Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • movisz
    replied
    A szelet a legkulso retegnek kell allnia ezt tobbnyire a motoros ruhakban elhelyezett microporozus membranok (gore tex sympatex stb...) biztositsak mar amelyikbe van termeszetesen. Igy mivel a szel nem jarja at kevesebb reteg ruhanemure van szukseg. A testhez kozeli retegeket testhez allo meretben es lehetoleg olyan anyagbol ami minel kevesebb nedvesseget tart benn .A vastagabb pulover helyett celszerubb beszerezni egy primaloft, thermor ,vagy hasonlo tomessel rendelkezo kis kabatot /talan ez lenne a neve/ Ezek nagyon sok allo lavagot kepesek bent tartani mivel tobbnyire csovek ,ureges a balsejuk (marmint a tomes anyagoknak ) ezert konnyuek flesszibilisek es melegek es kevesbe gatolnak a mozgasban.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Az átfagyással, áthűléssel még az a baj, hogy egy idő után kiesnek a finom érzékelések és a gondolkodást nem igénylő finom mozgások. Marad a durva mozdulat. Egy kanyarban kellett elmélkednem, hogy ugyan már merre fordítsam a csuklómat, hogy ne ugorjon ki alólam a motor (bedőlve megrántottam a gázkart), meg merre mozdítsam a lábam, ha lefele akarok kapcsolni.
    Pazar érzés, azonnal meg kell állni.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Egy normál zokni, arra egy térdzokni. Egy jégeralsó, aztán felülre egy túrázáshoz való aláöltözet ami baromi vékony de jó meleg és a szelet is fogja valamennyire. És ami fontos, magas a nyaka és az ujja a kézfejem közepéig ér(van rajta egy lyuk amin a nagyujjam át tudom dugni, így az úja a motoros kesztyű alá kerül).
    Aztán erre egy hosszú ujjú póló, neoprén derékmelegítő, egy polár nyakmelegítő és jöhet a motoros ruha. Amiben persze benne van a thermo bélés.
    A bakancs ugyan az mint amit nyáron is hordok. A bukó alá felveszek még egy símaszkot, kesztyűt és a kabát ujját úgy állítom hogy a kesztyű lógjon a kabátra, aztán indulás.

    Voltam kint 0°C-ban még decemberben, de vagy 5-10 perc alatt a kesztyűim teljesen áthűltek. Az öltözet többi részével nem volt gond, de épp elég az ha nem bírom behúzni a kuplungot se, szóval 5°C alatt inkább nem megyek messzire

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    A teljes téli felszerelésem 1 szélálló cicanadrág két mackóval, 1 pulcsi, 1 motoros kabát, 1 bundás kabát.
    Ez a fagy közeli felszerelés.
    A szélálló cica meglehetősen drága volt, azonban felbecsülhetetlen. Hátul rendes szövet, elöl pedig nagyon sűrű szövésű nyúlós műanyag. Mindent átfújt rajtam a szél, ezt nem.
    A másik pedig a jó széles polifoam derékvédő.
    Rendeltem egy rendes motoros nadrágot is, már csak egy igazi csizma kellene, vagy egy jó bakancs.

    Viszont jövő szezonban újítok:
    1, nem fogok kimenni, mert "kiélveztem" idén az esőben, hóban, fagyban, szélben, ködben tekerést
    2, Autós ülésfűtést fogok a ruhám alá tenni - darabja 40watt körül lehet

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem jó hangja van!

    - - - Updated - - -




    Ezt mondtam én is a múltkor, hogy egy jó iparos tűreszelővel bármit meg tud csinálni, csak mi állandóan marógépben meg osztófejben gondolkozunk még egy sima kuplung tárcsánál is...

    Ma nálunk 8 fok volt...30 km ...én szétfagytam volna...Helyette beépített szekrényt csinálgattam...Hétvégére kész a felújítás, amivel fél éve szórakozom...
    Egyszer csinálok egy videót arról ahogy öltözködök motorozás előtt
    Múltkor lemértem, a teljes felszerelés 9kg. Mozogni nem valami jó benne, de még 5°C-ban sem fázok

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Szerintem jó hangja van!

    - - - Updated - - -


    A gyűrűhorony tényleg elég szarul nézett ki, de tűreszelővel megigazítottam úgy, hogy a gyűrűk szépen tudjanak mozogni benne.
    Ezt mondtam én is a múltkor, hogy egy jó iparos tűreszelővel bármit meg tud csinálni, csak mi állandóan marógépben meg osztófejben gondolkozunk még egy sima kuplung tárcsánál is...

    Ma nálunk 8 fok volt...30 km ...én szétfagytam volna...Helyette beépített szekrényt csinálgattam...Hétvégére kész a felújítás, amivel fél éve szórakozom...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 febr. 28, 20:15.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Na meg is volt a próbaköröcske. Kb 25-30km, és egész szépen megy. Dombon fel jobban bírja mint a beavatkozás előtt(bár ez lehet hogy csak azért van mert a karbit is kipucoltam)
    És nem is csörög annyira már mint előtte. Bár kicseréltem a felső tűgörgőt is, a réginek már volt egy kis kottyanása.
    https://youtu.be/NOwwZCQ_tx4


    Még járatom majd egy kicsit, aztán lekapom a hengerfejet. Ha kezd lerakódni rá a sok dzsuva akkor szétszedem és felpolírozom a dugó tetejét. Ha nem akkor egyenlőre marad így.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Kicsit had ülepedjen az ebéd, aztán megyek és összedobom

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Itt az ideje a próbának mi pedig kíváncsian kibicelünk.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Az az utángyártott dugó ami benne volt nem volt eloxálva előtte. Az elox réteg meg nem igazán pattogzik, elvégre nem a dugattyú anyagára van ráépítve hanem belőle van.
    Lepattanni akkor tud ha a felület annyira deformálódik hogy a kerámia már nem tudja követni(kisebb hajlításokat még károsodás nélkül elvisel), de ekkor is csak a törésnél pattan le egy kevés. Az is nagyon apró, porszerű darabokban.

    Polírozni esetleg a dugó tetejét lenne érdemes. Ezen gondolkodtam is hogy lehet jobb lenne, de végül hagytam így. Kíváncsi vagyok hogy mennyire fog tapadni rá a korom. Ha nagyon rossz lesz akkor meg a tetejét felpolírozom, de a többi részét meghagyom.

    A gyűrűhorony tényleg elég szarul nézett ki, de tűreszelővel megigazítottam úgy, hogy a gyűrűk szépen tudjanak mozogni benne.

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Értem én hogy értetlen vagyok, de ezt továbbra sem értem.
    A benne lévőn nyoma sem volt az eloxnak, tehát ha volt rajta az elkopott, vagyis nem kopásállóbb mint az alu.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Itt már írt róla heeegany, hogy mire való, és hogyan kell csinálni:

    http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz.../index152.html

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Én ezt a dugattyú eloxálást nem értem-
    Körülbelül mire bemelegszik a motor, lepattogzik róla és egy egyenetlen felület karcolja a hengert. legalábbis így gondolom!????

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    A felömlő csatornát érdemes és a kipufogót. a szívót nem szabad. A dugónak a polírozása nem hiszem ,hogy számítana. A szoknya átmérője ne legyen kopott mert akkor harangoz, nem tudom számítana -e a polírozása?! Az a felső horony könnyen lehet baj mert kicsi híja volt a törésnek. Az enyém is hasonlóan nézhetett ki mielőtt szinte ugyan itt eltört.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    (vagy inkább porózus) eloxált felület itta rendesen az olajat.
    A tükör-simaság lenne a cél,polírozni kellene a jobb öblítés miatt!..............

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information