Ó nem , persze hogy nincs ! Azt sem tudom hirtelen hogy került hozzám , de legalább húsz éve lehetett ...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Azt sem tudom hirtelen hogy került hozzám
Lenne néhány ES-kérdésem:
A 125/1 Trophy milyen motor?
Úgy értem ha az ember nem felújítani akarja, hanem "fellelt" külsővel, rendbetett fékkel-futóművel-elektromossággal munkába járni használná, az vállalható? (munkanapokon 20-30 km májustól szeptemberig, 8-9 órát a szabad ég alatt hagyva)
És miért kerül harmadába-negyedébe a 250-esnek?
Van itt egy a környéken, 50.000 forint az irányára, állítólag forgalmival, tükrön kívül nem látszik semmi hiánya. ES125/1, szürke-sárga-rozsda színű, LX-es a rendszáma. Tegnap láttam a hirdetést és azóta gondolkodom rajta.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Ha lábvédője is van
Itt a link, hogy legyen kép is hozzá:
Mz Trophy Vitnyéd ”¢ OLX.huFergusson kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
A 125/1 Trophy milyen motor?
Úgy értem ha az ember nem felújítani akarja, hanem „fellelt” külsővel, rendbetett fékkel-futóművel-elektromossággal munkába járni használná, az vállalható?
Eddigi rekordom a St Pölten-i börzére való kimotorozás volt (400km) egy seggel...Néztek is az autópályán, az előző kamionban lelkesen csápolt a sofőr...!
Ezt a lányomnak csináltam, de még túl kicsi hozzá.
Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2015 jan. 01, 16:51.
- 6 likes
Komment
-
ha jó a futómű és a fékek, kiváló mindennapos városi motor a Trophy...
Ezt a lányomnak csináltamThere's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Nekem nincsenek előítéleteim, de jót keveset hallottam eddig róla.
A gyári leírás is említi:
- ha a két lengéscsillapító nem egyformán dolgozik (pl elfolyt az olaj)
- ha a két kerék nem egy nyomon fut ( hanyag hátsókerék beállítás defektjavítás után...)
- személyes tapasztalat: ha alacsony a guminyomás az első keréknél - azonnal érezhető szitáló- bizonytalan első futómű az eredmény!
Az Earles villa sajátossága, hogy fékezésnél a féklap magával akarja forgatni a hozzá kötött első villát, ezért a villa hátulja megemelkedik és -mint egy olló- szétnyitja az első futóművet. Ezért van, hogy fékezéskor nem összeül az eleje, hanem megemelkedik. Eközben az útegyenetlenségekből eredő lökések elnyelésére a teljes rugóút rendelkezésre áll, hiszen ezek a futóművet összenyomni igyekeznek. Talán nem véletlen, hogy a BMW anno a teljes modellválasztékát ilyen rendszerű villával látta el, és csak a költségcsökkentés miatt álltak le vele, de aztán a Teleleverrel (igaz már modernebb kialakítással, de az eredeti elvet követve) újból nagyot léptek a futómű terén.
A szép motorra kitérve- aki csinált már ilyent az tudja mennyi anyagi ráfordítás szükséges egy ilyen szintű motor felépítéséhez. Én 110 ezer forintot kértem anno érte mert gyorsan kellett a pénz egy másik projektre, szürke forgalmival- élő tulajjal kötött új adásvételivel... Még csak egy telefonos érdeklődés sem volt rá...Ezért egy utánfutóra felpakoltam a szépet, egy hiánytalan donort és két további motornyi alkatrészt és kivittem Berlinbe- ott jobban megbecsülik az ilyet mint itthon...Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2015 jan. 01, 17:49.
- 5 likes
Komment
-
vagy nem megfelelő állapotú futóművel használta!
A fékezési viselkedés érdekes lehet, egyszer ki kell próbálnom egy üres parkolóban milyen ezzel a rendszerrel vészfékezni.
A szép motorra kitérve
Viszont hadd kanyarodjak vissza a másik kérdésemhez: hogy-hogy az ES250 ennyivel keresettebb típus?
Mert ha egy 150-es ES nem kelendő, az érthető, mert az A1 már nem elég rá, a következő jogsikategóriába már belefér a 250 - de mi újság a "kicsivel"?There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem a nagy ES-ből mára már sokkal kevesebb van, mint a kicsiből és ha vezetted mindkettőt, akkor érzed a különbséget igazán! És a naggyal lehet ilyent csinálni:
[ATTACH=CONFIG]26013[/ATTACH]Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ez egy átépítés ETZ tárcsafékre...
http://www.trophy-spocht.de/scheibenbremsumbau-es2.html
Az ETZ-vel viszont szerintem nem lehetett ilyent csinálni,annyira nyeklős a váza...
- 2 likes
Komment
-
A lámpafejbe rejtett munkahenger a tartállyal nagyon ötletes!
ES250 ennyivel keresettebb típus?
Mert ha egy 150-es ES nem kelendő, az érthető, mert az A1 már nem elég rá, a következő jogsikategóriába már belefér a 250 - de mi újság a „kicsivel”?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 01, 20:35."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
Mi versenyeztünk 250-essel, a futómü tökéletesen megfelelt természetesen precizen perselyezve újragyártott, köszörült lengövilla tengelyekkel és átalakitott egybemért lengéscsillapitással.
A gyári elsöfék helyére én egy 200-as kétkulcsos dobféket gyártottam, azzal már komoly fékhatást értünk el.
Szitálás semmi 1,4 atm guminyomással, kanyarstabilitás a vártnál sokkal jobb volt, mondjuk egy T5-el összevetve.
Egyszóval a Trophy elejével kapcsolatos urban legendek mind a hanyag felújitás és a vele együtt "alkalmazott" lengéscsillapitó hiba következményei.
- - - Updated - - -
Hirtelen csak ezt a fotót találtam. Ez az én 200-as fékem, valami azért látható belőle.
Utoljára szerkesztve a következő által: bsa10; 2015 jan. 01, 20:38.
- 7 likes
Komment
-
Köszönöm a sok infót - így már tisztább a kép.
Ez egy átépítés ETZ tárcsafékre...There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
Komment