Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia Gyújtás kérdés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    gyémántporos türeszelő a megszakító közé feszit és dörzsikél.

    Szivató:harmadikra a kisgép ketyeg irány a munka......
    Akkor a megszakítóval lenne a bibi?? Gyémántporos tűreszelő hiányában én gyorsan finom szemcséjű smirglivel csináltam. (kár volt?? ) De azután sem indult. Muszáj gyémántporos tűreszelővel csinálni?
    sepy, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Természetes ! mert az nem okoz indukciós fluxusváltást - magyarul nem mágneseződik fel a megszakító kalapács a bütyökhöz képest .
      sepy és Tamás78 kedvelte ezt.

      Komment


        Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        gyorsan finom szemcséjű smirglivel csináltam.
        Én ez előtt polirpapirral csiszoltam,de a szemcsemaradvány szigetel mint az olajmaradék ,nincs szikra:ebben az esetben szétfeszített megszakítót nitró-higitóval ki kell mosni és hagyni megszáradni,ma féktisztítót használnék....
        sepy, Che és 3 további látogató kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          No ott a baj ha emiatt az indukciós fluxus váltás miatt a dugattyú bele ver a kartelba!
          joker kedvelte ezt.

          Komment


            Bekentem hígítóval. Hagytam megszáradni, de nincs szikra.......

            Komment


              Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Bekentem hígítóval.
              Nem bekenni , hanem a reszeléket hibátlanra kimosni!...szárítani ,hézagot-gyujtást ellenőrizni,gyertyakivezetést,csatlakozásokat,(én gond esetén próbák idejére a vezetékeket kihuzom a csokiból,nehogy az szívasson)pipa nélkül nézek szikrát...Természetesen ismert motoron...Ismeretlennél :lendkerék le ék...stift ellenőriz,megszakitóbütyök ellenőriz,alaplap leszerel ,megszakitó leszerel,csiszol fenőkövön és utánna poliroz,minden vezetékszigetelés legyen hibátlan és ujszerüen tiszta minden alkatrész,benzines,nitrós mosás...ezután összeszerel legtöbb esetben mükösőképes megbízható a gyujtás..világítás..!
              Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 márc. 30, 21:59.
              emu, sepy és Tamás78 kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Meg van a hiba!!!
                Áthívtam egyik ismerősömet akinek van műszere. Átnéztünk mindent, minden stimmelt, nem volt zárlat, nem volt szakadás. Szikra meg néha néha. Végül rájöttünk, hogy a megszakító, hol zárt, hol nem. Kiszedtük, nem volt sima a felület. Ez szivatott meg. Raktunk bele vadi új gyári megszakítót és láss csodát egyből indult
                Úgyhogy teszem rendbe és irány a műszaki!!
                Köszönöm a segítségeteket!
                Titus, sepy és Lemezjáték kedvelte ezt.

                Komment


                  Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Kiszedtük, nem volt sima a felület.
                  Ezzel kezdtem......
                  Titus, movisz és 3 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Elnézést, de elvesztettem a fonalat! Hogyan/honnan lehet most komplett 1 hengeres Pannónia 'Vape klón' gyújtást venni? U.is a vaterán hirdetett szettel még vannak további teendők (alaplap, lendkerék kúposság módosítás, ...?).
                    Eladó új Gyújtásszett robogóra, veterán motorokra, gyújtás Pannónia MZ, Csepel - (meghosszabbítva: 2743318664) - Vásárolj azonnal, licitálj aukciókra, vagy hirdesd meg eladó termékeidet!

                    Komment


                      zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Elnézést, de elvesztettem a fonalat! Hogyan/honnan lehet most komplett 1 hengeres Pannónia 'Vape klón' gyújtást venni? U.is a vaterán hirdetett szettel még vannak további teendők (alaplap, lendkerék kúposság módosítás, ...?).
                      Egyik lehetőség:
                      Vaterán hirdető Pap Tamástól megveszed átalakító szettel (gondolom úgy is árul, csak nem hirdeti)
                      Másik lehetőség:
                      Fészbúkon megkeresed Pap Tamást és tőle veszel

                      Van is most nála pár darab átalakító szett.
                      emu, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Köszönöm!
                        Akkor rákérdezek a Vaterán, mivel ilyen úri huncutságokkal nem élek!

                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                        Fészbúkon ...........


                        Komment


                          Nos, megvettem néhány hónapja, be is építettem. A gyújtás tökéletes, de töltés/világítással vannak gondjaim.
                          Ugyanis, eddig kétszer tört le (rezonancia, meleg?) a generátor tekercsről a három fázis egyik vezetéke, így aztán el is ment a világítás 1-2 óra múlva, ahogy az akku merült. Most ismét megforrasztottam és bekentem szilikon tömítő ragasztóval is forrfület, hátha így tovább bírja majd. Másik, hogy nekem csak magasabb fordulaton, kb. IV-dikben 70 km/h felett megy csak fel az akku feszültsége 13,2-13,8 Voltra még hosszabb út közben is, városban inkább csak 12,2-12,5V. Kis fordulaton gyakorlatilag nincs töltésem, pl. alapjáraton a generátor kimenetén csak kb. 7-8 V váltófesz. van üresjáratban (lehúzva a fesz.szabályozó). Másnak is voltak/vannak hasonló tapasztalatai vagy elkötöttem valamit??

                          Komment


                            zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Másnak is voltak/vannak hasonló tapasztalatai vagy elkötöttem valamit??
                            Szerintem te vagy az:aki a 100 ból egy nem jön be
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              nekem csak magasabb fordulaton, kb. IV-dikben 70 km/h felett megy csak fel az akku feszültsége 13,2-13,8 Voltra még hosszabb út közben is, városban inkább csak 12,2-12,5V.
                              Az akkufeszültségen a töltés egész jelentéktelen változást produkál, csak jelentősebb idejű töltődés után változik meg. ezért hívják akkumulátornak.
                              az hogy jóideig alacsony a feszültsége az annak az eredménye, hogy eléggé gyenge, főleg hogy ugye önindítót nem használsz. Cserébe nem komoly gond egy kevésbé jó akku, mert ugye önindítót nem használsz.
                              zahi, Titus és sepy kedvelte ezt.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X