Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
gyémántporos türeszelő a megszakító közé feszit és dörzsikél.
Szivató:harmadikra a kisgép ketyeg irány a munka......
Akkor a megszakítóval lenne a bibi?? Gyémántporos tűreszelő hiányában én gyorsan finom szemcséjű smirglivel csináltam. (kár volt?? ) De azután sem indult. Muszáj gyémántporos tűreszelővel csinálni?
Én ez előtt polirpapirral csiszoltam,de a szemcsemaradvány szigetel mint az olajmaradék ,nincs szikra:ebben az esetben szétfeszített megszakítót nitró-higitóval ki kell mosni és hagyni megszáradni,ma féktisztítót használnék....
Nem bekenni , hanem a reszeléket hibátlanra kimosni!...szárítani ,hézagot-gyujtást ellenőrizni,gyertyakivezetést,csatlakozásokat,(én gond esetén próbák idejére a vezetékeket kihuzom a csokiból,nehogy az szívasson)pipa nélkül nézek szikrát...Természetesen ismert motoron...Ismeretlennél :lendkerék le ék...stift ellenőriz,megszakitóbütyök ellenőriz,alaplap leszerel ,megszakitó leszerel,csiszol fenőkövön és utánna poliroz,minden vezetékszigetelés legyen hibátlan és ujszerüen tiszta minden alkatrész,benzines,nitrós mosás...ezután összeszerel legtöbb esetben mükösőképes megbízható a gyujtás..világítás..!
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 márc. 30, 20:59.
Meg van a hiba!!!
Áthívtam egyik ismerősömet akinek van műszere. Átnéztünk mindent, minden stimmelt, nem volt zárlat, nem volt szakadás. Szikra meg néha néha. Végül rájöttünk, hogy a megszakító, hol zárt, hol nem. Kiszedtük, nem volt sima a felület. Ez szivatott meg. Raktunk bele vadi új gyári megszakítót és láss csodát egyből indult
Úgyhogy teszem rendbe és irány a műszaki!!
Köszönöm a segítségeteket!
Elnézést, de elvesztettem a fonalat! Hogyan/honnan lehet most komplett 1 hengeres Pannónia 'Vape klón' gyújtást venni? U.is a vaterán hirdetett szettel még vannak további teendők (alaplap, lendkerék kúposság módosítás, ...?).
Elnézést, de elvesztettem a fonalat! Hogyan/honnan lehet most komplett 1 hengeres Pannónia 'Vape klón' gyújtást venni? U.is a vaterán hirdetett szettel még vannak további teendők (alaplap, lendkerék kúposság módosítás, ...?).
Egyik lehetőség:
Vaterán hirdető Pap Tamástól megveszed átalakító szettel (gondolom úgy is árul, csak nem hirdeti)
Másik lehetőség:
Fészbúkon megkeresed Pap Tamást és tőle veszel
Nos, megvettem néhány hónapja, be is építettem. A gyújtás tökéletes, de töltés/világítással vannak gondjaim.
Ugyanis, eddig kétszer tört le (rezonancia, meleg?) a generátor tekercsről a három fázis egyik vezetéke, így aztán el is ment a világítás 1-2 óra múlva, ahogy az akku merült. Most ismét megforrasztottam és bekentem szilikon tömítő ragasztóval is forrfület, hátha így tovább bírja majd. Másik, hogy nekem csak magasabb fordulaton, kb. IV-dikben 70 km/h felett megy csak fel az akku feszültsége 13,2-13,8 Voltra még hosszabb út közben is, városban inkább csak 12,2-12,5V. Kis fordulaton gyakorlatilag nincs töltésem, pl. alapjáraton a generátor kimenetén csak kb. 7-8 V váltófesz. van üresjáratban (lehúzva a fesz.szabályozó). Másnak is voltak/vannak hasonló tapasztalatai vagy elkötöttem valamit??
nekem csak magasabb fordulaton, kb. IV-dikben 70 km/h felett megy csak fel az akku feszültsége 13,2-13,8 Voltra még hosszabb út közben is, városban inkább csak 12,2-12,5V.
Az akkufeszültségen a töltés egész jelentéktelen változást produkál, csak jelentősebb idejű töltődés után változik meg. ezért hívják akkumulátornak.
az hogy jóideig alacsony a feszültsége az annak az eredménye, hogy eléggé gyenge, főleg hogy ugye önindítót nem használsz. Cserébe nem komoly gond egy kevésbé jó akku, mert ugye önindítót nem használsz.
Sziasztok! Nekem olyan gondom van, hogy a világító tekercseket, a töltő tekercset hogyan kell bekötni, mert egy teljesen szétszedett (barmolt) alaplapra akarom visszaépíteni a gyújtást. Valaki tudna abban segíteni akár egyszerű rajz segítségével is, hogy miként kell vezetékelni, hogy jó legyen?
Komment