A gumi direkt ide való, olajálló, gyári méret. Azért gondoltam rúgóra, mert majdnem 7mm-em van a főtengelyen lévő anya és a dekni közt. Ez egy puha rugó, de annyit csak ráfeszít, hogy tömít nekem rendesen. Még azon töprengtem, hogy vajon miért nem balos menetet tettek ide? Mert így elméletben a gumi letekerheti az anyát. Ja azt nem írtam, hogy a menetjavítás után az anya szélesebb lett, mint a menetes főtengővég A kislánckereket a biztonság kedvéért melegen raktam fel, csak nehogy egyszer le kelljen szedni A nagylánckeréknél hanyagoltam a rúgós megoldást, inkább csináltam bronz hézagolókat
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése7mm-em van a főtengelyen lévő anya és a dekni közt
A spirál beér rendesen a szivattyú fogaskerekéhez?
Ami nem tecc hogy a rugó forgás közben "kapirgálni" fogja a szivattyúba préselt csövecske alját
Esetleg egy acél hézagoló alátét javitana ott a helyzeten
Komment
-
Igen, beér a főtengelybe így is, 3mm-t. A csövecske a talpával együtt acél, meg a gumi és a rúgó közé tettem alátétet, nem jutott akkor eszembe ez a kaparászós dolog, de így most belegondolva szerintem nem fog gondot okozni. Egyébként nem szokott az a kis gumi hamar elkopni úgy ha fixen be van szorítva a helyére, ahogy elmondásod alapján gyárilag van? Amúgy fura, hogy ennyivel rövidebb lenne a fötengelyem, vagy honnan az a +4,5mm?
Komment
-
Ha már nem tudok túljutni a porlasztó/inditás mizérián, gondoltam felrakom a bukásvédőt, merthogy ráakadtam a sufniban
Aztán megmértem a szélességét és úgy tűnik nem fog kiférni, már ha egyszer kikerül a szobából, a 79cm-es ajtón
http://horex.uw.hu/kepek/buko0.jpg
Kereket is feleslegesen szedtem ki. Most legalább beillesztem a km.spirál rögzitő nyelvét/csavarját
Egyedűl nagyon nyűgös már ölbevenni a motort és visszarakni a kereket.
Nem eredeti a sárvédő, nem nyitható fel a hátsó vég. Ki gondolt ilyenre süldősrác koromban...
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseennyivel rövidebb lenne a fötengelyem
Én inkább a főtengelybe hosszabban benyúló olajcsövet terveztem volna a konstruktőrök helyében. Nem hinném hogy nagy durranás lenne átalakitani azt a rövid csövet.
Valahol olvastam, hogy a korábbi, /milyen korábbi?/ gépeknél nem volt gumi ott és a gyári leirásban/katalógusban sem szerepel.
Emlékeim szerint elég hosszú ideig jártam gumi nélkül és nem volt baj, mivelhogy nem volt info. az internet hiánya miatt.
Elég sokfajta blokkot gyártottak a kezdeti Columbus-tol az alu hengerfejes Regináig, pontosabban kisebb nagyobb módoitásokat alkalmaztak
A 23. oldalon van éppen a főtengely szélességek.
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi az a rúgó a csapágy és a kúp között?
A kisláckereket a főtengellyel együtt nyomja jobbra a csapágyhoz képest
Csapágy fix 2 zéger között
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszerintem betölti a szerepét a bronz távtartó amit csináltam bele.
Komment
-
Jobb oldalt (vezérlés) két zéger közt van a csapágy, a főtengely csap válla ütközésig a csapágyon van, jobbra nem tud elmozdulni. Bal oldalt (kuplung) ott a két hengergörgős csapágy, a házban zégerek tartják a helyükön de a főtengely szabadon elmozdulhatna, mert a görgők a csapon futnak. Ezért tettem ide egy remélem precízen kiszámolt szélességű bronz gyűrűt, helyettesítendő a csapágy belső gyűrűjét, ezzel már balra sem tud elmozdulni a főtengely.
Az a kis rúgó még a végén letolta volna a kúpról a kiskerekemet
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea kis rúgó még a végén letolta volna a kúpról a kiskerekemet
A bal oldalon vagy a görgőkhöz , ami nem egészséges, vagy a görgők kölső futójához hézagolod ami áll, megintcsak nem egészséges
No mindegy, tedd ahogy gondolod.
Azt ird meg nekem, milyen menet van a lácvédő kémlelőnyilásánál, illetve a tankban ahova a H cimert csavarozzuk, illetve a H cimerben ahova a koszorút csavarozzuk.
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA láncvédő
Komálós aki fényezte, nem takarta le a furatokat. Majd valamilyen menetfúróval kipucolom.
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése, nem takarta le a furatokat.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment