Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    és levegőcsavart befelé amennyire engedi
    Kedves Mátéapú csak azért nem zavartál össze, mert karburátor ügyben mindig is össze-vissza voltam/vagyok zavarodva.
    Eddig úgy tudtam, a levegőcsavart kifele kell tekerni "amennyire engedi" és az alapjárattal utána menni. Akkor befele kell? ... és honnét tudom, hogy már nem engedi? Mondjuk az a "szerencsém", hogy a motorom a levegőcsavarra alig reagál (ha kiveszem a helyéről, akkor is megy a motor). De: benzinszint műanyagcsővel beállítva, főfúvoka: 125, tűsfúvóka: 2,70, subertű középen, gyertya: Denso 22-es, gyertyakép: sötétbarna, fogyasztás szerintem jó. Ami eltér a gyáritól: dúsító fuvóka: 0,70 helyett 0,85, üresjárati: 0,40. Gondolom ez utóbbi kettőnek nincs különösebb jelentősége (ez volt benne korábban is). Nem mondom, hogy nem zavar a levegőcsavar haszontalansága, és hogy a subertű középállásban van (ha feljebb teszem nagyon világos a gyertya), de viszonylag így megy jól a gép. Hidegen pöccre, forrón majdnem pöccre, csak langyos állapotban akadékoskodik kicsit. Továbblépés irányára nincs ötletem. Bocs az idétlen kérdésekért!

    Komment


      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nem mondom, hogy nem zavar a levegőcsavar haszontalansága,
      Biztosan nehéz egy idegen motorra ráhangolni,de az üresjárati beállítás fontos.Ha nem reagál a csavarra akkor a síberűn kell állítani.Azt nem mondom merre,de addig kell rakosgatni míg a levegőcsavarral nem tudod beállítani a keveréket.Azután könnyebben fog indulni is.
      Jankó51 kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        horex.uw.hu/kepek/350.mp4
        No, ennek a Horexnel van alapjárta Nekem miért nincs ilyen?
        És miért nem linkeli be a videót

        Komment


          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nekem miért nincs ilyen?
          Az Attié-nak is magasabb volt az alapjárata....A tiéden pedig nem gyári a karbi....
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Eddig úgy tudtam, a levegőcsavart kifele kell tekerni "amennyire engedi" és az alapjárattal utána menni. Akkor befele kell? ..
            Belülről kifelé 1,5-fordulat az alapbeállítás,szerintem 3-4 körnél teljesen nyitva van ,nincs értelme tovább tekerni,ekkor egy beszúrással engedd lejjebb a sibertűt,és kezd ismét 1,5-től.Addig míg nem érzékeli a motor a tekerést.
            szelkakas kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              .Addig míg nem érzékeli a motor a tekerést.
              Köszönöm! Jelenleg is 1,5 fordulattal van kifele. Akkor elkezdem a játékot a síbertűvel, ha megáll az eső!
              Egyébként a baj ott kezdődött, hogy az 1960-ban gyártott motorhoz - anno - egy 1958-ban kiadott "Pannonia de Luxe F CCM motorokhoz Használati Utasítás"-t adtak. E szerint 2000-5000 km után a fúvókát 1,10-ről 1,05-re kellett cserélni (vagy akár 0,95-re!), a fúvókatűt pedig felülről a másodikba. Ezt Apám böcsülettel meg is tette, mert amikor szétszedtem a karbit, ebben az állapotban volt. A Piros Könyvből jöttem rá, hogy ez a karbi nem az a karbi, ehhez 1,25-ös (később esetleg 1,20-as) fúvóka jár. (Egyébként meg permetezni kéne, de nagyon )
              madorka és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                én életemben csak 2 db úszótűt láttam, de mindkettőn csak 3 rovátka van
                Mindenkit megkövetek! Miért nem szóltatok, hogy mekkora egy balfék vagyok? A tartalék tűm nekem is 5 rovátkás! Igaz a mondás: "Ha hallgattam volna, ...."

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                  Család kizsigerel? Mik a hírek Horex ügyben?
                  Jó régen nem léptem már be. De haladás van! Maradt a régi bing, és rátettem a egy pancsa légszűrőt, láss csodát jobban engedte magát kihúzatni a gép. Viszont erő még továbbra sincs, talán gyereknap alkalmából kapok pár garázsórát és játszok a fúvókákkal.

                  Komment


                    Mondjatok valami okosságot
                    mi van ha jellemzően nagy, majdnem teljes, gázzal indul a motor? Ugyanakkor előfordul hogy gáz nélkül rárugok és néhány másodpercig pöffen

                    Ma majdnem leéget a motor
                    Tölcsér, műanyagcső, beöntöm a benzint mint máskor, nézem, mintha benzines lenne a blokk. Letöröltem és megrúgtam. Visszalőtt a porlasztóba és kigyulladt a porlasztó, aalatta a blokk és persze a korábban lefolyt benzin a blokk és a váz között
                    Nem volt a kezem ügyében más mint a benzines rongy, jó hogy nem azzal akartam oltani. Szerencsére sok utánpótláaa nem volt, elaludt
                    Korábban semmi gond nem volt az úszóval, most nem zárt
                    Maradtam volna továbbra is a tapétázásnál, merthogy pár napig azzal "szórakoztam"

                    Komment


                      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Viszont erő még továbbra sincs
                      Okosságot én nem tudok mondani, magam is kinlódok, dehát én csak a szobában járatom
                      Utcán próbáltad, ha igen mit ment végsebességben? Gyújtással, szivatóval is lehet játszani
                      Atti69 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Durva sztori ez a tűzes
                        Próbáltam utcán, kb 60 a vége. Mostmár nagyobb tartományban dolgozik, de 4ben azért még kevéske a kraft, most vagy keveset kap, vagy sokat, vagy a gyújtás

                        Komment


                          szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Próbáltam utcán, kb 60 a vége.
                          Volt nekem egy komálósom Gödön, szintén egy Horexxel Erős 90-et ment és semmit nem tudtam vele csinálni
                          Igaz most hogy a net tele van adatokkal és tanácsokkal, a magaméval sem jutok dűlőre, de legalább én nem megyek vele utcára
                          Nem túlzok, két személlyel megpakolva , kis hátszéllel,., erős 110-et mentünk Jugoszláviába ahol az út engedte

                          60 a vége, ott valami nagy gubanc van. 4. sebességet beraktad?
                          Vezérlést/szelepházagot ellenőrizni. A hézag beállitás súritési holtponton. A vezérlés esetén van egy jel a nagy fogaskeréken aminek a lökrúd emelő "karok" tengelyére/kicsivel elöbbre/ kell mutatni felső sűritési holtponton
                          Click image for larger version

Name:	vezerles.jpg
Views:	128
Size:	29.3 KB
ID:	227768
                          Gyújtás felső holtpont , illetve kb 0,05mm-rel a felső holtpont elött, megszakitó 0,4mm hézag teljes nyitáson
                          Légszűrőt elsőnek nem tenném fel, talán még kipuf.dobok nélkül is kipróbálnám

                          Kézi gyújtásod van, lehetne azzal is játszani , de ugyanigy a szivatóval is végsebességnél
                          Titus kedvelte ezt.

                          Komment


                            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Akkor elkezdem a játékot a síbertűvel, ha megáll az eső!
                            Az eső elállt, a játékot megkezdtem, (benzinszint állítás, síber tű felülről a 3.-ba) rosszabb lett. Ragyogóan ment vagy 10 km-t, majd kicsit meghúztam és 80 előtt lőtt egy nagyot a karbiba. Visszavettem, majd újra meghúztam, ugyanaz az eredmény. Mielőtt hazaértem, már 60-nál is lőtt egy nagyot. Gyújtás, vagy szegény keverék? Az utóbbival kezdem. Annyi tapasztalatot szereztem, hogy karburátort matatni addig semmi értelme, amíg az úszótű nem zár tökéletesen. Gyanítom, hogy nálam a pótlevegő furaton a benzin a rosszul záró tű miatt és nem a megfelelő nívó miatt jelent meg a motor megdöntése után. Kezdem hát a tűvel: olajos köszörűpor ahogy korábban valahol írtad és szépen sorban (higgadtan) a többit, aztán meglátjuk.
                            pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Az eső elállt, a játékot megkezdtem
                              Aki férfi az esőben állitgatja a motorját
                              Idáig nem emlitetted hogy milyen motor/porlasztó. Amúgy jerllemzően mindegyiknek ugyanaz a szisztémája
                              Ezért ide teszek egy Pannonia T5/?/ beállitást
                              Click image for larger version  Name:	pann3_.jpg Views:	0 Size:	93.0 KB ID:	227776 Click image for larger version  Name:	pann_.jpg Views:	0 Size:	81.3 KB ID:	227777 Click image for larger version  Name:	pannonia_metszet.jpg Views:	0 Size:	77.7 KB ID:	227778


                              25 fok meleg, gondoltam elugrom néhány apró cuccért Simsonnal. 3 sarokkal arrébb leállt. Szivatóval, szivató nélkül rugdosom, indulgat, de leállt
                              Már rémlett szemeim elött hogy tolomj haza és esek össze. Aztán elkapta és hasitott hazáig
                              Átültem autóba, nem való a motor már nekem, vettem három dűbelt és pár karos Wagót. A benzin biztos többe került mint ezek
                              Francba!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2021 jún. 05, 13:39.
                              Atti69 kedvelte ezt.

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Átültem autóba, nem való a motor már nekem,
                                Ne mond, hogy Neked már nem való a motor, mert még elbizonytalanodok én magam is. Mondjuk, ha már izzadni kell, inkább autóban ülve, mint motort tolva, az igaz. Kösz az irodalmat, ma addig jutottam, hogy pödörgettem az eredeti úszótűt olajos köszörű porban, majd vizes krétaporban. Úgy tűnik most tényleg zár és a szint is jó (bár régebben is azt hittem pedig nem volt az). Tovább nem léptem, holnap megyek egy kis kört, tartva a szabályt, hogy csak egy lépésenként.
                                Atti69, Titus és mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X