Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A gumi direkt ide való, olajálló, gyári méret. Azért gondoltam rúgóra, mert majdnem 7mm-em van a főtengelyen lévő anya és a dekni közt. Ez egy puha rugó, de annyit csak ráfeszít, hogy tömít nekem rendesen. Még azon töprengtem, hogy vajon miért nem balos menetet tettek ide? Mert így elméletben a gumi letekerheti az anyát. Ja azt nem írtam, hogy a menetjavítás után az anya szélesebb lett, mint a menetes főtengővég A kislánckereket a biztonság kedvéért melegen raktam fel, csak nehogy egyszer le kelljen szedni A nagylánckeréknél hanyagoltam a rúgós megoldást, inkább csináltam bronz hézagolókat

    Komment


      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      7mm-em van a főtengelyen lévő anya és a dekni közt
      Hm! És az olajszivattyú csövecskéje beér igy főtengelybe? Merthogy van nekem mégegy szivattyú deklim ami láncos motorról való és a csöve ugyanolyan hosszú mint a fogaskerekesé
      A spirál beér rendesen a szivattyú fogaskerekéhez?

      Ami nem tecc hogy a rugó forgás közben "kapirgálni" fogja a szivattyúba préselt csövecske alját
      Esetleg egy acél hézagoló alátét javitana ott a helyzeten

      Komment


        Jóbarát rendelt ebay-rol megszakitót a Horexhez
        Pénz elment, üzenet jött hogy jelenleg nincs megszakitó
        Akkor mifrancért teszi fel? OK pénz PayPal refound, de akkor is
        pasetta és movisz kedvelte ezt.

        Komment


          Igen, beér a főtengelybe így is, 3mm-t. A csövecske a talpával együtt acél, meg a gumi és a rúgó közé tettem alátétet, nem jutott akkor eszembe ez a kaparászós dolog, de így most belegondolva szerintem nem fog gondot okozni. Egyébként nem szokott az a kis gumi hamar elkopni úgy ha fixen be van szorítva a helyére, ahogy elmondásod alapján gyárilag van? Amúgy fura, hogy ennyivel rövidebb lenne a fötengelyem, vagy honnan az a +4,5mm?

          Komment


            Ha már nem tudok túljutni a porlasztó/inditás mizérián, gondoltam felrakom a bukásvédőt, merthogy ráakadtam a sufniban
            Aztán megmértem a szélességét és úgy tűnik nem fog kiférni, már ha egyszer kikerül a szobából, a 79cm-es ajtón
            http://horex.uw.hu/kepek/buko0.jpg

            Kereket is feleslegesen szedtem ki. Most legalább beillesztem a km.spirál rögzitő nyelvét/csavarját
            Egyedűl nagyon nyűgös már ölbevenni a motort és visszarakni a kereket.
            Nem eredeti a sárvédő, nem nyitható fel a hátsó vég. Ki gondolt ilyenre süldősrác koromban...

            Komment


              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ennyivel rövidebb lenne a fötengelyem
              A fene sem tudja miért olyan
              Én inkább a főtengelybe hosszabban benyúló olajcsövet terveztem volna a konstruktőrök helyében. Nem hinném hogy nagy durranás lenne átalakitani azt a rövid csövet.
              Valahol olvastam, hogy a korábbi, /milyen korábbi?/ gépeknél nem volt gumi ott és a gyári leirásban/katalógusban sem szerepel.
              Emlékeim szerint elég hosszú ideig jártam gumi nélkül és nem volt baj, mivelhogy nem volt info. az internet hiánya miatt.

              Elég sokfajta blokkot gyártottak a kezdeti Columbus-tol az alu hengerfejes Regináig, pontosabban kisebb nagyobb módoitásokat alkalmaztak
              A 23. oldalon van éppen a főtengely szélességek.

              Komment


                Nézem ezt a képet a 23. oldalon. Mi az a rúgó a csapágy és a kúp között?

                Komment


                  szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Mi az a rúgó a csapágy és a kúp között?
                  A csapágy és a vezérmű kislánckerék között, hézagolja a főtengelyt, ha a bal oldalon tűgörgős.
                  A kisláckereket a főtengellyel együtt nyomja jobbra a csapágyhoz képest
                  Csapágy fix 2 zéger között

                  Komment


                    Megvan, de nem tettem bele, szerintem betölti a szerepét a bronz távtartó amit csináltam bele.

                    Komment


                      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      szerintem betölti a szerepét a bronz távtartó amit csináltam bele.
                      Szerintem meg nem! Ha elmagyarázod talán megértem

                      Komment


                        Jobb oldalt (vezérlés) két zéger közt van a csapágy, a főtengely csap válla ütközésig a csapágyon van, jobbra nem tud elmozdulni. Bal oldalt (kuplung) ott a két hengergörgős csapágy, a házban zégerek tartják a helyükön de a főtengely szabadon elmozdulhatna, mert a görgők a csapon futnak. Ezért tettem ide egy remélem precízen kiszámolt szélességű bronz gyűrűt, helyettesítendő a csapágy belső gyűrűjét, ezzel már balra sem tud elmozdulni a főtengely.
                        Az a kis rúgó még a végén letolta volna a kúpról a kiskerekemet

                        Komment


                          szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          a kis rúgó még a végén letolta volna a kúpról a kiskerekemet
                          Háthogyne, amikor egy anya is van a főtengely végén ami szoritja a kis lánckereket a kúpra
                          A bal oldalon vagy a görgőkhöz , ami nem egészséges, vagy a görgők kölső futójához hézagolod ami áll, megintcsak nem egészséges
                          No mindegy, tedd ahogy gondolod.

                          Azt ird meg nekem, milyen menet van a lácvédő kémlelőnyilásánál, illetve a tankban ahova a H cimert csavarozzuk, illetve a H cimerben ahova a koszorút csavarozzuk.

                          Komment


                            A láncvédő olajzónyílásánál nekem szegecselve van a kis fül. A tankembléma 3as csavarral rögzül a címer és a koszorú együtt.

                            Komment


                              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A láncvédő
                              Akkor nálad minden másképp van.
                              Komálós aki fényezte, nem takarta le a furatokat. Majd valamilyen menetfúróval kipucolom.

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                , nem takarta le a furatokat.
                                Nálam a tankban 3-as menet van,az emblémában pedig 2-es.
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X