mátéapu eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Eddig úgy tudtam, a levegőcsavart kifele kell tekerni "amennyire engedi" és az alapjárattal utána menni. Akkor befele kell? ... és honnét tudom, hogy már nem engedi? Mondjuk az a "szerencsém", hogy a motorom a levegőcsavarra alig reagál (ha kiveszem a helyéről, akkor is megy a motor). De: benzinszint műanyagcsővel beállítva, főfúvoka: 125, tűsfúvóka: 2,70, subertű középen, gyertya: Denso 22-es, gyertyakép: sötétbarna, fogyasztás szerintem jó. Ami eltér a gyáritól: dúsító fuvóka: 0,70 helyett 0,85, üresjárati: 0,40. Gondolom ez utóbbi kettőnek nincs különösebb jelentősége (ez volt benne korábban is). Nem mondom, hogy nem zavar a levegőcsavar haszontalansága, és hogy a subertű középállásban van (ha feljebb teszem nagyon világos a gyertya), de viszonylag így megy jól a gép. Hidegen pöccre, forrón majdnem pöccre, csak langyos állapotban akadékoskodik kicsit. Továbblépés irányára nincs ötletem. Bocs az idétlen kérdésekért!
Komment