Közlemény

Collapse
No announcement yet.

3000 km sok(k)!?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Volt már példa,hogy igazat adtam neked? Nem emlékszem,
    Mer' mindig csak a békülés én meg a két napból csa percekre emlékszem
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Köszöntök Mindenkit!
      Néhány hetes kényszerkihagyás után - a rossz időnek is köszönhetően - van némi időm a motoromra. Hézagolnék, de nem lemezekkel (a csapágyakat már nem akarom piszkálni és a főtengely is szépen középre esik) hanem a tömítés vastagságával. A 0,5-ös Temasil kevés volt, az 1,00-es sok, 0,7-0,8-as meg nincs (nekem). A 0,5-ös mellé vágtam papírból kettőt különböző vastagsággal. Ha jól számoltam szárazon (paszta nélkül) az egyikkel 0,11-et lógna a főtengely, a másikkal 0,19-et. Ehhez jönne még a paszta vastagsága, ami ugye 3 réteg lenne. Nem tudom, hogy ez mennyit vastagítana a tömítésen.
      Ha lenne javaslat, hogy a kettő közül melyik lógás lenne a kedvezőbb, azt megköszönném.
      Üdv.: Jankó51

      Komment


        #33
        Ne bonyolítsd,szerintem rakd a milist és hézagolj. 3 tömítésnél biztosan lenne komplikáció
        pasetta, Atti69 és Che kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #34
          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ne bonyolítsd,szerintem rakd a milist és hézagolj. 3 tömítésnél biztosan lenne komplikáció
          Persze ez lenne a biztos megoldás.
          Az 1 milissel a főtengely 0,45-öt, a kuplung 0,54-et, a lánc 0,40-et lóg (paszta nélkül). Három db 0,2-es hézagolóval (ha lenne) még mindig sok lenne a lógás nem?
          Arra gondoltam ha a 0,5-ös Temasil és a 0,3-as papír közé kenek pasztát, ezt beteszem a két blokkfél közé (tengelyek nélkül) összehuzatom, majd másnap kiveszem. Így lenne immár egy darab 0,7-es tömítésem. (két csíkkal kipróbáltam, satuval nyomtam össze finoman, másnap mértem a 0,7-t). Ezt az - immár egy db - tömítést aztán újra megkenném és tenném be véglegesen. Tudom túl sokat agyalok (tökölök?) és lehet, hogy mégiscsak hézagolókat rendelek valahonnét, ha sikerül.
          üdv. Jankó51


          Komment


            #35
            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            és lehet, hogy mégiscsak hézagolókat rendelek valahonnét, ha sikerül.
            üdv. Jankó51
            Bájlong lemez...horgany lemez,konzerves doboz,festékes doboz, olajos doboz ,sörös doboz,körző olló ,és kész.......
            sepy kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #36
              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Bájlong lemez...horgany lemez,konzerves doboz,festékes doboz, olajos doboz ,sörös doboz,körző olló ,és kész.......
              A francba... így már tényleg egyszerű! Tudod a nagy gondolkodókat mindig az egyszerű feladatokkal lehet zavarba hozni! (...mondta egykori kedves tanárom, mikor meglehetősen tanácstalanul álltam a tábla előtt). Akkor ugye zégergyűrük ki, csapágyakat beljebb kocogtatni, hézagoló be, zéger vissza??
              Az a bájlong lemez micsoda is?
              mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az a bájlong lemez micsoda is?
                Tanuló koromban a hézagoló lemezeket,sárgaréz,alpaka,külömböző vastagságú lapokban hozták:nekünk kellett a szerszámgépekbe leszabni kialakítani,gondolom ma már csak méretre készülteket lehet venni.
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 márc. 22, 15:42.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #38
                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  sárgaréz,alpaka
                  Kösz, akkor maradok valamelyik doboznál.
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Bájlong lemez.
                    Világ életben bejlag volt a neve
                    mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Én + bejlungnak ismerem. oszt így is-úgy is ua jelenti.
                      sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        oszt így is-úgy is ua jelenti.
                        Oszt nekem meg így se-úgy se nincs! Muszáj lesz megennem néhány féle halkonzervet, májkonzervet, más konzervet (úgyis ilyen idők jönnek) aztán meginni rá néhány sört. Még jó, hogy az alumínium is jó. (...ha még a rajzlap is jó lenne...)

                        Komment


                          #42
                          Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ..ha még a rajzlap is jó lenne...)
                          Az blokktömítésnek való,és a régi rugós-füzet borító....
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #43
                            No.. Az én eseteim: Ha lehet akkor kihagyom a tömítő "papírokat".. Méregetés után kiderül van-e rá szükség. Támpont: üres blokkfelek összehúzása utáni hézagmérős ellenőrzés... Az öregebb motorok általában mindenfelől hézagolhatók,ez nagy segítség. Az a sokrétegű tömítés+ mindközött pasztázgatás.. Szerintem felejtős. A paszta nem varázsszer.. és nem is imádság amiből minél több van annál jobb. Érzekenyebb motorokat "kissé" túlpasztázva már sikerült meghalasztani a "szakembereknek"... azt a cuccot oda kell kenni ahová való..és annyit amennyi kell. A szervízablakok.. stb esetleg bontogatott helyeken csak szerelőpasztával (grafitos zsír) kent "klingeritet" kell alkalmazni. Meg különben is.. minek bonyolítani azt amit nem kell?

                            Komment


                              #44
                              A keleti motorok tömítése papír,ha jók a felületek ,benziben áztatva és össze-huzatva tökéletesek.Ma minden problémát spraykel...tömítésoldó,tömítőspray,sok száz paszta,sok helyen csak pasztát használnak a fedeleknél.

                              Ezek az anyagok arra bátorítanak,hogy amit bekenünk,az már nem csepeg...

                              A mai tömítőlapokkal az a problémám,nincs a kellő vastagságban ha van el van öregedve és foszlik,több esetben nem voltam képes ollóval sem kivágni0,5-ös tömítőanyagot az íveken eltört..szétesett,egyértelműen klingelit illetve asztbeszt mentes anyagokról beszélek,igaz azóta leszarom mit árulnak ,igyekszem magam kivágni a gyűjtött kartonanyagokból.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 márc. 23, 16:30.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #45
                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ezek az anyagok arra bátorítanak,hogy amit bekenünk,az már nem csepeg...
                                Kenni is tudni kell.. meg a mit hová? na azzal is nem árt tisztába lenni.
                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                papír,ha jók a felületek ,benziben áztatva és össze-huzatva tökéletesek
                                Igaz... de lehet tökéletesebb..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X