Végül az a megoldás vált be, amivel nem igazán akartam babrálni. Az elemi szállal betekerős.
A csúszósaru hengeres részét sehogy nem sikerült maradásra bírni a bowdenen, mindig kiszaladt belőle az ón, amint a bowdent belecsúsztattam. Pedig zsírtalanítottam, csiszoltam, stb...
De a rátekert vékony rézszál ónnal átitatva, majd megfelelő formára csiszolva, teljesen jó lett! Igaz, most majdnem átestem a ló túloldalára, majdnem túl rövid lett :-). Az állítócsavar most tövig be van tekerve, és a körtolattyú éppenhogy koppan a fenéken a gáz visszaengedésekor... Most jött a következő feladat. Beindul a gép, de rövid idő után egyre jobban felpörög (sovány keverék tüneteivel), majd leáll. Ha a szivatót ráhúzom kicsit, akkor normalizálódik, majd a túl dús keverék tüneteivel áll meg. Megnéztem, a tűszelep rendesen működik. lehet, hogy az alapjárati levegőcsavar nem belevaló? Az ugyanis hiányzott belőle, utólag pótoltam, de nem kaptam sehol kifejezetten ES levegőcsavart... Elméletileg ETZ csavar van benne..
Még egyszer köszönöm a tippeket!
A csúszósaru hengeres részét sehogy nem sikerült maradásra bírni a bowdenen, mindig kiszaladt belőle az ón, amint a bowdent belecsúsztattam. Pedig zsírtalanítottam, csiszoltam, stb...
De a rátekert vékony rézszál ónnal átitatva, majd megfelelő formára csiszolva, teljesen jó lett! Igaz, most majdnem átestem a ló túloldalára, majdnem túl rövid lett :-). Az állítócsavar most tövig be van tekerve, és a körtolattyú éppenhogy koppan a fenéken a gáz visszaengedésekor... Most jött a következő feladat. Beindul a gép, de rövid idő után egyre jobban felpörög (sovány keverék tüneteivel), majd leáll. Ha a szivatót ráhúzom kicsit, akkor normalizálódik, majd a túl dús keverék tüneteivel áll meg. Megnéztem, a tűszelep rendesen működik. lehet, hogy az alapjárati levegőcsavar nem belevaló? Az ugyanis hiányzott belőle, utólag pótoltam, de nem kaptam sehol kifejezetten ES levegőcsavart... Elméletileg ETZ csavar van benne..
Még egyszer köszönöm a tippeket!
Komment