom elfelejteni a mondast:..

                  Árok parton akar hálni? Verhovinával kell járni...
                  Verhovina drága kincs, jó ha van de jobb ha nincs.....

                  Most biztos hogy a Verhovinával foglalkozó szaktarsak tüz felett szurkálják a woodoo babát, amire az én nevem van írva.

                  Istenem de szar motor volt....dombnak felfelé húztam a gázt meg futottam mellette..

                  Komment


                    az első egy verhovina volt. Soha nem fogom elfelejteni a mondast:..
                    Nekem is az volt. Mindig el kellett lopjam amikor apám dolgozott (jó távol) Kb 10 éves lehettem...szép emlekeim vannak,a többit elfelejtettem..

                    Komment


                      Jah a Verhovina tényleg szar volt. Mindig ketten mentünk a haverral, az ő dolga volt h feltoljon a dombon. Lefele meg száguldás, amíg el nem szakadt valamelyik bowden vagy a lánc, vagy a változatosság kedvéért be nem köpte a gyertyát. Vagy ki, menetestől. Apám is megelégelte, rakott bele egy csepelblokkot, 20x40es zártszelvényt, egy tacskó kerékpár kormányát, és egy összecsukható kempingszék lábát.(ezeket mind vázmerevítés gyaránt) És egy akkora lánckereket hátra mint a Verhovina ráf. Utána már jobb volt, csak hegesztgetni kellett a szétszakadozó vázat.
                      Bezzeg a Csepel blokk, mosóbenzinnel, és olaj helyett évtizedekkel ezelőtt traktorból leengedett, gáz és hidraulikaolajjal és gépzsirral kevert fáradtolajos maszlaggal is ment.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 dec. 05, 23:53.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Én első lépéseim egy Bervához fűződik! Milyen nagy öröm volt mire beindítottuk végre és meleg váltásként húztuk a gázt míg meg nem állt! Mindíg az a játék - gyertya ki - benzin míg volt!!

                        Komment


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Jah a Verhovina tényleg szar volt. Mindig ketten mentünk a haverral, az ő dolga volt h feltoljon a dombon. Lefele meg száguldás, amíg el nem szakadt valamelyik bowden vagy a lánc, vagy a változatosság kedvéért be nem köpte a gyertyát. Vagy ki, menetestől. Apám is megelégelte, rakott bele egy csepelblokkot, 20x40es zártszelvényt, egy tacskó kerékpár kormányát, és egy összecsukható kempingszék lábát.(ezeket mind vázmerevítés gyaránt) És egy akkora lánckereket hátra mint a Verhovina ráf. Utána már jobb volt, csak hegesztgetni kellett a szétszakadozó vázat.
                          Bezzeg a Csepel blokk, mosóbenzinnel, és olaj helyett évtizedekkel ezelőtt traktorból leengedett, gáz és hidraulikaolajjal és gépzsirral kevert fáradtolajos maszlaggal is ment.
                          A Csepel blokkot mi egy puch monza vázba raktuk be. Nagyon megbízható de kicsit gyengécske volt. Ezt orvosoltuk simson gyujtással, kiréselt Danuvia hengerrel és Danuvia krossz hengerfejjel. A kuplung mindig csúszott, tettünk bele csepel nyomorugós kuplungot. Így már jó volt. Az egyik rokon fenyezökent dolgozott a ganz-mavagnál. Mi gepzsiros mosó benzinnel jártunk vele...

                          Komment


                            Mi gepzsiros mosó benzinnel jártunk vele...
                            Nem egyedi eset. Megtalálnak egy motort.....amit rég letámasztottak a pajta oldalába.. s lehet három generáció követett el vele akármit.. S akkor valaki hozzáfog kijavítani. Jó lenne minden hozzánkkerült vasnak ismerni a történetét.

                            Komment


                              Az mindegy hogy a motort hogy talälod meg, ugyis mindent ujra kell csinälni.Nekem volt csepelem125D es 125T is. A csepel 125 ös blokkja egy nagyon jo konstrukcio, de:

                              -a hengereket furäs(ha ugy tetszik furäs es honoläs utän) illik kiturbozni(semmi tuning, a hullämos elü felömlöket sikba hozni, a kipufogo nyiläst is szepen kifaragni, mert a gyäri öntes utän okädekul nez ki)
                              -a fötengely egy remalom a dupla soros hengergörgökkel, tessek hozzä megvenni a Sachs 125 hajtokar-csap keszletet(mär nem emlekszem melyik tipuse passzol,anno sokat szorakoztam vele)
                              -a kupplung szinten. a telibe parafäzott lamella es a sikba köszörült acel lamella segit,felteve ha a huzorugokat kicsereljük erösebb es egyforma huzoerejü rugokra
                              -az egester katasztrofa, felgömb alaku mint a 4 ütemüeknel, ärnyekolt egester kell(nem kell tullihegni, egy modernebb 2T hengerfej egester lemäsoläsa teljesen jo, pl ETZ 125. Biztos leget ettöl tökeletesebbet csinälni, meretezni, kiesztergälni majd betetsere megcsinälni, de felesleges.A kiscsepel ha jo erös, megymint az ällat, a fekje attol meg harmat, a futomüvel együtt. Nem tuning kell hanem normälis üzem.
                              -gyujtäst ki kell cserelni simson gyujtäsra(a wape is jo, ha valakinek van rä 100 ezer forintja, de megjegyzem hogy felesleges. a simson epp ugy tökeletes. Es bärhol meg lehet venni hozzä mindent.)

                              Meg sorolhatnäm, de nem akarom mert ez dnepr forum.

                              Uton van az Ural blokkom. M61 böl valo, a fenykepek alapjän eleg jol nez ki. A komplett blokkot 100 euroert vettem ugy, hogy kupplungal együtt van, adott hozzä a sräc meg egy vödör alkatreszt(2 hasznält fötengely(valaki tud segiteni a felujittatasban???), fogaskerekek, hengerefejek, hengerek stb).Majd meglätjuk, most kibujik a szög a zsäkbol(vagyis majd a következö topicban, mert egyszerre nincs helyem ket motort csinalni), hogy melyik a jobb.........Ural 650 vagy Dnepr 650.......

                              Komment


                                hogy melyik a jobb...Ural 650 vagy Dnepr 650...
                                Lesz szerencséd összehasonlítani..majd utána eldöntöd.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X