Közlemény

Collapse
No announcement yet.

3000 km sok(k)!?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    A jól bekent / vastag tömítő / miután le vált és bekerült az olajzó furatokba csinált már nagy galibát. Az csak vékonyan és nem hézagoló ként használatos. Tömítő Paszta! Mint Attila is írja: a jó öreg és bevált zsírral megkent papír . Ha oly rossz a felfekvő felület azt kell rendbe tenni.
    zahi, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Ezen oldal eredeti címére utalva én azt hiszem az idei szezonban az a 3000 km egyenlőre ábrándnak tűnik. Jó lenne megvalósítani de sok a talán benne!.

      Komment


        #48
        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        nem voltam képes ollóval sem kivágni0,5-ös tömítőanyagot a
        Pedig ki lehet a jó anyagból.. No.. mielőtt békülésre kötelező vita lenne,egyezzünk ki... Te nagy vagy, én meg szép..
        madorka, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Helyesbítés: Azé Te se vagy csúnya...
          sepy és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ha oly rossz a felfekvő felület azt kell rendbe tenni.
            A"sohasem bontott"blokkomat széthúzva napokig csak kerülgettem,gyermekkorom óta nem láttam így elfeszgetett blokkot(nem találtam minden csavart ,így szétvágóztam)na a mostani az több napi alátámasztott visszazömítéssel kezdődött majd ,reszelgetés és csiszolás sík lapon,hát ..vannak hibák ,lyuk szerű,gödrök,de köszönjük ..használható állapotú...Ma úgy visszarúgott,hogy még soha a praxisomban.Egyből elvigyorodtam,mert járódik mindennap a kicsike és javul az ereje! Igen :az etalon a hegany gépe....
            wsievers, zahi és sepy kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #51
              Mire az ötödik tömítést is kivágom, reszelem, kézműveskedem, na arra megmondjátok hogyan kell. Van - vagy három - amit innen-onnan rendeltem (mert mást rendeltem és ha már postaköltség 5-600 Ft-ért legyen az is), egyik-másik alig van köszönő viszonyban a pannónia blokkal. Ezért aztán magad uram ...Vágtam papírt, 0,5-ös és 1-es temasil-t. Ráfektettem a blokkfelet, körbekarcoltam, a lyukakat is vékony tűvel, így tökéletesen passzol (és reményeim szerint nem fog átázni). Állítólag henger alá viszont nem jó.
              A "rétegzéssel" mátéapu tanácsára én is felhagytam. Most az 1-es temasillal próbálkozom a hézagolással. Ha jól mértem akkor a 0,24-es gyűrűvel 0,2 körül fog kottyani a főtengely és nagyjából még középre is kerül. Egyébként van arra adat, hogy mi az amennyi feltétlen kell és mi az ami már sok? ...és sebváltónál? Paszta csak annyi volt már ezelőtt is, amennyire le tudtam húzni az ujjammal.
              sepy és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                a 3000 km egyenlőre ábrándnak tűnik. Jó lenne megvalósítani de sok a talán benne!.
                Két "k"-val még összejöhet.

                Komment


                  #53
                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Helyesbítés: Azé Te se vagy csúnya...
                  Gábor napi előzetes???
                  Atti69 és sepy kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    Isten éltesse a Gáborokat
                    mátéapu, Che és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Gábor napi előzetes???
                      Nem vágom.. de rajtam ne múljon. Ok.. közben Sepybarát letisztázta..
                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Isten éltesse a Gáborokat
                      Meg majdnem mindenkit is! Vigyázzatok magatokra!

                      Komment


                        #56
                        Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Két "k"-val még összejöhet
                        Két k- val nem motorozni kell, hanem a mezőn(vagy a szénában) hemperegni.

                        Komment


                          #57
                          madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Két k- val nem motorozni kell, hanem a mezőn(vagy a szénában) hemperegni.
                          Talán az még jobb is (lenne) ...bár, ha egyszer az én motorom elkészül, csakis az utat figyelem!

                          Komment


                            #58
                            Szép hétvégét mindenkinek!
                            Tömítés faragás után megküzdöttem a hézagolókal is. Az első (főtengelyé) szépen sikerült, igaz aluból, a másodikat (kuplung) elcsesztem, mert azt hittem már profi vagyok, a következők jók lettek, így kedvet kaptam az első alu helyett másikat készíteni vasból. A főtengelynél 0,2 volt a cél, 0,25-re sikerült. Ez még elmegy??? (sokat segítene, ha igen választ kapnék...)
                            Lassan következik a következő agybaj: a derékszögelés. Előre is elnézést, ha ostobákat fogok kérdezni.

                            Komment


                              #59
                              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              a derékszögelés.
                              Szerintem a főtengely felújító dolga ,én szoptam miatta ,de az az én bajom.Mindenképp ellenőrizni kell!!!!!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #60
                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                a főtengely felújító dolga
                                Egyetértünk. Ráadásul a főtengelyes fúrta a hengert is és a fúrás előtt a hengertalpat is rendbetette, így remélem minden ok. lesz.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X