Megjegyzem: van két ETZ karburátorom amikkel nem tudok mit kezdeni. Teljesen hibátlan állapotúaknak tűnnek,kopás=0... s mégis.. Többszörösen tisztítva,ellenőrizve de nem működik vele a motor (motorok)... többszörösen szétszedtem,alkatrészeket cseréltem (többet többször) s nem jutottam előbbre. Hiba ua.. nehezen indítható, egyszer van alapjárat másszor nincs.. teljesen kiszámíthatatlan... s nem értem. Csak azért nincs kidobva mert hátha.. Már azt is megnéztem hogy a csatornák között esetleg repedés,zárvány lehet... esetleg sorjás valamely furat.. de nem. A benne lévő alkatrészek más házban tökéletesen működnek. Munkaórában már annyit piszmogtam velük hogy az új karbi ingyen van.. Persze a csíkszeműek gyártották,de fölszerelve könnyen indult,szépen járt. Ezen (+máson se ) aggódj.. lehet oly sokáig állt hogy megromlott.. csak kicseréled egy tutira és lehet örömködni..
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
Szerintem Horex, a karbi okozhatja a gondjaidat. Mindenképp próbálj ki másikat, pancsából jártam úgy, h gyárilag elfelejtették az alapjárati fúvókától a légtorokba vezető lyukat kifúrni. Gondolhatod, mire rájöttem, lecsoffadt a berúgókar... meg a lábam is. Dűzniből egyébként a legelterjedtebb megy bele, simson, izs, stb. Figyelj arra is, h milyen hosszan tart az adott szűkítés, van úgy, h a kisebb több
'51-es 350-es a fő projekt, ez forgalomba lesz helyezve és mellékprojektként készül egy '54-es 250-es, de ez nem lesz teljesen gyári, meg neki papírja sincs, mondjuk váz meg motorszám sem volt beütve, tehát még bármi lehet belőle is
A főtengelyt elhoztam a szakitól, végülis összerakta azzal a megoldással ahogy volt, nem kotyog, szépen fut, szerinte nem lehet baja. Tapasztalt, hiszek neki. Két dolog merült fel bennem ezzel kapcsolatban. Egy elég meredek kúpra ül fel a két sonka, ezt az a vékony anya "biztosítja". Elég ez így? Meg szerettem volna pontozni a csap végét legalább, de az olyan anyag, hogy a szerszámacél meg sem karcolta. Hallottatok már olyanról, hogy lelazult anya okozott gondot? A másik, hogy a kuplung oldali hengergörgők ugyebár közvetlenül a csapon futnak (és nem is árulnak ide való csapágyat). A kérdés, hogy minek kellene lennie a csapon a sonka mellett, mert valami kell oda az biztos és a csapon nincs váll. Esztergáltassak ide egy bronz gyűrűt, vagy mi lehetett a gyári megoldás?
És perverz módon a csíkozás alá is pisszentek egy vékony alapozótpasetta kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea kuplung oldali hengergörgők ugyebár közvetlenül a csapon futnak (és nem is árulnak ide való csapágyat)
Én kiesztergályoztam egy 25-ös/?/ dugattyűcsapszeget és rápréseltem a féltengelyre. Ezzel együtt felfúrtam a csapágyházat is, már nem emlékszem hányasra. Igy 2db. golyóscsapágy fut ott. A jobb oldalon meg NJ valahányas hengergörgös szétszedhető
Azok a csap tartó anyák tökéletesek, nem hallottam még hogy lelazultak volna. Az anyát azért be lehet ütni a menet végénél, mert az nem kemény
Viszont hogy kicsit el is keseritselek
Két sonkával találkoztam ami át volt repedve a jobb féltengely a hajtókarcsap kúpos furata között. Ugye ott megy az olajfurat ami rendesen meggyengiti a sonka anyagát ami öntöttvas
Szintén ha lesz energiám előveszem, megkrétázom hogy szépen látszódjon a repedés
Merthogy az egyik az enyém volt, a másik valakié, mi lett vele nem tudom. Kár hogy a BC3/CrMo80 anyagbol elkészült acél sonkáimrol nem csináltam jó képet. Abba hengeres hajtókarcsap került préselésre
Nagy kaland volt az elkészitése
Most láttam éppen 400-as Horexet 250-es hengerfejjel
A másik meg 100mm-es löketű volt.
Vannak nagy montőrök Németben is, persze komoly gépparkkal
Akartam rendelni Ammontol megszakitót23€ szállitással, de valami beszedési megbizási engedély kell neki
Bonyolult ez nekem németül
Aztán ajánlottak 9,9€+szállitás. Nem mintha nem lenne megszakitóm, de a wolframcsavar feje már szinte kerek, nem lehet finoman állitani
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepancsából jártam úgy, h gyárilag elfelejtették az alapjárati fúvókától a légtorokba vezető lyukat kifúrni.
Jelenleg a "furatossal" szenvedek, ezzel ment
Atti69 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekét ETZ karburátorom amikkel nem tudok mit kezdeni.
Öreg barátom átjött és azt mondta, azzal a karbival kell próbálni/beállitani amivel már ment. És beállitotta.
Most vettem MZ alap és főfúvókát + rendeltem fiber tömitéseket is
Lássuk majd meg, bár tudom hogy nem ez a hiba forrása
Minden más mellett bizonyára ez is felnyomta a vérnyomásomat ma, azt hittem sürgősségi lesz
Francba, a Horex bakancslista nálam!
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés nem is árulnak ide való csapágyat
https://www.bearingrevolution.co.uk/...ium-range-4195
tényleg van ott valami axiál görgős távtartó/hézagoló vagymi
És mivel szeded le a vezérmű kisfogas vagy lánckerekét a kúprol?Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 jan. 10, 22:29.
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése22-42-14
Ahogy olvasgatom mások is felpréselnek a féltengelyre "csövet", aztán ahhoz passzitják a ház méretét. Valahol hentereg nekem még két odavaló tűgörgős külsőrész. Meg akartam mérni most, persze nem találom
De itt a foto ami bizonyiték hogy volt
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekézisárkánnyal leugrott
- 2 likes
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi az a kézisárkány?
- 2 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefőzőcskézős műsorokból ismerem.
8 modulmenet 1"-ban és nem pattan le a csigamenetAtti69 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
És hamár lehúzó, offoljak is kicsit
Csíkozás india módra
https://www.youtube.com/watch?v=UsTIMxeO_ngszelkakas kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekézisárkány és a fagyasztóspré a veterános legjobb barátai
Asszem itt olvastam valahol
Ha valami laza akkor szig.szalag, ha szoros akkor WD40
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseilyen lehúzó nem lenne rossz
Ezt kb. 15 éve készitettem és közben költöztem egyet, szoval kis remény van csak
De keresgélni fogom ha eszembe jut, oszt ha nem akkor nemzahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyen van az enyémben, mint a képen.
Komment
-
A csapágyra gondoltam. Láncos vezérlésem is van meg fogas is, de sztem a láncost fogom rátenni, mert abból van egy zsírúj szettem és annak a kúpja áll meg a legjobban a főtengőn.
Ha meglenne az a félkész lehúzód és esetleg némi ellentételezésért cserébe megválnál tőle, én örömmel befejezném!
Komment
-
Engem még az ág is húz
Rendeltem fiber tömitést Pannonia karburátorhoz. Így mulat egy magyar úr. Fizetés átvételkor. OK ha nincs más igy is jó
Ma kapom az emilt hogy elfogyott, majd februárban lesz
Vazze miért nem lehet levenni a weblaprol ha elfogyott. És mi az hogy február, tán sztrájkol a fiber alátét készitő?
Rendeltem volna megszakitót Németböl. Ócsó 10Euro, a szállitás meg majnem 20 Kenje a hajára
Érdeklődtem Ammonnál a száll.díjrol, merthogy neki is van, igaz drágább
Nincs megszakitója már
Miért nem veszi le ő is? Igaz ajánlott PowerDynamót 280-ért
Hogy valami öröm is legyen, találtam egy tömitéskészitőt és van olyan fiber tömités ami jó a Pannoniához, bagóért
https://langexkft.eu/index.php/hu/we...%C5%B1r%C5%B1k
Odáig eljutottam hogy "kosár" de onnan nincs tovább. Lehet talán regisztrálni kellene
Majd hétfőn rákérdezek
Komment
Komment